Lieske draait weer heel filantropisch voor anderenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pikje getrapt...
Ik meende juist iets meer grimmigheid te gaan voelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
In het begin was het nog grappig, maar het gaat zo langzaam dat het snel begint te vervelen denk ik.
Ik wacht ff op de roddel en achterklap die hierop volgtquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat de bewoners nu helemaal niet reageren zoals BB had gehoopt
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik geloof dat ik de streams even aan moet zetten.
Wat was nummer 1 van die hoofdindeling ook alweer? Misschien dat er voor de andere onderdelen nog wat completere uitspraken komen..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Haha, Roel is alweer op z'n pik getrapt...
spekgladde kameleon ... ging over Joost, had Roel gezegdquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
spekgladde kameleon en teringdwerg gaat beide over Menno
ze keek erg verrast op die opmerkingquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske weet nu eindelijk dat Dido haar "schijnheilig kutwijf" heeft genoemd
lv, je avatar doet het bij mij niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik hoop dat er nog meer komt en dat het dan heel wat stiller wordt![]()
Heb ze nog steeds.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams klappen eruit... bewuste actie van BB?
Nee, of het moet een bewuste actie tegen jou persoonlijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Denk het niet, hier loopt het perfect...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een manier om tv momenten zeker te stellen.
Ze laten (geanonimiseerde) uitspraken van de bewoners zien, scheldwoorden. Roel kijkt er niet al te vrolijk bij...quote:
Daar wil ik een filmpje van, niet alleen een uitspraakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |