Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef ART het volgende:
Straks krijgen we: 'heeft BB dit goed gezien?'![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dit nou weer?
Blue Screens of Death?
Ik vind het wel een goed evaluatiemoment eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die dit knap triest vindt weer?
kennelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
*eensch*quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Bek dicht en ga Lieske kijken manquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop nog steeds op beelden want zo blijft het raden wie het gezegd heeft over wie.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen wel eens worden geconfronteerd met al die roddel en achterklap.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit te wachten op de beelden, maar het begon veel belovend en vind het nu behoorlijk afzwakken.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
zit nog even te wachten wat er verder nog komt.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit weer een manier om tv momenten zeker te stellen.quote:
Mee eens. Maar daarvoor is het toch een tv-programma. Alles voor de kijkers (wij dus).quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een manier om tv momenten zeker te stellen.
Neehoor. ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
voglens roel, die spekgladde kameleon zei ging het over joostquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
spekgladde kameleon en teringdwerg gaat beide over Menno
scanman het is commerciële tv dus er moet geld verdiend worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin was het nog grappig, maar het gaat zo langzaam dat het snel begint te vervelen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Stemming slaat geloof ik langzaam om
mmmmmmmmm, dan had ik dat gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Ferdii het volgende:
voglens roel, die spekgladde kameleon zei ging het over joost
haha idd, alleen joost kwam een beetje in de buurt met dat ie uitleg wou van roelquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat de bewoners nu helemaal niet reageren zoals BB had gehoopt
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
kameleon was Joost, zei Roel tegen Robquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske draait weer heel filantropisch voor anderenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pikje getrapt...
Ik meende juist iets meer grimmigheid te gaan voelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
In het begin was het nog grappig, maar het gaat zo langzaam dat het snel begint te vervelen denk ik.
Ik wacht ff op de roddel en achterklap die hierop volgtquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik geloof dat ik de streams even aan moet zetten.
Wat was nummer 1 van die hoofdindeling ook alweer? Misschien dat er voor de andere onderdelen nog wat completere uitspraken komen..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pik getrapt...
spekgladde kameleon ... ging over Joost, had Roel gezegdquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
ze keek erg verrast op die opmerkingquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske weet nu eindelijk dat Dido haar "schijnheilig kutwijf" heeft genoemd
lv, je avatar doet het bij mij niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Heb ze nog steeds.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams klappen eruit... bewuste actie van BB?
Nee, of het moet een bewuste actie tegen jou persoonlijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Denk het niet, hier loopt het perfect...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze laten (geanonimiseerde) uitspraken van de bewoners zien, scheldwoorden. Roel kijkt er niet al te vrolijk bij...quote:
Daar wil ik een filmpje van, niet alleen een uitspraakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |