Te makkelijk dus, niets ten nadele uiteraard van het goede antwoordquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef RuneRose het volgende:
Brazil!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef Mennosson het volgende:
Pink Floyd, The Wall !!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef RuneRose het volgende:
Clint Eastwood?
Die laatste deed me denken aan Dirty Harry. Het was dus meer een gok dan iets anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Hoe wist je dat???
RuneRose +1
Wow, dat was sneller dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
old boy?
klopt...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Mark het volgende:
Die hoofdletters suggereren een onderbroekenlol-film
Aan de andere kant... Hoeveel one-take corridor scènes ken je nu helemaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef RuneRose het volgende:
Wow, dat was sneller dan ik verwacht had.![]()
heheh sst... het was de enige die ik zomaar opeens kon bedenken en waarvan ik gehoord had dat de opnames lang geduurd hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Hoeveel one-take corridor scènes ken je nu helemaal.
Da's vast geen Shawshank Redemption.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
leuk bedacht, maar nee
Whenis playing chess in the prison the chess pieces are Star Trek The Next Generation characters. Pieces representing Picard, Riker, Data, Worf and Dr. Crusher can be seen clearly.
Nopequote:
had je dat niet eerder kunnen doen had ik geen plaatje hoeven zoeken wijzigen en hostenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef Sokolsky het volgende:
G.O.R.A.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |