Ik snapte de intentie van je vraag helemaal, jammer inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dit is een beetje jammer eigenlijk.In mijn naïviteit had ik gehoopt dat jullie wel met leuke originele titels zouden komen. Als ik dit lijstje zo zie had ik beter kunnen vragen om per taal twee filmtitels te noemen.
Maar dat heb ik niet gedaan, dus: Patch + 1 .
hij speelt er wel degelijk in mee...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:32 schreef RuneRose het volgende:
Het is een strikvraag, hij speelt er niet in?Ik heb ALong Came Polly niet gezien. >.<
dyonvbaal + 1quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
jezus christ super star
Hmm...niet verwacht dat er hier iemand was die die film gekeken heeft. Maar ja verkeerd verwacht dusquote:
waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Patch het volgende:
GUH-weldige film van Bully !
Samen met natuurlijk Manitu
Helaas mochten deze films niet meedoen met het tournament van beste Duitse film...![]()
toch proberen om die te bemachtigen, is echt erg leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Mark het volgende:
Never heard of
Ik heb kennis gemaakt met Stephan Raab en Michael Bully Herbig de laatste 2 jaar, echt 2 mannen die nog door Hollywood ontdekt moeten wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hmm...niet verwacht dat er hier iemand was die die film gekeken heeft. Maar ja verkeerd verwacht dus
Patch +1
Wel leuke film trouwens
Omdat ik de enige was die deze 2 films kende en ze nomineerdequote:
Stefan Raab heeft toch ook jarenlang het Eurovisie-songfestival geteisterd?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef Patch het volgende:
Ik heb kennis gemaakt met Stephan Raab en Michael Bully Herbig de laatste 2 jaar, echt 2 mannen die nog door Hollywood ontdekt moeten worden
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Stefan Raab heeft toch ook jarenlang het Eurovisie-songfestival geteisterd?
Is wel een Terry Gilliam film maar volgens mij geen Idle.....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:21 schreef Sokolsky het volgende:
Fisher King?
Mennosson + 1quote:Op donderdag 10 november 2005 12:21 schreef Mennosson het volgende:
Monty Python And The Holy Grail
Life Of Brian
The Meaning Of Life
South Park: Bigger Longer & Uncut
Brightness
102 Dalmatiers
Te makkelijk dus, niets ten nadele uiteraard van het goede antwoordquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef RuneRose het volgende:
Brazil!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef Mennosson het volgende:
Pink Floyd, The Wall !!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef RuneRose het volgende:
Clint Eastwood?
Die laatste deed me denken aan Dirty Harry. Het was dus meer een gok dan iets anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Hoe wist je dat???
RuneRose +1
Wow, dat was sneller dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
old boy?
klopt...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Mark het volgende:
Die hoofdletters suggereren een onderbroekenlol-film
Aan de andere kant... Hoeveel one-take corridor scènes ken je nu helemaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef RuneRose het volgende:
Wow, dat was sneller dan ik verwacht had.![]()
heheh sst... het was de enige die ik zomaar opeens kon bedenken en waarvan ik gehoord had dat de opnames lang geduurd hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Hoeveel one-take corridor scènes ken je nu helemaal.
Da's vast geen Shawshank Redemption.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
leuk bedacht, maar nee
Whenis playing chess in the prison the chess pieces are Star Trek The Next Generation characters. Pieces representing Picard, Riker, Data, Worf and Dr. Crusher can be seen clearly.
Nopequote:
had je dat niet eerder kunnen doen had ik geen plaatje hoeven zoeken wijzigen en hostenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef Sokolsky het volgende:
G.O.R.A.?
nou zie ik pas wat je bedoeld... maar ja nou is de kikker ook niet meer nodig dusquote:
Had je maar eerst even moeten refreshenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen doen had ik geen plaatje hoeven zoeken wijzigen en hosten![]()
Sokolsky +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |