goedjesquote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hier niet.. hier is regen en koude wind... bah![]()
Maar hoe is het met Eendje?
tis ook geen weer om op het terras te gaan zitten Blum !quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Blumchen het volgende:
dndiek, buitenom dat mijn "muishand" zowat bevroren is gaat t goed.. met jou?
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
klopt, ik moet die meuk ook deze week krijgen. beetje agressieve marketing dit.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is aardig wat. Ik kreeg dit opeens, volkomen onverwacht eigenlijk, thuisgestuurd van UPC. Ze willen iedereen op digitv aansluiten.
Een digitv injectie van 300 miljoen noemen ze het. Omdat we achter lopen op de andere landen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, ik moet die meuk ook deze week krijgen. beetje agressieve marketing dit.
ja, verder gaat het erg goed!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
ja gaat lekker, met jou ook zo te zien, op je koude handen na
knopjes, laat ik die dan maar uit de buurt van Axel houden, die is gek op apparaten met knopjes!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een digitv injectie van 300 miljoen noemen ze het. Omdat we achter lopen op de andere landen.
Er zit een enorme rare afstandsbediening bij, met een keyboardje er aan vast, miljoenen knopjes. Dat gaat nooit lang goed bij mij.
Dat is wat voor tong al die knopjesquote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een digitv injectie van 300 miljoen noemen ze het. Omdat we achter lopen op de andere landen.
Er zit een enorme rare afstandsbediening bij, met een keyboardje er aan vast, miljoenen knopjes. Dat gaat nooit lang goed bij mij.
jij ook !!quote:
Hier op de HvA hebben ze een project dat BIER heet.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Werken is voor mietjes!
Doe mij maar BIER!
*meldtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Werken is voor mietjes!
Doe mij maar BIER!
* FrankyMcG zit in z'n trainingsbroek!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef snellejelle het volgende:
*meldt
en ook voor het bier natuurlijk![]()
hij wel, dat wil ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG zit in z'n trainingsbroek!
He, ik ben druk aan het werkquote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
We zijn niet allemaal werkloos natuurlijk.
Ik heb het ook over dat geval in z'n joggingpak.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ben druk aan het werk![]()
daarom lopen die werkvoetballers uit 010-zuid ook het liefst hand in handquote:
oh, die Feyenoord-tokkie, werkschuw tuigquote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het ook over dat geval in z'n joggingpak.
Heu Zeeuwse kruikenzeikerquote:
Ik ben officieel nog in loondienst!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
We zijn niet allemaal werkloos natuurlijk.
Ik ben net wakker man.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:oi
is Popo er nog? dan kan ik hem naar bed sturen
[..]
Lambal!quote:
slaapkopquote:
Hier begint het nu ook....quote:
da's toch alleen buiten ???quote:
vind het wel wat voor Kuijt....van die voetbalschoenen met "DIRK" erop !quote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Zag vandaag een Bikkemberg reclamebord in een schoenwinkel, met de kop van Benjamin de Ceulaer erop!?
En dan van die Quick-style oerhollandse kicks!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef Bjoro het volgende:
vind het wel wat voor Kuijt....van die voetbalschoenen met "DIRK" erop !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |