Ik heb best veel klanten maar om in 1 minuut allemaal vpnnetjes uit te gaan leggenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we vasspelen????/ Moet ik ook wat servertjes inschakelen anders. Dan leg je 't af mister![]()
Dan is het goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een bonuspunt wegens protesten tegen de BlaBlaBlogBanner.![]()
Oeps, ik heb weer pijltjes gebruikt als waardering voor de verslagenschrijvers.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef Sanne het volgende:
Ophoeren met dat ding. Geen pijltjes meer...
.....ja maar Gert anders krijg iik nooit meer de leiding hierquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent ook een slijmbal.
Nog 18 minuten.![]()
APK,quote:
Kon je ze maar afschermen voor die gasten hè? De streamers hebben ze zeker verdient!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oeps, ik heb weer pijltjes gebruikt als waardering voor de verslagenschrijvers.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK,
Gaarne 6 stemmen van de Nee-stemmers afhalen. Ik heb gestemd via servers van anderen en dat is niet fair!
Yeps, je bent niet uit het spel geweest, ik mag je genoeg om je geen oor aan te willen naaienquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben ik dus bij deze weer in het spel?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Maar dan ben ik dus bij deze weer in het spel?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
Sanne.. aangezien Cuall besloten heeft dat je dat ene punt verdiend hebt, laat ik het staan.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, je bent niet uit het spel geweest, ik mag je genoeg om je geen oor aan te willen naaien![]()
]quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
![]()
* TheVulture zwaait de deur triomfantelijk open....
Guess who's back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |