Hoi Tokay!quote:Op maandag 14 november 2005 12:55 schreef Tokay het volgende:
Auw!!![]()
Doe je wel voorzichtig?![]()
Of wordt dit de volgende foto?![]()
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op maandag 14 november 2005 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Obli!![]()
Je foto's! Leuk!
Behalve dat bloed natuurlijk.
Hoi Piet!quote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Brand ook zo goed, die schrootjes
Hoi Obliquote:
Je kent me toch, ik vind veiligheid gewoon belangrijk.quote:Nou we waren niet van plan te gaan BBQ'en op de zolder...![]()
Zelfde verschil, waaibomenhout dat bij een slotkruiting lekker fikt.quote:Het is underlayment...geen schrootjes...![]()
quote:
Het was nog niet helemaal dicht...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanwaar de hoogteverschillen van de openingen? Is dat niet lastig straks, met de deurtjes zagen?
De lage kant word behangen met dat bloemtjesmotief, witte deurtjes, de hoge kant gewoon wit.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Netjes hoor Obli!!! Dat heb je toch maar mooi even gefixt!
Hup afwerken, mooi maken, deurtjes erin, ben benieuwd! Wat voor kleur ga je het maken?
Dank je.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef lesley het volgende:
leuk project, ook slim van je om underlayment te gebruiken is tenminste niet zo duur en steviger dan gipsplaat
Dank je wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Super Obli! Zit er erg netjes uit!
Bij mij is een helft van de gordijnen weer af.Nu de andere helft nog.
Is-ie de peuterpubertijd al voorbij dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef Oblivion het volgende:
Thanks, ook_gek...![]()
Adelante...Een puber van 5?
Neuh, nog vollop in...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is-ie de peuterpubertijd al voorbij dan?
Als we allemaal engelse stijl zouden hebben, zou dat helemaal niet leuk zijn...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:54 schreef Adelante het volgende:
wie ik?
wordt wel mooi trouwens ObiIk ga begin december verhuizen (wederom) dus zal dan eens wat foto's voor en na van mijn nieuwe huisje posten
(geen Engelse stijl ben ik bang)
Whooohoooo eindelijk is het gebeurd. EINDELIJK krijg ik eenquote:
hmm, dat klinkt niet zo heel engels!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Oblivion het volgende:
Maar ik heb louvre deuren, kant en klaar...![]()
Kom jij morgen mijn radio ophangenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Thanks Bix...![]()
Die louvre deuren hebben de fransen vast gestolen...![]()
Oh wat ben ik blij met behang...![]()
Weg alle enge scheve latjes...![]()
[afbeelding]
Close-up.... Zo goed fout is dit!![]()
[afbeelding]![]()
U wish...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij morgen mijn radio ophangen
Je kan het gewoon nietquote:
Ik ga voor 2 schroeven "even" op en neer naar scheveningen.....quote:
Ja, ik stond er ook van te kijken...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef erik-de-perik het volgende:
en je kind vindt dit leuk?
ik ga 4 schroeven gebruiken. Je weet maar nooit. Straks ligt dat ding op de grondquote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga voor 2 schroeven "even" op en neer naar scheveningen.....![]()
Kst kst, ga eens weg uit dit topic met je slowchat!![]()
Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga 4 schroeven gebruiken. Je weet maar nooit. Straks ligt dat ding op de grond![]()
Oke oke ik geef toe ik kan het nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij?![]()
Neem je even een foto "In actie"?![]()
Shit, nu doe ik mee aan de slowchat! GEEN antwoord op geven...![]()
Ja, ondanks dat het bovenste plankje zo scheef zit...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf zeg! Dat zwarte randje is zo gaaf strak erbij.
Ik heb het op gemeten. Maar het ruimer laten zagen bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef Koningin het volgende:
Wow, bent dit weekend goed gevorderd.
Het ziet er goed uit.
Wij hebben ook nog een zolder waarbij vanalles moet worden weggewerkt. Maar ik zie erg op tegen het passen en meten enzo.....heb je daar geen tips voor?
Ik heb wel aan een timmerman gevraagd het ongeveer hoe en wat....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Koningin het volgende:
Zoiets dacht ik al.
In ieder geval bedankt voor de tip!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |