Is hij nou zo slim of zijn wij nou zo domquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Als je deze ook correct voorspeld mag je nooit meer raden hoor.
Zegguh... je bent toch niet een helderziende ofzo, want dan speel je nu echt vals
ja en heb je er wat op tegenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman ++, let maar op.
Dit begint op het Songfestival te lijken.![]()
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Als je deze ook correct voorspeld mag je nooit meer raden hoor.
Zegguh... je bent toch niet een helderziende ofzo, want dan speel je nu echt vals
hee das de mijnequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.![]()
[afbeelding]
LV, voor jou: http://chris.cc/midi/oldandwi.midquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:40 schreef latevogel het volgende:
Scanman++ zonder zijn foto's was bb vast niet zo leuk![]()
Hallo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is hij nou zo slim of zijn wij nou zo dom
Coos zei het al, je moet nooit aan een door APK bedacht spelletje meedoen
yes ff lekker dansen met jequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LV, voor jou: http://chris.cc/midi/oldandwi.mid
![]()
Die vond me ene filmpje zo leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Hij zet zijn vrouw en zijn dochters in.![]()
Als het de spuigaten uit gaat lopen geef ik karn morgen effe een schop onder haar welgevormde Ierse hol.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Mijn vrouw slaapt al uren en ik heb maar één dochterquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Als het de spuigaten uit gaat lopen geef ik karn morgen effe een schop onder haar welgevormde Ierse hol.![]()
Hé, ik dacht dat wij maatjes waren.. buddies enzo... friends forever...quote:
Die glazen bol gaat terug naar de Kijkshop.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vrouw slaapt al uren en ik heb maar één dochter... en die slaapt al veel langer
Vriendenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, ik dacht dat wij maatjes waren.. buddies enzo... friends forever...
goed zo want de mijne is veel beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Die glazen bol gaat terug naar de Kijkshop.![]()
Karn is een breezahchickquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is trouwens M'N .... breezahchick!!
Dan gaan we daar morgen weer verandering in brengen. Als je maar niet meer "me" schrijft als het m'n moet zijn .... of "is" als het "eens" moet zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrienden
Echte vriendschap gaat pas in bij 27 punten
Ik ben echt in m'n eentje, begin nu dan ook maar te lobbyenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Oeh, cool!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:54 schreef latevogel het volgende:
goed zo want de mijne is veel beter![]()
Is die doca niet familie van jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt in m'n eentje, begin nu dan ook maar te lobbyen![]()
Conservatieve lul.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar morgen weer verandering in brengen. Als je maar niet meer "me" schrijft als het m'n moet zijn .... of "is" als het "eens" moet zijn...
Scanman: 1quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Wat zie jij in jouw glazen bol als einduitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |