Van hetzelfde laken een pak.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Emotioneel stabiel (ex)kamerlid hebben we het hier over Winny de Jong?
Laat ik het dan zo zeggen. GL is de partij waar ik het minste mee heb.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef du_ke het volgende:
Vind politici toch al verwerpelijk maar GL zeker niet verwerpelijker dan een LPF of een leefbaar Rotterdam, een VVD of CDA.
in je kamerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is SCH weg oid? Ik had nog een reactie van hem tegoed.
Die had ook kritiek op Verdonk vandaag.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen. GL is de partij waar ik het minste mee heb.
Ik zou eerder op de SGP stemmen dan op GL.
Kritiek hebben op Verdonk is blijkbaar populair.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef Tafkahs het volgende:
Die had ook kritiek op Verdonk vandaag.
Joh, jij bent niet vervelend genoeg om rechts te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kritiek hebben op Verdonk is blijkbaar populair.
Hele volksstammen hebben er een dagbesteding aan.
Krakers, die verder toch vrij weinig te doen hebben in hun leven (eufemisme)
Wie denk jij dat de nieuwe FA wordt?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik even schrok.
Over hoe lang?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de nieuwe FA wordt?
Ook niet een heel klein beetje? Ik heb toch twee nominaties in de POL-verkiezingquote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef Tafkahs het volgende:
Joh, jij bent niet vervelend genoeg om rechts te zijn.![]()
Binnenkort he, Cynix krast toch op...quote:
Je bent gewoon onwetend dat is wat anders dan vervelend.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje? Ik heb toch twee nominaties in de POL-verkiezing
Oh daal je nu weer neer vanaf je wolk.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef du_ke het volgende:
Je bent gewoon onwetend dat is wat anders dan vervelend.
Ach ik heb nog hoop dat je ooit op het juiste pad terecht komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh daal je nu weer neer vanaf je wolk.
Hup terug jij
Waar heb je dat gehoord? Ik zie daar niks over in MED.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Binnenkort he, Cynix krast toch op...
Het staat er wel hoor. (in in topics achter de schermen). Het grote nieuws kwam afgelopen maandag op de fokradio.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord? Ik zie daar niks over in MED.
Blijf een beetje naïef en idealistischquote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik heb nog hoop dat je ooit op het juiste pad terecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |