Meteen ook de beste film van het lijstje...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
Haha, da's grappig, we hebben maar 1 gezamenlijke titel.
1. S1m0ne (2002)quote:Op donderdag 10 november 2005 00:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was blijkbaar makkelijker dan ik dacht
Eigenlijk heet S1m0ne gewoon Simone, maargoed.
Een razend populaire vraag dit.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Mark het volgende:
Je mist nog Monster In Law, da's de meest recente. Als jouw lijstje klopt is het dus:
Money Train
Jack
U Turn
Out Of Sight
The Wedding Planner
Maid In Manhattan
Monster in Law
Geen flauw idee..quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Sheridana het volgende:
Zou Arty al wakker zijn?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef ArtyShock het volgende:
Mark + 1 Voor 's werelds grootste J-Lo adept.
Ik kan met hand op het hart zeggen dat ik de laatste drie films niet gezien heb.![]()
wie?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Mark het volgende:
Noem 5 films met Marion Morrison
Klikspaanquote:
Ben je nu ook al in de race voor een Bruce Campbell award?quote:
Niet de meest voor de hand liggende lijst, had toch wel een Rio Bravo, Rio Lobo of The longest day verwachtquote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef Mennosson het volgende:
The Quiet Man
Arizona
Blue STeel
Baby Face
The Three Musketeers
HAHAHAquote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben je nu ook al in de race voor een Bruce Campbell award?
Edit: Oh nee, de "Luke, I Am Your Father" award natuurlijk...
Hee, kwam die laatst ook niet eens voorbij? Dat was toch Kevin Spacey in K-PAX?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:27 schreef Mennosson het volgende:
Quote: Doctor. Doctor. Doctor. Doctor. How many doctors are there on this planet?
Welke acteur zegt dit en in welke film?
ArtyShock +1quote:Op donderdag 10 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee, kwam die laatst ook niet eens voorbij? Dat was toch Kevin Spacey in K-PAX?
Dit is een beetje jammer eigenlijk.quote:
Ik snapte de intentie van je vraag helemaal, jammer inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dit is een beetje jammer eigenlijk.In mijn naïviteit had ik gehoopt dat jullie wel met leuke originele titels zouden komen. Als ik dit lijstje zo zie had ik beter kunnen vragen om per taal twee filmtitels te noemen.
Maar dat heb ik niet gedaan, dus: Patch + 1 .
hij speelt er wel degelijk in mee...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:32 schreef RuneRose het volgende:
Het is een strikvraag, hij speelt er niet in?Ik heb ALong Came Polly niet gezien. >.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |