Hier op de HvA hebben ze een project dat BIER heet.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Werken is voor mietjes!
Doe mij maar BIER!
*meldtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Werken is voor mietjes!
Doe mij maar BIER!
* FrankyMcG zit in z'n trainingsbroek!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef snellejelle het volgende:
*meldt
en ook voor het bier natuurlijk![]()
hij wel, dat wil ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG zit in z'n trainingsbroek!
He, ik ben druk aan het werkquote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
We zijn niet allemaal werkloos natuurlijk.
Ik heb het ook over dat geval in z'n joggingpak.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ben druk aan het werk![]()
daarom lopen die werkvoetballers uit 010-zuid ook het liefst hand in handquote:
oh, die Feyenoord-tokkie, werkschuw tuigquote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het ook over dat geval in z'n joggingpak.
Heu Zeeuwse kruikenzeikerquote:
Ik ben officieel nog in loondienst!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
We zijn niet allemaal werkloos natuurlijk.
Ik ben net wakker man.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:oi
is Popo er nog? dan kan ik hem naar bed sturen
[..]
Lambal!quote:
slaapkopquote:
Hier begint het nu ook....quote:
da's toch alleen buiten ???quote:
vind het wel wat voor Kuijt....van die voetbalschoenen met "DIRK" erop !quote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Zag vandaag een Bikkemberg reclamebord in een schoenwinkel, met de kop van Benjamin de Ceulaer erop!?
En dan van die Quick-style oerhollandse kicks!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef Bjoro het volgende:
vind het wel wat voor Kuijt....van die voetbalschoenen met "DIRK" erop !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |