quote:
Nog even uitvogelen waarom 20 seconden filim een totaal van 76 MB moet opleverenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
gooi de link er maar in Boez
resolutie waar je het in hebt opgenomen hebt misschien?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog even uitvogelen waarom 20 seconden filim een totaal van 76 MB moet opleveren
vast wel een minuutjequote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nog 2 uur "raw material" nav Boez Goes Safari, dus daar moet over een hele, hele lange tijd wel een flink aantal minuten leuk filmpje uit te peuren zijn
ik ken alleen de muis op marsquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zitten 2 huisgenoten aan de koffie beneden in de huiskamer. Ze hebben morgen tentamen, en maken er allebei een lekkerdoorgaannachtje van
Ik ben er even bij gaan zitten met een biertje
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zitten 2 huisgenoten aan de koffie beneden in de huiskamer. Ze hebben morgen tentamen, en maken er allebei een lekkerdoorgaannachtje van
Ik ben er even bij gaan zitten met een biertje
Tuurlijk, ik ben de kwaaiste nietquote:Op donderdag 10 november 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
heb je ze een biertje aangeboden?
http://www.heerlijkleed.nl/gerrit.htmlquote:Op donderdag 10 november 2005 02:44 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben Gerrit, en ik steel als de raven!
Je doet het erom hequote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb 2 motten...
quote:
Joah, is wel te doen. Heb je ook nog een slaapplek voor de carnaval overquote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Biertje? Ik heb alleen nog Kriek...
een gebruiksvoorwerpquote:Op donderdag 10 november 2005 08:50 schreef SCH het volgende:
Wat is een lieske?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |