Lijkt wel een Nijntje tekstquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
Henk is zielig,
Henk heeft nog geen punten
Henk wil ook punten
Dus vraagt ie er toch maar om
Dat werkt, nu heeft henk ook punten
Krijg je als je de hele dag niks anders hoortquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lijkt wel een Nijntje tekst![]()
Enne..... thnxxx voor de ++![]()
Hé snor, bedank mij ook effe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor, maar toch bedankt voor de 2 punten ik zal ze koesteren![]()
![]()
![]()
![]()
jou probleem is dat je zelf niet stemt. dus denken mensen jou veilig minpunten te kunenn gevenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:03 schreef Shirley het volgende:
Nou, gaat lekker zie ik.
Werk me er maar uit johEn ik ben geen gelegenheidsposter APK.
Maar goed, ik wil dan wel een spectaculaire exit als het zover mocht komen.
Maar liever niet natuurlijk.
En leest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Krijg je als je de hele dag niks anders hoort![]()
Moet ik je van me andere voet trappenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
PC eend ben ik helaas op verkeerde voet mee afgetrapt,
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef sportvlek het volgende:
hee joh scanman je zit buiten de regels te pissen
je moet minpunten geven
Ik ben natuurlijk nog maar een beetje nieuw hier, maar dacht toch in de spelregels iets anders gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
In een goede bui vandaag, dus dit keer alleen maar positieve stemmen.
Latevogel +2 - Ik zal altijd wel een zwak voor haar blijven houden
Day +2 - Staat te laag en mag dus wel een stukje hoger
Bor de wolf +2 - We zijn het regelmatig eens en daarom deze pluspunten
Maar goed, ik ben verder geen spelleiderquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
Ik blijf vinden lurkers die zichzelf in de lijst zetten toch een beetje te groot ego hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:12 schreef sportvlek het volgende:
ja fijn nu ik hier toch ben.. effe stemmen
Ik gok dat Bor gaat sneuvelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Okee, sorry... I zal wel even minpunten geven en hieronder de juiste lijst plaatsen.
Gelukkig ik vond het al zo stil worden hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:35 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis en ga nu stemmen
Scanman ++, let maar op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:35 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis en ga nu stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman ++, let maar op.
Dit begint op het Songfestival te lijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |