Akoestisch (nog). Dit was les twee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat voor gitaar speel je elektrisch of akkousitshc
downloaden bedoel jequote:Op woensdag 9 november 2005 21:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
neuh, geen zin om het te gaan lenen
jah.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:39 schreef Palau het volgende:
AA is? American Army?
Ik koop tegenwoordig alles origineelquote:Op woensdag 9 november 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
downloaden bedoel jeTis wel gratis dus dat scheelt. Das waarschijnlijk ook de reden van al die noobs
Jij begrijpt mn punt nietquote:Op woensdag 9 november 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig alles origineel
Tis wel leuk, alleen best wel pittig. Niet oud, wordt steeds vernieuwd enzo.. Paar maanden terug nog een hele nieuwe engine ingebouwd geloof ik.quote:
wat moet ik zeggen over jullie computerspelletjes danquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet echt iets te melden
Niks, maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef saaw het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen over jullie computerspelletjes dan
Best wel jaquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zei allo >_<
..ben ik zo klein..
of zij als mijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Best wel jaMaar je hebt ook wel beetje zelfde plaatje als saaw...
Dan moet je wel een heel erg brakke pc hebben want hier doet ie t gewoon en deze is nu ook niet bepaald nieuw meerquote:
Hier ookquote:
11de van de 11equote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weet iemand of er vrijdag nog ergens wat leuks te doen is![]()
ik heb een vrije dag enzo![]()
ik ga vrijdag een vriend van me die dan jarig is en 18 wordt helpen om zo stoned mogelijk te raken in zo kort mogelijke tijdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weet iemand of er vrijdag nog ergens wat leuks te doen is![]()
ik heb een vrije dag enzo![]()
Specs?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel erg brakke pc hebben want hier doet ie t gewoon en deze is nu ook niet bepaald nieuw meer
Nou joepiequote:Op woensdag 9 november 2005 21:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga vrijdag een vriend van me die dan jarig is en 18 wordt helpen om zo stoned mogelijk te raken in zo kort mogelijke tijd
P4 1,8 Ghz, 512mb ram, GeForce MX440 (vooral dat is brak, 90% nieuwe spellen doen het nietquote:
Ís dat niet de start van het carnaval bij julie?quote:
650 Mhzquote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
P4 1,8 Ghz, 512mb ram, GeForce MX440 (vooral dat is brak, 90% nieuwe spellen doen het niet).
Snopquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zei allo >_<
..ben ik zo klein..
jahquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ís dat niet de start van het carnaval bij julie?![]()
Nog steeds niet je nieuwe avatar geupload?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
zeurpiet
maar mijn nieuwe is in de maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |