quote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Klussen met Obli
Nou ik ben benieuwd naar je klus projectje
Boren in beton valt best mee, als je maar de juiste apparatuur hebtquote:Op donderdag 10 november 2005 20:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Jij zou me moeten kunnen horen vloeken morgen...![]()
Ik moet gaan boren in beton...
![]()
Nou dat gaat wat worden...![]()
Nah, ik heb een klopboor, dus dat moet lukken, en ik moet de grond in...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Boren in beton valt best mee, als je maar de juiste apparatuur hebtBij mij kan je gewoon een priem pakken en een gat maken, muren zijn erg zacht.
Maargoed een paar flinke gaten, pluggen en schroeven en m'n gordijnen hingen
Altijd foto's hè....quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
You go girl!!
Mits fotoverslag
Ben heel benieuwd!!
Ja je weet ook waarom mensen zo graag naar Formule1 kijken hè...?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Altijd foto's hè....![]()
Ook als het mislukt?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja je weet ook waarom mensen zo graag naar Formule1 kijken hè...?![]()
Het is al prachtig!quote:Nee hoor, het wordt vast prachtig! Kom op zeg, het is ook niet het eerste project dat je aanpakt. Rechterhandjes
Helemaal niet!quote:Hoeveel geduld heeft de kleine man zelf nog?
Een echte eigen kamer op zolder![]()
Als je pech hebt Obli is de klopboor niet voldoende. Dan heb je echt een boorhamer nodigquote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah, ik heb een klopboor, dus dat moet lukken, en ik moet de grond in...![]()
Dus dat is wel in mijn voordeel....kan ik met mijn gewicht ietjes werken.
Dat komt mooi uit, wilde toch altijd al een Hilti!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je pech hebt Obli is de klopboor niet voldoende. Dan heb je echt een boorhamer nodig![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:33 schreef Aventura het volgende:
Dat behang vind ik dus echt super. (Dat in dat hoekje dan).
Ja ik weet het. Ik wil ook een hoekje in mijn woonkamer zo doen. Zelfde motiefje. Mag van mij zelfs wel een zilvertintje in zitten. Net zoalas je soms ziet in pubs of hotelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je.Een klein hoekje is leuk maar als je een hele muur doet word je gillend gek!
We hebben net houten balken gehaald, en zometeen gaan we aan de slag.
Batterij van camera is vol!![]()
Nu even lunchen!![]()
Nee, is gewoon van big boss..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik wil ook een hoekje in mijn woonkamer zo doen. Zelfde motiefje. Mag van mij zelfs wel een zilvertintje in zitten. Net zoalas je soms ziet in pubs of hotels
Is het Eijfinger btw.?
ALLES, GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh oh.....
Wat ging er mis...?
* Maar even rustig afwacht tot het volledige verhaal er vanzelf uitkomtquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ALLES, GODVERDOMME!![]()
![]()
Maar ik krijg het wel voor elkaar...Moet gewoon!!
Geduld, woman!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Fotoooooo's!!!!!!!!
Dank je! Het was lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
Eet ze!
Oh jawel...Ik ga zo in mijn pyama aan de slag...quote:Op maandag 14 november 2005 09:21 schreef moussy het volgende:
Leuk obliHeb jij nou nooit zoiets dat het binnen een dag, hooguit 2 dagen af moet zijn? ik wel
![]()
![]()
Heb jij dan ook overal vlekken?quote:Op maandag 14 november 2005 09:35 schreef moussy het volgende:
zo herkenbaar
Ik stond vannacht in mijn badjas een peuterbedje te verven![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dat rapporteren is het leukste idd als je bezig bent.
Althans, dat had ik ook 'ik heb nu dit en dit af, en dan ga ik zometeen zus en zo doen'.
Leuk, wilde het eigenlijk al vragen, maar wilde je niet het idee geven, dat je het hier niet mag posten...quote:Op maandag 14 november 2005 10:26 schreef moussy het volgende:
deze keer nietnormaal zit ik helemaal vol, zoals het hoort
ik heb voor mijn werkzaamheden ook maar even een topiekje gemaaktVan babykamer tot peuterkamer!
Ooohhh...quote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef moussy het volgende:
wat ga je snelik moet weer wachten tot mijn DNA slaapt om verder te kunnen, meneer wil constant heppelluh
quote:
Dude, dit gewoon mijn manier van werken...quote:Op maandag 14 november 2005 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
ObliJe maakt er wel een spektakel van! Maar pas je wel een beetje op!!
Wordt mooi zo te zien![]()
Ik ben dan ook heul zielug...quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef coolbabe het volgende:
ObliZiet er wel heel dramatisch uit zo
quote:
quote:
Hoi Tokay!quote:Op maandag 14 november 2005 12:55 schreef Tokay het volgende:
Auw!!![]()
Doe je wel voorzichtig?![]()
Of wordt dit de volgende foto?![]()
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op maandag 14 november 2005 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Obli!![]()
Je foto's! Leuk!
Behalve dat bloed natuurlijk.
Hoi Piet!quote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Brand ook zo goed, die schrootjes
Hoi Obliquote:
Je kent me toch, ik vind veiligheid gewoon belangrijk.quote:Nou we waren niet van plan te gaan BBQ'en op de zolder...![]()
Zelfde verschil, waaibomenhout dat bij een slotkruiting lekker fikt.quote:Het is underlayment...geen schrootjes...![]()
quote:
Het was nog niet helemaal dicht...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanwaar de hoogteverschillen van de openingen? Is dat niet lastig straks, met de deurtjes zagen?
De lage kant word behangen met dat bloemtjesmotief, witte deurtjes, de hoge kant gewoon wit.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Netjes hoor Obli!!! Dat heb je toch maar mooi even gefixt!
Hup afwerken, mooi maken, deurtjes erin, ben benieuwd! Wat voor kleur ga je het maken?
Dank je.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef lesley het volgende:
leuk project, ook slim van je om underlayment te gebruiken is tenminste niet zo duur en steviger dan gipsplaat
Dank je wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Super Obli! Zit er erg netjes uit!
Bij mij is een helft van de gordijnen weer af.Nu de andere helft nog.
Is-ie de peuterpubertijd al voorbij dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef Oblivion het volgende:
Thanks, ook_gek...![]()
Adelante...Een puber van 5?
Neuh, nog vollop in...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is-ie de peuterpubertijd al voorbij dan?
Als we allemaal engelse stijl zouden hebben, zou dat helemaal niet leuk zijn...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:54 schreef Adelante het volgende:
wie ik?
wordt wel mooi trouwens ObiIk ga begin december verhuizen (wederom) dus zal dan eens wat foto's voor en na van mijn nieuwe huisje posten
(geen Engelse stijl ben ik bang)
Whooohoooo eindelijk is het gebeurd. EINDELIJK krijg ik eenquote:
hmm, dat klinkt niet zo heel engels!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Oblivion het volgende:
Maar ik heb louvre deuren, kant en klaar...![]()
Kom jij morgen mijn radio ophangenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Thanks Bix...![]()
Die louvre deuren hebben de fransen vast gestolen...![]()
Oh wat ben ik blij met behang...![]()
Weg alle enge scheve latjes...![]()
[afbeelding]
Close-up.... Zo goed fout is dit!![]()
[afbeelding]![]()
U wish...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij morgen mijn radio ophangen
Je kan het gewoon nietquote:
Ik ga voor 2 schroeven "even" op en neer naar scheveningen.....quote:
Ja, ik stond er ook van te kijken...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef erik-de-perik het volgende:
en je kind vindt dit leuk?
ik ga 4 schroeven gebruiken. Je weet maar nooit. Straks ligt dat ding op de grondquote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga voor 2 schroeven "even" op en neer naar scheveningen.....![]()
Kst kst, ga eens weg uit dit topic met je slowchat!![]()
Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga 4 schroeven gebruiken. Je weet maar nooit. Straks ligt dat ding op de grond![]()
Oke oke ik geef toe ik kan het nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij?![]()
Neem je even een foto "In actie"?![]()
Shit, nu doe ik mee aan de slowchat! GEEN antwoord op geven...![]()
Ja, ondanks dat het bovenste plankje zo scheef zit...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf zeg! Dat zwarte randje is zo gaaf strak erbij.
Ik heb het op gemeten. Maar het ruimer laten zagen bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef Koningin het volgende:
Wow, bent dit weekend goed gevorderd.
Het ziet er goed uit.
Wij hebben ook nog een zolder waarbij vanalles moet worden weggewerkt. Maar ik zie erg op tegen het passen en meten enzo.....heb je daar geen tips voor?
Ik heb wel aan een timmerman gevraagd het ongeveer hoe en wat....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Koningin het volgende:
Zoiets dacht ik al.
In ieder geval bedankt voor de tip!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
obli voor je gaat schreeuwen op msn. Ja ik heb het gezien
Ziet er leuk uit
Wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Mens, het ziet er nog leuk en strak uit ook, zelfs mét dat behang!!
Op MSN ben je nooit zo gemeen tegen mijquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Puik hoor Obli!!
Hoe blijven die deurtjes dicht eigenlijk? Is dat iets met magneetjes ofzo?
quote:
Zo noemt ze me altijd op msnquote:
Oooh wat helemaal geweldig leuk is het zeg!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Oblivion het volgende:![]()
Helemaal niet!
Nog even de planken gedaan...![]()
[afbeelding]
Boven het raam...
[afbeelding]
Zijn haakjes waar hij zijn badjasje aan kan hangen...![]()
En de deurpost die nog gedaan moet worden...![]()
[afbeelding]
Kastje van zwarte knopjes voorzien.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oooh wat helemaal geweldig leuk is het zeg!!!!!!
Heeel goed dat jij dit allemaal gedaan heb.
Jij bent de beste. Je bent de goeiste. Knap hoor.
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGA cool.
Zo er past nu geen veer meer in je reet![]()
Nee serieus het word echt mooi. Ben trots op je![]()
Whehehe, en vele met jou...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef ranzige_pad het volgende:
gaaf wat je gedaanhebt, ziet er echt prachtig uit. Alleen moest ik toch wel even slikken aan het begin.
Oh-oh...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die gestreepte muur gaaf!
Ja maar, ja maar...nu moet mams een kast maken op de overloop...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er echt super uit!
J. boft maar met zo'n handige mama![]()
alles om jou blij te maken dat weet je tochquote:
ja idd! super zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die gestreepte muur gaaf!
Moderne look?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ow netjes gedaan!!! Ik zou nog wel even een andere klok nemenDe moderne look wordt geruïneerd door die oudbollige klok
.
Wat schuift het?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef coolbabe het volgende:
Wat goehoed!
Wanneer kom je bij mij klussen Obli?![]()
Thanks!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
@ Obli ziet er echt mooi uit
en je schiet ook behoorlijk op zo te zien!
Het is dat ik niet in de buurt woon ander had ik je wel even komen helpenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thanks!
Was het maar waar dat het opschoot...![]()
Gaat me veel te langzaam, maar bed enzo verplaatsen kan ik niet alleen...![]()
Ow hehe nah goed..het ziet er dan wel modern uitquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef Oblivion het volgende:Moderne look?![]()
Dat is het dus niet...![]()
Het is engels, niet modern.
Ah zo...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ow hehe nah goed..het ziet er dan wel modern uitMaar toch die klok.....
* Flyingdutchman heeft ooit bij klokkenfabriek/groothandel gewerkt..dus heeft een klokken 'tik' vandaar
Dat is lief aangeboden... ondanks...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt woon ander had ik je wel even komen helpen![]()
Oh zal ik langs komen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thanks!
Was het maar waar dat het opschoot...![]()
Gaat me veel te langzaam, maar bed enzo verplaatsen kan ik niet alleen...![]()
Nee, dan doe ik het nog liever alleen...quote:
en op msn maar smeken of ik als je blieft wil komen helpenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik het nog liever alleen...![]()
Nofi natuurlijk...![]()
Heb jij het geverfd dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef Oblivion het volgende:
Oh-oh...![]()
Welke muur ga je zo doen?
En als je het gaat doen, doe niet zoals ik...![]()
Neem behang...Vele malen makkelijker!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Oooohhh Obli wat is het ongelofelijk mooi geworden... en wat gaaaf dat J. vanavond al daar kon slapen. Is dat er wel van gekomen![]()
Toen jij dit schreef lag ik al lang en breed tequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:58 schreef ook_gek het volgende:
ja betrapt jij moet al lang in je bed liggen en slapen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:31 schreef bixister het volgende:
mooi geworden! ziet er echt gezellig uit. wat een werk zeg! hoe oud is J nu? al een eigen breedbeeld TV op de kamer, en een grote ook zo te zien!
TV uit stopcontact halen, open maken (let op dat je de spoelen achter bij de buis niet aanraakt)quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef Oblivion het volgende:
Okay, okay, even wat uit de doeken doen...![]()
Mijn vriend zijn vorige vriendin leeft niet meer.
En ik ben gescheiden. Dus wat krijg je dan? 2 Huishoudens in 1!
De TV (heel oude TV) was van mij, en stond al op de zolder.
We hebben er gewoon weg geen plaats voor hier beneden. Trouwens ding is gewoon veel te groot...![]()
De boxen die er naast staan eveneens. Zo ook de PS2 en gamecube...![]()
Zijn allemaal mijn oude spullen, en speel er ook nog wel op...![]()
Tja ik kan het verkopen, weggeven....maar waarom zou ik dat doen? Toch?
TV is niet aangesloten op de kabel, dus meneer kan niet te pas of te onpas tv kijken.
Zie dit niet als verdediging, maar meer als uitleg.
Zo is het nou eenmaal gegaan, en heb de tering naar de nering gezet.
Vandaar dat we die tafel hebben kunnen afzagen...![]()
Wordt niks mee gedaan.
Oh zoonlief is 5.
piet of iemand anders, misschien weet jullie dat wel? Is er een mogelijkheid om een oude tv te laten schoonmaken? Van binnen dus.
Daar ben ik dus wel bang voor, dat ding is oud en er zit stof in... A accident waiting to happen...![]()
Oh zijn helicopter is natuurlijk ook meegevlogen...![]()
[afbeelding]
Whehehe, zo'n ding heb ik zelf! Dus daarmee kan ik 'm schoonblazen! Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TV uit stopcontact halen, open maken (let op dat je de spoelen achter bij de buis niet aanraakt)
Stofzuiger met het verloopstuk voor tussen de bank voorzichtig stof zuigen. Als je een stofzuiger hebt die een straal lucht uitblaast, dan kan je hem ook schoonblazen.
Ken je iemand met een compressor? Druklucht is perfect om hem schoon te spuiten.
Ja, moest een beetje snel...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Tokay het volgende:
Wow, Obli, ik vind het toch wel héééél knap van je hoor!![]()
En je hebt het betrekkelijk snel gedaan ook!
Het is echt leuk geworden, zo met zijn eigen spulletjes erin.![]()
Schattige kruik, trouwens.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk wel uit met het open maken van de TV hè! Die dingen houden altijd restspanning vast!
quote:Ik vind het echt supergaaf geworden! Die eettafel is goed bedacht! Echt een onthoudertje, bij de kringloop of zo zijn tafels genoeg te vinden.
Wellicht ga je nog skieeen? In Zwitserland moet je dan even rondkijken.quote:
En die kruik is helemaal
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Oh...![]()
En hoe haal je dat effectief en zonder schokken weg?
Nu ja, het is een vroeger model...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.
Mss even een topicje openen hier? Er zijn vast electrische wizzards die je tips kunnen geven.
Mss is het tegenwoordig wel achterhaald maar dit is wat men 'vroeger' altijd zei over TV's en beeldschermen.
Stekker eruitquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh...![]()
En hoe haal je dat effectief en zonder schokken weg?
[..]
Ok, opgelost!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Stekker eruit
dag laten staan, paar keer aan en uit zetten, is het echt weg
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Thisbe het volgende:
Maarre als je zoon nou vervelend is, stop je hem dan achter die louvredeurtjes? Ik krijg er een "cupboard under the stairs" gevoel van![]()
Dank je.quote:Ik vind het overigens erg mooi geworden daar niet van
KRAKJE!!!! je hebt je weg weer gevonden op het internet! Hoop dat alles goed gaat met je...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Haske mooi Obli!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |