Jij bent dus Joost fan? Ik vond dat namelijk niet. Raad eens wie ik het beste vond spreken?quote:
Deze is echt mooi..... Als je die tang aan de rechterkant wegdenkt.quote:
In mijn haast om ons aan de praat te houden bleek ik de weg kwijt te zijnquote:
chantal lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent dus Joost fan? Ik vond dat namelijk niet. Raad eens wie ik het beste vond spreken?
Dan is het dus nog niet leukquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
leuk .. nou allerlei slijmheden en gezelligheden.. maar echte leukigheden nog niet![]()
Whoeháháháááá, van Gert.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
maar ja ik heb al zes punten van Gert te pakken dus misschien moet ik iets terugdoen![]()
Kwestie van een modje die dat vast ff aan wil passenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef versabommie het volgende:
op de plasma:
1) vriendschap is pure strategie
2) achter ieders rug om wordt gepraat
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Coos het volgende:
Zwakke TT
[..]
Whoeháháháááá, van Gert.![]()
Of je dan maar snel vieze msnnetjes met hem gaat hebben vermoed ik![]()
Even iets anders doen nu![]()
Op stream 2quote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Op welke stream is dat scherm te zien?
2quote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Op welke stream is dat scherm te zien?
zie TTquote:Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik weer op het juiste moment inschakel..
Wat gaat dit worden?
Ja wel joh scanmanquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef versabommie het volgende:
plasmascherm:
4) Wie hard werkt voor de weekopdracht maakt zich verdacht
YEAH MENNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Jou streams lopen net wat sneller als die van mij, erg handig, dan hoef ik zelf niet meer te kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
6) Vijanden lijken betere vrienden
chantal ontkracht alles ...ze probeert zich nu al te verschonen!
camera vol op Roel!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
9)ik zie ik zie wat jij niet ziet...........
iddquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef ks_choice het volgende:
Chantal:"wat voelt iedereen zich ongemakkelijk!"
Lijkt me meer iets zeggen over haarzelf.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef ART het volgende:
Straks krijgen we: 'heeft BB dit goed gezien?'![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dit nou weer?
Blue Screens of Death?
Ik vind het wel een goed evaluatiemoment eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die dit knap triest vindt weer?
kennelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
*eensch*quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Bek dicht en ga Lieske kijken manquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop nog steeds op beelden want zo blijft het raden wie het gezegd heeft over wie.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen wel eens worden geconfronteerd met al die roddel en achterklap.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit te wachten op de beelden, maar het begon veel belovend en vind het nu behoorlijk afzwakken.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
zit nog even te wachten wat er verder nog komt.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit weer een manier om tv momenten zeker te stellen.quote:
Mee eens. Maar daarvoor is het toch een tv-programma. Alles voor de kijkers (wij dus).quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een manier om tv momenten zeker te stellen.
Neehoor. ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
voglens roel, die spekgladde kameleon zei ging het over joostquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
spekgladde kameleon en teringdwerg gaat beide over Menno
scanman het is commerciële tv dus er moet geld verdiend worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin was het nog grappig, maar het gaat zo langzaam dat het snel begint te vervelen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Stemming slaat geloof ik langzaam om
mmmmmmmmm, dan had ik dat gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Ferdii het volgende:
voglens roel, die spekgladde kameleon zei ging het over joost
haha idd, alleen joost kwam een beetje in de buurt met dat ie uitleg wou van roelquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat de bewoners nu helemaal niet reageren zoals BB had gehoopt
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
kameleon was Joost, zei Roel tegen Robquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske draait weer heel filantropisch voor anderenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pikje getrapt...
Ik meende juist iets meer grimmigheid te gaan voelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
In het begin was het nog grappig, maar het gaat zo langzaam dat het snel begint te vervelen denk ik.
Ik wacht ff op de roddel en achterklap die hierop volgtquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik geloof dat ik de streams even aan moet zetten.
Wat was nummer 1 van die hoofdindeling ook alweer? Misschien dat er voor de andere onderdelen nog wat completere uitspraken komen..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pik getrapt...
spekgladde kameleon ... ging over Joost, had Roel gezegdquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
ze keek erg verrast op die opmerkingquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske weet nu eindelijk dat Dido haar "schijnheilig kutwijf" heeft genoemd
lv, je avatar doet het bij mij niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Heb ze nog steeds.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams klappen eruit... bewuste actie van BB?
Nee, of het moet een bewuste actie tegen jou persoonlijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Denk het niet, hier loopt het perfect...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze laten (geanonimiseerde) uitspraken van de bewoners zien, scheldwoorden. Roel kijkt er niet al te vrolijk bij...quote:
Daar wil ik een filmpje van, niet alleen een uitspraakquote:
klopt onderhoud bij de serverquote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
lv, je avatar doet het bij mij niet.
helemaal mee eens, dit slaat de plank mis.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef MissX het volgende:
het wordt pas leuk als ze beelden krijgen.
Nee, ze draait alleen shaggies voor anderen.quote:
Nee, ze draait een sjekkie voor iemand anders, voor Ingrid denk ik, doet ze wel vaker...Ingrid kan geen sjekkies draaien..quote:
Te halfslachtig inderdaad. Ze hadden meteen beelden moeten laten zien die insloegen als een bom, dit is vlees noch vis....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dit slaat de plank mis.
Omdat er de laatste tijd zo weinig gebeurt, proberen ze op deze manier iets op gang te brengen wat ze dan zeker op tv kunnen laten zien en wat gaat scoren bij de kijkers.quote:
ze is zo lief dat nederland haar nooit naar huis zal sturen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Puberale oversekste maniak
Lieske: dit heb ik wel een keer over iemand gezegd, maar ik het dit niet naar bedoeld![]()
Ingrid tegen Rob toen het over Menno gingquote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef essie05 het volgende:
psychopaat was toch van Rob?
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Er moeten wel beelden komen hoor, anders blijft het wel lauw
zijn bang voor de filmpjesquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Roel is zichtbaar nerveus, Ingrid ook....
Niet zo heel gek, hij is 1 van de weinige die niet zo heel veel te vrezen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Joost is de enige die de beelden wil zien
Chantal is alweer vrolijk dat het hierbij blijft en gna't en knart alweer vrolijk in de rondte...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Mee eens dat er eigenlijk beelden zouden moeten zijn, maar er zit een flink aantal mensen nu toch wel heeeel ongemakkelijk te wezen hoor. Zoekend naar wegen om zich eruit te lullen.
Ah ok, snap 'm!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat er de laatste tijd zo weinig gebeurt, proberen ze op deze manier iets op gang te brengen wat ze dan zeker op tv kunnen laten zien en wat gaat scoren bij de kijkers.
Net als het geld van Roel gisteren, vind ik dit ook weer een noodsprong.
Oh avonne ik hoop het echtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef avonne het volgende:
geef ze even de tijd om de spanning er uit de praten, en er over na te denken,
dan zijn ze bij de beelden stil, omdat ze al nattigheid voelen
Vergeleken bij Chantal en Rob zijn Joost en Menno koorknaapjes hoor... Naat, Ingrid en Roel hebben meer te verbergen dan Joost en Mennoquote:Op woensdag 9 november 2005 23:09 schreef F4iTH het volgende:
Uhm...Chantal, Joost, Menno en Rob komen hier dus mooi mee weg toch? Die schelden zelden maar dat smerige geroddel van ze is toch veel erger en dat wordt niet bekend gemaakt?
en toch zal hij de enige zijn die zich oprecht zal schamen,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, hij is 1 van de weinige die niet zo heel veel te vrezen heeft.
heb jij poep in je oren gehad, hij is behoorlijk te keer gegaan over de meeste bewoners hoor...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef FuTilE het volgende:
Waarom zit Roel nu zo zenuwachtig rond te loeren? Zijn uitspraken waren toch niet zo hypocriet?
Maar, helaas Talpa leest niet mee, en als ze dat al zouden doen zouden ze aan ons weinig boodschap hebben omdat wij stream-kijkers zijn, en ze richten zich op de honderduizenden tv-kijkers.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef ruby het volgende:
Als Talpa nu meeleest, dan snappen ze wel dat ze beelden moeten laten zien.
Ja, dan word je ff met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is toch een bombardement?!?! Ik zou me DOODschamen als ik daar zat.
ik ben er ook bang voor dat we geen beelden gaan krijgen, dit duurt idd te lang!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dit heeft absoluut niet de uitwerking die ze hadden gehoopt. Het zal me benieuwen of ze nog meer hebben. Ik verwacht het niet, want dat hadden ze wel meteen de filmjes laten zien en hadden niet zoveelmoeite gedaan met die teksten nu.
Dat gevoel heb ik ook, Joost en Lieske zijn voor mijn gevoel de enige die echt oprecht zijn, de anderen zullen het vast gaan bagataliseren.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
en toch zal hij de enige zijn die zich oprecht zal schamen,
de rest zal het weg lachen, vergeten of wegredeneren
Die komen er echt niet. Die zijn veel te expliciet. Op deze manier kan er nog van alles goedgepraat worden en blijft het lekker vaag. (Ja, dat vind ik ook jammer)quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Goed waar blijven de beelden?
dacht ik ook net ja. Jammer!!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dit heeft absoluut niet de uitwerking die ze hadden gehoopt. Het zal me benieuwen of ze nog meer hebben. Ik verwacht het niet, want dat hadden ze wel meteen de filmjes laten zien en hadden niet zoveelmoeite gedaan met die teksten nu.
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
regie houd één stream op de tv dus er moet meer komen.
Het gaat allemaal niet erg snel
ik zit te duimen hierquote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 2 blijft op de TV gericht, dus er zal nog wel wat komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |