Ja, moest een beetje snel...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Tokay het volgende:
Wow, Obli, ik vind het toch wel héééél knap van je hoor!![]()
En je hebt het betrekkelijk snel gedaan ook!
Het is echt leuk geworden, zo met zijn eigen spulletjes erin.![]()
Schattige kruik, trouwens.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk wel uit met het open maken van de TV hè! Die dingen houden altijd restspanning vast!
quote:Ik vind het echt supergaaf geworden! Die eettafel is goed bedacht! Echt een onthoudertje, bij de kringloop of zo zijn tafels genoeg te vinden.
Wellicht ga je nog skieeen? In Zwitserland moet je dan even rondkijken.quote:
En die kruik is helemaal
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Oh...![]()
En hoe haal je dat effectief en zonder schokken weg?
Nu ja, het is een vroeger model...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.
Mss even een topicje openen hier? Er zijn vast electrische wizzards die je tips kunnen geven.
Mss is het tegenwoordig wel achterhaald maar dit is wat men 'vroeger' altijd zei over TV's en beeldschermen.
Stekker eruitquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh...![]()
En hoe haal je dat effectief en zonder schokken weg?
[..]
Ok, opgelost!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Stekker eruit
dag laten staan, paar keer aan en uit zetten, is het echt weg
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Thisbe het volgende:
Maarre als je zoon nou vervelend is, stop je hem dan achter die louvredeurtjes? Ik krijg er een "cupboard under the stairs" gevoel van![]()
Dank je.quote:Ik vind het overigens erg mooi geworden daar niet van
KRAKJE!!!! je hebt je weg weer gevonden op het internet! Hoop dat alles goed gaat met je...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Haske mooi Obli!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |