quote:Op donderdag 10 november 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
![]()
Zien jullie wel, het is hém zn schuld!!
![]()
Hij zit er nog niet in hoor, beter lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
sjit, ja ik wilde zo snel dit topic openen om de TT te vereeuwigen en daarmee veel mensen het plezier van een mental image te doen....quote:
Ja pleasequote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
kan iemand de TT aanpassen.. ik word steeds misselijker nu
Bommie de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
Deze x was ik t nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
geregeld hoor, heb ff noodkreet gedropt in het sticky topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
quote:
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik moet nog lang wachten voor ik weer kan stemmen... maar dit vergeet ik niet versabommie![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ik ook. In het vorige topic zag ik net het lijstje met de vraag wie je wil verdedigen, en of er Chantal-fans zijn. Hier is er één, en ook voor Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
drie keerquote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
Gatverdamme bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]het is een complot.. er wordt tegen mij samengespannen.. ik ben de Menno van het forum....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |