De filmtitel was toch juist zo'n leuk nulletjes-en-eentjes computergeintje?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was blijkbaar makkelijker dan ik dacht
Eigenlijk heet S1m0ne gewoon Simone, maargoed.
ArtyShock +1
Meteen ook de beste film van het lijstje...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
Haha, da's grappig, we hebben maar 1 gezamenlijke titel.
1. S1m0ne (2002)quote:Op donderdag 10 november 2005 00:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was blijkbaar makkelijker dan ik dacht
Eigenlijk heet S1m0ne gewoon Simone, maargoed.
Een razend populaire vraag dit.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Mark het volgende:
Je mist nog Monster In Law, da's de meest recente. Als jouw lijstje klopt is het dus:
Money Train
Jack
U Turn
Out Of Sight
The Wedding Planner
Maid In Manhattan
Monster in Law
Geen flauw idee..quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Sheridana het volgende:
Zou Arty al wakker zijn?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef ArtyShock het volgende:
Mark + 1 Voor 's werelds grootste J-Lo adept.
Ik kan met hand op het hart zeggen dat ik de laatste drie films niet gezien heb.![]()
wie?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Mark het volgende:
Noem 5 films met Marion Morrison
Klikspaanquote:
Ben je nu ook al in de race voor een Bruce Campbell award?quote:
Niet de meest voor de hand liggende lijst, had toch wel een Rio Bravo, Rio Lobo of The longest day verwachtquote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef Mennosson het volgende:
The Quiet Man
Arizona
Blue STeel
Baby Face
The Three Musketeers
HAHAHAquote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben je nu ook al in de race voor een Bruce Campbell award?
Edit: Oh nee, de "Luke, I Am Your Father" award natuurlijk...
Hee, kwam die laatst ook niet eens voorbij? Dat was toch Kevin Spacey in K-PAX?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:27 schreef Mennosson het volgende:
Quote: Doctor. Doctor. Doctor. Doctor. How many doctors are there on this planet?
Welke acteur zegt dit en in welke film?
ArtyShock +1quote:Op donderdag 10 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee, kwam die laatst ook niet eens voorbij? Dat was toch Kevin Spacey in K-PAX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |