en toch zal hij de enige zijn die zich oprecht zal schamen,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, hij is 1 van de weinige die niet zo heel veel te vrezen heeft.
heb jij poep in je oren gehad, hij is behoorlijk te keer gegaan over de meeste bewoners hoor...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef FuTilE het volgende:
Waarom zit Roel nu zo zenuwachtig rond te loeren? Zijn uitspraken waren toch niet zo hypocriet?
Maar, helaas Talpa leest niet mee, en als ze dat al zouden doen zouden ze aan ons weinig boodschap hebben omdat wij stream-kijkers zijn, en ze richten zich op de honderduizenden tv-kijkers.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef ruby het volgende:
Als Talpa nu meeleest, dan snappen ze wel dat ze beelden moeten laten zien.
Ja, dan word je ff met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is toch een bombardement?!?! Ik zou me DOODschamen als ik daar zat.
ik ben er ook bang voor dat we geen beelden gaan krijgen, dit duurt idd te lang!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dit heeft absoluut niet de uitwerking die ze hadden gehoopt. Het zal me benieuwen of ze nog meer hebben. Ik verwacht het niet, want dat hadden ze wel meteen de filmjes laten zien en hadden niet zoveelmoeite gedaan met die teksten nu.
Dat gevoel heb ik ook, Joost en Lieske zijn voor mijn gevoel de enige die echt oprecht zijn, de anderen zullen het vast gaan bagataliseren.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
en toch zal hij de enige zijn die zich oprecht zal schamen,
de rest zal het weg lachen, vergeten of wegredeneren
Die komen er echt niet. Die zijn veel te expliciet. Op deze manier kan er nog van alles goedgepraat worden en blijft het lekker vaag. (Ja, dat vind ik ook jammer)quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Goed waar blijven de beelden?
dacht ik ook net ja. Jammer!!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dit heeft absoluut niet de uitwerking die ze hadden gehoopt. Het zal me benieuwen of ze nog meer hebben. Ik verwacht het niet, want dat hadden ze wel meteen de filmjes laten zien en hadden niet zoveelmoeite gedaan met die teksten nu.
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
regie houd één stream op de tv dus er moet meer komen.
Het gaat allemaal niet erg snel
ik zit te duimen hierquote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 2 blijft op de TV gericht, dus er zal nog wel wat komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |