niet?? dan stuur ff een berichtje naar een moderator, die kunnen dat wel en zullen vast wel zo vriendelijk zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
topictitel kan je niet veranderen..
Ik zit nu voor een half jaar studie in Glasgow. Hier hebben ze een proxyserver die ROSE tegengaat, dus speel ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef ZigoSOS het volgende:
Weizz waarom speel jij eigenlijk geen rose meer?
Ik las in de eerste thread van deze reeks in de eerste paar posts iets van teams voorbijkomen. Is dat ook/nog steeds het geval dat je teams kunt vormen en zo ja... hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef ZigoSOS het volgende:
Sowieso als je begint, speel naRose (north-america Rose)
Die is nu nog gratis... Je hebt ook eRose (europa rose) maar dat is/wordt elk moment P2P.
Als je net begint, op het begin eiland elke optie met het elfje kiezen met praten, krijg je alvast wat xp van (genoeg om 1 lvl up te gaan), fruit en schoenen enzo, en dan wordt de basis meteen uitgelegd.
Vanaf lvl 10 kan je een job kiezen, die verder in de OP staan.
Als je verder vragen hebt, stel maar gewoon
wat houdt p2p in dit geval in? pay2play of peer2peer?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nu beginnen heeft weinig nud.. of je moet p2p willen gaan..
over 18 dagen wordt Narose p2p namelijk
hehehe, lvl 30, grapjas... Lvl 30 is 3 dagen werk max. als ik begin te spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef ZigoSOS het volgende:
Kan je wel nog 18 dagen spelen
Haal je zeker nog lvl 30 lijkt mij...
Tov voornemen :pquote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef jorryt het volgende:
ik ga sowieso geen Rose meer doen.. uitgekeken op Junon.. als ze nou op luna zouden beginnen ofzo
Er loopt nu nog een beta, dus ik zou het gewoon eens downloaden en een paar uurtjes proberen.quote:Op zondag 13 november 2005 04:44 schreef Maanvis het volgende:
Kan ik ergens meer informatie over dit spel vinden? Hoe verhoudt het zich tot bijvoorbeeld WOW?
Nice ^^ Zit je iig de komende 40 levels aan vastquote:
Jep, helaas nog wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef ZigoSOS het volgende:
Dat is volgens mij voor jRose...
Shift...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoe kan je ook alweer jezelf targetten?
Dat kon met een knop op het toetsenbord ofzo..
Dus niet met die 'Self Target' skill of door linksbovenin op je naam te drukken.. Maar met welke knop was dat ook alweer?
Hehe, jep komt eindelijk een keer beschikbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef DaFan het volgende:
Haha eindelijk Desert of the Dead beschikbaar.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef hetzusjevan het volgende:
hm, dat halloween-event ofzo ziet er wel tov uit ^^ jammer dat we dat gemist hebben.
awh, schattig: http://media.putfile.com/androidmusicvideo ^^
quote:Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef jorryt het volgende:
hey Amafi, ik lees het GoT forum ook elke dag ong.. mooie muse heb je
Ja ROSE is hier ook definitief exit.. Helaas.. Hadden ze het gratis gedoe maar niet moeten stoppen..quote:Op donderdag 1 december 2005 22:04 schreef jorryt het volgende:
Dood topic
Leuke tijd gehad met Rose, maar nu is het definitief finito
LOTRO Shadows of Angmar.. khoop dat ie goed wordt
Whehe hij lijkt op harry potter.quote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef paparia het volgende:
[afbeelding]
Mijn muse zoals die nu te bewonderen is.
Om toch even de mensen weer te prikkelen
Oi, kom door dat brilletje weer hequote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef Maanvis het volgende:
Whehe hij lijkt op harry potter.
(en Imageshack ZUIGT dus aub niet meer gebruiken!)
Als je na 2 dagen inlogd heb je nog precies dezelfde equip en food. Er is niets veranderd, behalve dan dat de andere spelers "verder zijn" hoger level heben enz.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:22 schreef PPL het volgende:
Eén vraag:
Werkt dit Real-Time of alleen als je ingelogt bent ?
m.a.w. Wat gebeurt er als ik twee dagen geen tijd heb.
Worden dan al m'n resources gejat of sta ik in 'pauze' ?
Dat wil ik graag weten voor ik uberhaupt beslis of dit wat voor mij is.
Goeie shit man! Lvl 86 is verste wat ik gekomen ben tot de reset (met alle hacks enzo). Had toen wel een echt zieke outfit, met al Worm Dragon Wings liggen voor lvl 95 met 45 dodge (Lisent (U))quote:Op maandag 12 december 2005 12:16 schreef paparia het volgende:
[..]
Ben nu alweer lvl81 geworden, en moet nu toch echt eens dragonscales gaan verzamelen voor nieuwe wings.
Wel laatst devilwings als drop gekregen20dodge, dus die sieren nu mijn ruggetje
Hehe, dankje.quote:Op maandag 12 december 2005 12:21 schreef DaFan het volgende:
Goeie shit man! Lvl 86 is verste wat ik gekomen ben tot de reset (met alle hacks enzo). Had toen wel een echt zieke outfit, met al Worm Dragon Wings liggen voor lvl 95 met 45 dodge (Lisent (U))![]()
Succes met verder ranken, vanaf daar wordt het echt cool. Straks altijd op Luna en smiddags tijdens het Junon uurtje in Gorge of Silent
Trouwens niks gewonnen, meer dan de helft van de winnaars is Amerikaans terwijl het om EuRose gingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:28 schreef jorryt het volgende:
Misschien ga ik weer spelen als ik een prijs win: http://www.mmorpg.com/rose_promo.cfm
Je kan inderdaad beter eerst je school afmaken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik durf niet te beginnen
omdat ik weet dat ik dan weer verslaafd wordt
Ik prijs mezelf ook gelukkig, ik ben afgekicked.quote:
Kunnen we geen account delen want ik heb geen tijd om hard te spelen maar wil best af en toe voor iemand klikkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Narose dacht ik.. en eerste week is gratis..
hoiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:39 schreef DaFan het volgende:
*SCHOP!
Ik hoor van Weizz dat er weer begonnen gaat worden.
Mag ik ook informatie? Shili, Gabez, Yasha, Weizz?
Met je moeder nakend erbij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef jorryt het volgende:
Account kopen?
Hey dan zag ik je woensdag geloof ik nog op luna wolven hunten. Naam is Weizzz denk ik?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Weizz het volgende:
Het is nu idd dokken.. Maar ik speel het nu wel weer op NArose.. kost 11 euro per maand ongeveer.
Maar wel de moeite
En over die info.. Doe dat dan ff via MSN, das makkelijker...
Ik speel met master windu en pauluz. shili zou ook spelen, maar is halverwege gestopt en ik weet niet wat hij gaat doen. We zitten net weer in een clan die de moeite waard is.. Dus als je nog eens twijfeld laat het dan weten
11 euro, is misschien geen geld, maar nee, begin dan echt niet meer!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Weizz het volgende:
Het is nu idd dokken.. Maar ik speel het nu wel weer op NArose.. kost 11 euro per maand ongeveer.
Maar wel de moeite
En over die info.. Doe dat dan ff via MSN, das makkelijker...
Ik speel met master windu en pauluz. shili zou ook spelen, maar is halverwege gestopt en ik weet niet wat hij gaat doen. We zitten net weer in een clan die de moeite waard is.. Dus als je nog eens twijfeld laat het dan weten
Ik heb niet zo'n zin om weer mn studie te laten lijden onder iets waar geldt 'hoe vaker online, hoe hoger'.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef Beaver het volgende:
Naja, als je het echt leuk vind... het is maar een paar euro per maand...
En met welk geldquote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Chapter_V het volgende:
Woei ik betaal wel gewoonzit alweer op lvl 42, en dafan je heb geen cc nodig kan gewoon met de bank geld overmaken
pRose On :p
Ruilen voor Falchion/Falchion of Falchion/Gladius danquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Chapter_V het volgende:
woet een paarse dropme 1e all time
een mooie Falchion, maja daar heb je als Hawker niks aan :p verkoop het wel voor 2m ofzo :p
Van Ruff Rose?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Deze private server is zeker wel wat
Gewoon net zoveel aantal spelers als op iRose, overal veel kraampjes enzo, 2 servers, alles werkt prima, gems etc. etc. Alleen laatste 2 dagen is ie best veel offline geweest omdat er hacked items in zaten.
Gaf de afgelopen 2 dagen fouten aan, maar nu gaat ie als een gek. Hopen dat ik snel een account krijg. Krijg je daar mail over ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:32 schreef ZigoSOS het volgende:
Koreaans moet je gewoon negeren. Hoezo krijg je m niet aan het updaten?
Je moet gewoon op ruff-rose.com kijken bij 'Download', staat alles uitgelegd. Als je niet in de server kan of iets met updaten moet je het later nog een keer proberen denk ik.
Hij geeft nou een foutmelding dat ie een error heeft ofzo (van Windows zelf) als ik m start (na updaten).quote:Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee, gewoon af en toe even proberen of je account het al doet.
En zeg het ff als je er in zit
Moet je me ff toevoegen enzo, ik heb ook wel wat EQ voor je denk ik.
(Robocop is mn nick daar)
Malfunction.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef ZigoSOS het volgende:
2nd class bij lvl 70
Wat is je ingame nick?
Wil je me dan misschien keertje helpen met trainen?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Door de kut hackers zijn die server steeds down! Er is een hack waardoor ze de server kunnen laten crashen, en volgens die admin Glov is het moeilijk te achterhalen wie het doet en hoe je het tegen kunt gaan, maar ze zijn er mee bezig... jaja![]()
Overigens ben ik nu een lvl 76 cleric, maar dat was ik 4 dagen geleden ook al![]()
Ik wou net zeggen, dan rank ik ook ff doorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wil je me dan misschien keertje helpen met trainen?![]()
![]()
Kan ik je ff toevoegen op msnquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dan rank ik ook ff door![]()
Staat in mn pro.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Kan ik je ff toevoegen op msn
Wel handig enzo, en ik heb denk ik nog wel wat EQ voor je enzo.
sRose?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef xminator het volgende:
FF het rose topic in leven blazen...
jammer dat de servers laatste tijd wat offline zijn...
ik ga daarom ff sRose proberen..
Doe je 'mee' met DaFan en mij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef jorryt het volgende:
Level 25 soldier, ingame nick Jorryt, voeg maar toe.
Gratis hequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:36 schreef Snelkookbami het volgende:
Dus, iedereen speelt hier op ruff rose?
Ik ben nu op msnquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:04 schreef DaFan het volgende:
Kheb ook al eenlijstje gemaakt om te kijken op welke skills je ongeveer moet zitten bij lvl 30 en welke stats daarbij. Kheb je nog niet online gezien op MSN mar spreek je morgen vast wel. Dan knallen we ff mij naar lvl 30 en kunnen we losgaan
Ik mail m wel ff naar je MSN adres.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik ben nu op msn
Zou dat lijstje wel ff willen want heb tot nu toe mn stats maar gewoon op str en con ingezet (allebei hetzelfde) en een heel klein beetje op sense, en van skills heb ik marksmanship lvl 8 alleen nog maar.
Clericquote:Op zondag 17 september 2006 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen mage en cleric.. en doordeweeks waarschijnlijk alleen s'avonds on..
Ben nu lvl 13 xD
Login server down. De rest doet het wel gewoon. Als je er nu inzit heb je geluk en kan je blijven spelen, maar als je nu wilt gaan spelen kan dat niet. En ik kom er nu ook niet meer in.quote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef jorryt het volgende:
Hmm server down?
Met die buffs en je spins wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 17:34 schreef jorryt het volgende:
Lvl 36, bijna 37. Schiet wel lekker op zo.
Nick?quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef DaeDaluz het volgende:
Ik ben nu lvl 22 hawker.![]()
En jorryt, niet zo killstealen
Ja ik (Yasha) ben altijd cleric geweest maar nooit hoger dan lvl 60 dus dat ga ik dit keer maar wel eens halen..quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Cleric![]()
![]()
Wat is trouwens je nickname op rose?
En ben je nu online?
Hey!quote:
Vreemd dat ze er niet ff een uurtje naar kijken zodat alle nieuwe aanmeldingen kunnen spelenquote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Snelkookbami het volgende:
heeft iemand een extra account, ik wordt echt ziek van die activation..
Die kan je tot lvl 15 resetten heaquote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was een beetje de fout ingegaan met mijn statuspointsdus nu is mijn ingame Yashaaaa xD
Ik merkte het een paar uurtjes geleden alquote:Op maandag 18 september 2006 11:00 schreef DaFan het volgende:
Edit: Zou nog s kijken. Op het forum van RuffRose staat dat ze vanochtend om 8:43 (na jouw post) bijna 2000 accounts hebben geactiveerd![]()
Ha.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef DaFan het volgende:
Atarani![]()
Tis een private server he, dus gratis![]()
Kom je weer
Jorryt: Tijd voor een clan, goed plan. Heb jij een miljoen?
Net trouwens ff 1.5 uur crit muse uitgeprobeerd, best aardig. Lvl 25Moet toch wat op dit tijdstip.
Goedzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef Snelkookbami het volgende:
Ik zo na de tandarts regelen dat ik laatste twee uur niet naar school hoef, vanwege verdovingen.
Een keer raden wat ik ga doen![]()
Ik heb wel een ideetje. Ik invite iedereen wel tijdelijk ff in mn huidige clan (ben nu Master gemaakt) en dan maken we over aantal dagen een nieuwe clan met een betere naam enzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Goedzo
En Zigo: Tis vooral handig met clanchat...kheb nu elke keer 3 chatschermpjes open + party + een whisper...vrij irritant
Goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje. Ik invite iedereen wel tijdelijk ff in mn huidige clan (ben nu Master gemaakt) en dan maken we over aantal dagen een nieuwe clan met een betere naam enzo
Goed idee?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef ZigoSOS het volgende:
ImGod () lvl 49, morgenmiddag lvl 50
Dan wachten op DaFan en samen cart quest doen![]()
![]()
![]()
Ik heb vanmiddag weer wat huiswerk, en ben 's avonds van 6 tot 9 weg, dus weet niet of we cart quest vandaag nog halen. Maar dan lvl ik vanmiddag naar 50/51, en dan kán ik voor de rest van de dag niet eens meer hoger komen, en dan kan jij ondertussen naar 50 trainenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
![]()
Luv u too, maar bier drinken toch nog net iets leuker![]()
Vanaf morgen op dealer ranken, beloofd
http://ruff-rose.com welquote:Op woensdag 20 september 2006 09:41 schreef magge het volgende:
Is Rose nog steeds gratis? ^^
Ok, ik haal vanmiddag wel lvl 50, ben er vanmiddag tot 5 uur, vanavond ben ik er van 9 tot half 11 ongeveer. Wanneer doen we dan die cart quest?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://ruff-rose.com wel
Zigo: Ik kan vanmiddag pas vanaf half 5 spelen. Haal vanavond wel zoveel mogelijk bij, daarna donderdagochtend nog tot 12. 's Avonds bier drinken en vrijdagmiddag dan weer
Van mij mag je wel wat doorranken, hou er wel rekening mee dat ik zaterdagavond weer weg ben (en dus zondagochtend niet online kan zijn)
En ben pas lvl 40
Edit: 42
Mooi, dan leech ik ff lekker met je meequote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef DaFan het volgende:
Zodra ik lvl 50 ben he
Ik ben er om 5 uur weer, tot half 5 een herkansing (begint over half uurtje). Daarna lvlen natuurlijk tot uur of 7 (2-3 lvls) dan eten en vanaf uur of 9 weer lvlen als er geen leuke film is. Tot een uur of 1-2 dan lvlen (denk stuk of 4 lvls).
Morgenochtend dan nog een uurtje (1 lvl) dus denk dat we vrijdagmiddag kunnen beginnen (heel misschien ben ik er morgenavond nog maar moet vrijdag wel vroeg naar de hogeschool).
http://ruff-rose.comquote:Op donderdag 21 september 2006 02:50 schreef Weizz het volgende:
WTF!!! zijn jullie weer aan het spelen???
We hebben tot lvl 87 nog NARose gespeeld, Mace, Pauluz en ik... Waar spelen jullie tegenwoordig?
Wachten tot je account geactiveerd wordt. Staat links op ruff-rose.com een ding waarmee je kan checken of je geactiveerd bent. Je kan ook hier kijken:quote:Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef Weizz het volgende:
pfff.. als het gratis is kan ik het toch niet laten... zeker de eerste 75 levels niet
Ik heb alles er al op staan, maar kan nog niet inloggen. Wachten op de dagelijkse update???
In 3 uur kan je lvl 30 halen. Activations gebeuren meestal 's ochtends, zoals je ook in dat topic kan zienquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Weizz het volgende:
wtf... w8 24 uur.... Dat is niet te doen. Gelukkig moet ik zo 8 uur werken. Scheelt weer wat wachttijd. Maar ik moet vanacht wel kunnen beginnen, anders haal ik lvl 20 nooit vandaag
Soms langerquote:Op donderdag 21 september 2006 15:17 schreef magge het volgende:
klopt het btw, dat ik 24uur moet wachten na mn registratie?
TY
Verwende studentenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef DaFan het volgende:
Net door een Blood Charm in B1 4 EQ drops gekregen. 2 wel interessant voor me: Lux Venetian Hat en Tamiya Vest. Ff laten appraisen:
Lux Venetian Hat 3/15
Tamiya Vest: Atk power +5
Zit nu dus unbuffed op AP 354
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en nu is er niemand om me te inviten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |