Sickquote:
Maar infantiel kampvolk is ook niet te vertrouwen.quote:
ben jij de enigste die de TT wel leuk vind?quote:
waar slaat die op?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ben jij de enigste die de TT wel leuk vind?![]()
Omdat je deze smiley poste:quote:
Ook datquote:Op woensdag 9 november 2005 19:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar infantiel kampvolk is ook niet te vertrouwen.
1 |
[=quote:
1 |
Eensquote:
[=quote:
1 2 3 | Hij kan ook in kleur hoor! 8-) ?> |
Ga er anders niet op in en negeer het, alsmede, does niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
--Christiaan--, jij kutzwijntje
ik heb er een gevondenquote:
Haha en 't klinkt dus wel lekker?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
DJ SpeedyGJ Summer 2004 Trance Mix Vol 1.mp3
Zegt genoeg lijkt mijben al mijn mixen aan het luisteren
hierna nog 3 te gaan
moet ook eens op z'n tijd
♫♫♫
Ken ik nietquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb er een gevonden![]()
Nosferatu - Darkcore Damage![]()
Yepquote:Op woensdag 9 november 2005 20:00 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha en 't klinkt dus wel lekker?
Ik luister nu: Funky shit - Prodigy
Lekker nummer
♫ Oh my god that's the funky shit ♫
Ik sta daar paar keer voor genomineerd bij die fok awards, maar ik snap niet waaromquote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeveel sopllicitaties heb je gedaan
Wil je waarschijnlijk ook niet kennenquote:
Ik ben een keer naar zo'n feest geweest waar die nosferatu draaidequote:Op woensdag 9 november 2005 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wil je waarschijnlijk ook niet kennen![]()
The Prodigy![]()
Je moet er van houden hequote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar zo'n feest geweest waar die nosferatu draaidewat een teringzooi is dat
Ik vind Tha Playah al best wel heftig, Nosferatu is echt niet bij te houdenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar zo'n feest geweest waar die nosferatu draaidewat een teringzooi is dat
Ik heb het niet op dat soort muziekquote:Op woensdag 9 november 2005 20:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik vind Tha Playah al best wel heftig, Nosferatu is echt niet bij te houden*voor mij dan*
Gaafquote:Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef Talena het volgende:
Ik ga btw naar Innercity![]()
Ben zoooo blij
Moet je het ook afmaken hequote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef Palau het volgende:
Nog 2 dagen en 2 toetsen en dan weer weekend
Mag ik mee?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef Talena het volgende:
Ik ga btw naar Innercity![]()
Ben zoooo blij
Iemand die enthousiast is als ie me zietquote:
Primaquote:
Hoe meer mensen hoe gezelligerquote:Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Iemand die enthousiast is als ie me zietdat komt weinig voor, wordt er emotioneel van
![]()
![]()
Gefeliciteerd i.i.gquote:Op woensdag 9 november 2005 20:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima6.6 gehaald voor mijn toets vandaag oftwel geen herkansingen deze periode
![]()
Out of Space vind ik persoonlijk leuker, maar goed. Damn, ik ben hier al bijna 20 delen niet geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 20:00 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha en 't klinkt dus wel lekker?
Ik luister nu: Funky shit - Prodigy
Lekker nummer
♫ Oh my god that's the funky shit ♫
Dankquote:
Met mij goed hoor, nog steeds mijn verdriet aan het werken van mijn oma.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dank![]()
En hoe gaat het met jou?
Saaw![]()
Sterkte ermee danquote:Op woensdag 9 november 2005 20:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij goed hoor, nog steeds mijn verdriet aan het werken van mijn oma.
jeujjquote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef _moder8or_ het volgende:
saaw: [afbeelding]
Bedankt SpeedyGJ maar voor zijn werk.
Ik heb "onder dwang" BB gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 20:46 schreef bozebanaan het volgende:
waarom is er geen ene ruk op tv op een woensdagavond![]()
OMG! dat is nog erger dan bungyjumpen als je hoogtevrees hebtquote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb "onder dwang" BB gezien![]()
![]()
Kneuzentent 1e klas
Er is nooit wat op TV. De hele week nietquote:Op woensdag 9 november 2005 20:46 schreef bozebanaan het volgende:
waarom is er geen ene ruk op tv op een woensdagavond![]()
gvier-r-nalen?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een k*t TT trouwensZie het nu pas.
Mja, daar zit ook weer wat in...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is nooit wat op TV. De hele week niet![]()
vandaag niet, normaal geen moeite meequote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
kunnen jullie allemaal jezelf niet vermaken ofzo
tv
Ja inderdaad, of ga t-shirts ontwerpenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
tv
Ik kan mezelf altijd prima vermakenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
tv
Welterusten en beterschapquote:
Beterschap en een fijne n8rustquote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ziek, net ff bad genomen, nu slaaaaapen
Mischien als je hem met 16 kleuren doet, of zwart witquote:Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef saaw het volgende:
is het haalbaar om 17 plaatjes in een gifje te pleuren met 1 sec ertussen en hem dan klein genoeg krijgen voor fok?
hmquote:Op woensdag 9 november 2005 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien als je hem met 16 kleuren doet, of zwart wit
Ik heb hier de eerste 10 plaatjes van mijn avater genomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:12 schreef saaw het volgende:
[..]
hm
en 10? [dan zla ik er dus een paar moeten wissen]
Net gedaan is ook niet leukquote:Op woensdag 9 november 2005 21:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft iemand zin om online te gamen?
Heb net AA:O gedaan, stikt overal van de noobs; erg vervelendquote:Op woensdag 9 november 2005 21:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft iemand zin om online te gamen?
Need For Speed: Underground 2quote:Op woensdag 9 november 2005 21:22 schreef Palau het volgende:
Welk spel?
Try mequote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb net AA:O gedaan, stikt overal van de noobs; erg vervelendHet is niet eens leuk meer om iemand te killen als het zo makkelijk gaat
![]()
Akoestisch (nog). Dit was les twee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat voor gitaar speel je elektrisch of akkousitshc
downloaden bedoel jequote:Op woensdag 9 november 2005 21:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
neuh, geen zin om het te gaan lenen
jah.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:39 schreef Palau het volgende:
AA is? American Army?
Ik koop tegenwoordig alles origineelquote:Op woensdag 9 november 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
downloaden bedoel jeTis wel gratis dus dat scheelt. Das waarschijnlijk ook de reden van al die noobs
Jij begrijpt mn punt nietquote:Op woensdag 9 november 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig alles origineel
Tis wel leuk, alleen best wel pittig. Niet oud, wordt steeds vernieuwd enzo.. Paar maanden terug nog een hele nieuwe engine ingebouwd geloof ik.quote:
wat moet ik zeggen over jullie computerspelletjes danquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet echt iets te melden
Niks, maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef saaw het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen over jullie computerspelletjes dan
Best wel jaquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zei allo >_<
..ben ik zo klein..
of zij als mijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Best wel jaMaar je hebt ook wel beetje zelfde plaatje als saaw...
Dan moet je wel een heel erg brakke pc hebben want hier doet ie t gewoon en deze is nu ook niet bepaald nieuw meerquote:
Hier ookquote:
11de van de 11equote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weet iemand of er vrijdag nog ergens wat leuks te doen is![]()
ik heb een vrije dag enzo![]()
ik ga vrijdag een vriend van me die dan jarig is en 18 wordt helpen om zo stoned mogelijk te raken in zo kort mogelijke tijdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weet iemand of er vrijdag nog ergens wat leuks te doen is![]()
ik heb een vrije dag enzo![]()
Specs?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel erg brakke pc hebben want hier doet ie t gewoon en deze is nu ook niet bepaald nieuw meer
Nou joepiequote:Op woensdag 9 november 2005 21:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga vrijdag een vriend van me die dan jarig is en 18 wordt helpen om zo stoned mogelijk te raken in zo kort mogelijke tijd
P4 1,8 Ghz, 512mb ram, GeForce MX440 (vooral dat is brak, 90% nieuwe spellen doen het nietquote:
Ís dat niet de start van het carnaval bij julie?quote:
650 Mhzquote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
P4 1,8 Ghz, 512mb ram, GeForce MX440 (vooral dat is brak, 90% nieuwe spellen doen het niet).
Snopquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zei allo >_<
..ben ik zo klein..
jahquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ís dat niet de start van het carnaval bij julie?![]()
Nog steeds niet je nieuwe avatar geupload?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
zeurpiet
maar mijn nieuwe is in de maak
Whehequote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Palau het volgende:
[..]
650 MhzNieuwe spellen doen het al 4 jaar niet
jawelquote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog steeds niet je nieuwe avatar geupload?
Okquote:
Die ziet er heeel goed uitquote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef saaw het volgende:
[..]
jawel
die van net was niet voor hier
deze wel
jah is gezelligquote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok![]()
Wij kennen hier helemaal geen carnaval
Mischien kom ik vrijdag dan eens naar maastricht toe![]()
Is zien of dat leuk is![]()
jahquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef brainster het volgende:
[..]
ja toch?
Alles goed met snoppie, lekker rijles gehad toennet?
Mooie avaterquote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef saaw het volgende:
[..]
jawel
die van net was niet voor hier
deze wel
Hier hetzelfde. Er is nl een handeltje bij ons op school en ik weet zelf ook genoeg te vinde.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WheheMaar dat is wel klote want ik kan aan genoeg leuke nieuwe spellen komen (zowel legaal als niet) en ze doen het gewoon niet
Damn, dan moet ik nog uitkijken ookquote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah is gezellig
ik ga denk ik foto's maken
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
Ben er weer. Kom vrijdag trouwens denk ik niet naar Maastricht.Tenzij ik nog iemand vind op school die gek genoeg is om te gaan.
![]()
ze zijn vanmorgen begonnen met opzettenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
Ben er weer. Kom vrijdag trouwens denk ik niet naar Maastricht.Tenzij ik nog iemand vind op school die gek genoeg is om te gaan.
![]()
yea..en ik zie allesquote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik nog uitkijken ook![]()
Aha.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, maar dat was omdat ik rijles had tot 5uur
Wat leer je eigenlijk allemaal op die lesquote:Op woensdag 9 november 2005 21:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Akoestisch (nog). Dit was les twee.![]()
![]()
Ik ga me nu ff douchen.Tot later maar weer ofzo.
![]()
Dit is al de beste pc hier in huis en het zit er niet in dat er binnekort een nieuwe komt of een upgrade van dezequote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef Palau het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Er is nl een handeltje bij ons op school en ik weet zelf ook genoeg te vinde.
Maar het probleem is dat ik dan beneden moet zitten en die pc is regelmatig bezet
hojjquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik val weer niet op hier hoor
ZO klein ben k nou ook weer niet ..
Moiquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
nouuuuuquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg jij nou maar niets kleintjequote:
och ja, fight for your right..quote:
Kan ook met caps enz.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
och ja, fight for your right..
Ik moet toch een keertje opvallen
yeahquote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
2 dagen nog maar trouwens en dan is het weer weekend
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
Voor mij nog maar 1 dagquote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
Yeahveriejfijn!quote:
(-1 nutteloos)quote:Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef Fwnk het volgende:
sdfjhsdgdgdfglohlasdjihglihgkldjfhgkldjsgjhg
ooooooiquote:
vrijdag ontzettend stoned worden met wat vrienden, dan pitten bij vriendje, zaterdag veel te vroeg op om te werken, dan naar een feestje met wat mensen van mn werk en later nog de stad in ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeahveriejfijn!
Nog wilde plannen voor het weekend?
(-2 benadrukken nutteloze post door nog een nutteloze post 1+1=2)quote:Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
(-1 nutteloos)
Damn, ik moet iets minder op de FP komen
Haha en zo hoort hetquote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef saaw het volgende:
[..]
vrijdag ontzettend stoned worden met wat vrienden, dan pitten bij vriendje, zaterdag veel te vroeg op om te werken, dan naar een feestje met wat mensen van mn werk en later nog de stad in ofzo
iig een hoop verdovende middelen tot me nemen, heb het wel verdiend vind ik zelf na die stomme examens
doewjquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens weg![]()
Nog even een filmpje kijken en dan slapen![]()
Ik moet morgen weer vroeg uit![]()
schoolexamens om de 5e af te sluiten [doe 5 en 6 vwo in 1 jaar]quote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha en zo hoort het
Wat voor examens?
Ik ben blij dat hij niet bestaatquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Palau het volgende:
[..]
(-2 benadrukken nutteloze post door nog een nutteloze post 1+1=2)
Natuurlijk volgt hierna geen nutteloze post:
hey
Yeah ik zit prima op mijn plek..quote:
ghehe dat ken ikquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef snopprinses het volgende:
nou heb ik net mijn vriendje gemasseerd..krijg ik nu rugpijn >_<
Vrijdag in maastricht? Ik maak wel ff tijd voor je vrijquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef snopprinses het volgende:
nou heb ik net mijn vriendje gemasseerd..krijg ik nu rugpijn >_<
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaarquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Slaap lekker A.
en masseerd hij jou dan niet eens?
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee isquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrijdag in maastricht? Ik maak wel ff tijd voor je vrij
Vooruit omdat jij het bent..quote:
dat s waarquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaar
Oooh..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee is
trustequote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga slapen ben dood optruste.
Oja mijn vriendin belde me zonet nog even![]()
![]()
Ok... nu ik, nu ikquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee is
als ik toenet pijn had gehad, had hij me wel gemasseerd. Maar hij hoeft me echt niet elke keer te masseren als ik hem masseer ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar dit zou toch wel een mooi gebaar terug zijn opzich
yequote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oooh..
Tsja we moeten het nog vieren dat ik geslaagd ben! Da's een best excuus toch?
Slaap lekker SpeedyGJquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga slapen ben dood optruste.
Oja mijn vriendin belde me zonet nog even![]()
![]()
nee dat snap ik ok wel maar jij hebt nu toch ook pijnquote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik toenet pijn had gehad, had hij me wel gemasseerd. Maar hij hoeft me echt niet elke keer te masseren als ik hem masseer ofzo
Dankjwel D_Aquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooruit omdat jij het bent..
hijs al een uur thuis ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee dat snap ik ok wel maar jij hebt nu toch ook pijn
Ow. Lekker vriendje heb jequote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaar
Loop je achterquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdomme, de nominatie "Beste FP-moderator" wordt spanned
shut upquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
IK ZEG NET GODVERDOMME HOI HE KUTPAUPERS GEEF EENS ANTWOORD HE ZWAAIOFZO OF ZEG IETS MAAR NEE ZE NEGEREN ME BAH BAH BAH
Bespaar mij/ons de detailsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
lekker ja![]()
net samen gedouched
GA terug naar onzquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
IK ZEG NET GODVERDOMME HOI HE KUTPAUPERS GEEF EENS ANTWOORD HE ZWAAIOFZO OF ZEG IETS MAAR NEE ZE NEGEREN ME BAH BAH BAH
Tsssquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow, beterschap./quote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Eix het volgende:
Ik ga naar bed. Trustte.
Kheb hoofdpijn. ;9 .
Ik zit ook nog in de racequote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdomme, de nominatie "Beste FP-moderator" wordt spanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |