Heya supermama!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff moet ik elke avond laat opblijven om te kunnen stemmen!![]()
++ Milagro omdat ze ook zo blij is in het "wees hier blij dat Rob er nog in zit topic"![]()
++ Arcee om dezelfde reden (ik vind graag medestanders)
-- Snaptix omdat ze BB beu is omdat Rob er nog in zit(en tevens omdat ze veel te hoog staat
)
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APKquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Uh oh, daar komt weer puntenchaos aan. [afbeelding]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is foutquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APK.
Tis zo al springerig genoeg allemaal
*proost* dan maar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ja lekker een portje, neem ik er nog 1tje en dan naar bed![]()
![]()
ach gossiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is fout![]()
Okeeeej thnxxxxquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef Maurisico het volgende:
Ik pas het wel effeaan supermom!
moe ik ff de zweep pakken ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ach gossie![]()
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbiequote:
Hehehe, jij bent bang dat je op 15 komt, hè.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is fout![]()
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
ach gossie![]()
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
KAN JE LEZEN... staat toch ++quote:
ik trek je helemaal uit elkaar!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbie![]()
Ik ga nog niet slapenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Maurisico het volgende:
truste Coos... ga ook lekker dromen over mijn toch wel mooi gewonnen uitdaging van Vulture/Menno!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
mijn persoon scoorde het hoogst , dus heb respect en kus mijn tenen, mislukte kunstpootverslaafde gehandicaptenfetisjist!
Ik kom net uit de opgenomen uitzendeing van Plek onder de zon en was te snel met mijn reactiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
KAN JE LEZEN... staat toch ++
Ach nu heb je me weer aan het twijfelen gebracht met deze opmerking. Wel/niet/wel/niet...
edit: zie dat je hem ondertussen wel had gelezen![]()
Scrooge! Kerst komt eraan, jij komt welquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Je maakt me wel vaak aan het lachen moet ik zeggen.
Maar ja: uitbetalen in punten ho maar.![]()
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neem dan gelijk even de correctie voor M-en-A mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |