Nou niet bepaald. Maar is dat een vereiste voor al dan niet goede muziek vandaagdedag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef nipeng het volgende:
Spinvis, heeft dat brute gitaarsolo's?
Volkomen mee eensquote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De cover In The Year 2525 van Visage veegt alle muziek toch onder de grond.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De cover In The Year 2525 van Laibach veegt alle muziek toch onder de grond.
Ik ga donderdag weer!quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef thaleia het volgende:
Ik wilde Liejannuh even melden dat ik zojuist bloed heb gegeven. Het is trouwens aan te raden om dat op Sinterklaasavond te doen, want normaal moet ik altijd best lang wachten en nu kon ik meteen doorlopen, en iedereen was heerlijk relaxed. EN ze hadden banketstaaf
Daar ga ik in meequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Seborik het volgende:
Hallo, ik wil even van dit topic gebruik maken om het label Rhino te vereren voor het uitbrengen van al die geniale boxsets.Rhino.
Welke boxsets? Nou.... de Nuggets-serie, No Thanks....That's Punk! en nog tientallen anderen.
* Mark gaat in 1 keer door naar woensdagquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:35 schreef Seborik het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag dan een betere voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |