Ik ben uitgegaan van deze 30. Ik ben het nog wel meer meer oneensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stekelenburg is ook maar een middelmatige keeper.
Kun je net zo goed Lodewijks of Waterreus meenemen.
Heb je meer kwaliteit en stel dat je eens die 3de keeper moet gerbuiken.
Hofs ja! maar Vennegoor zal er als breekijzer wel bij blijven natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben uitgegaan van deze 30. Ik ben het nog wel meer meer oneens
De Steek heeft nog potentie om uit te groeien. Bij een matig presterend team is het moeilijk om goed te keepen. Stekelenburg heeft er enorm veel aan voor z'n ontwikkeling om bij de selectie te zitten, ook met het oog op opvolging van vdSar. Lodewijks en Waterreus zijn niet veel beter dan Stekelenburg, maar zijn wel al aan het einde van hun carrière.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stekelenburg is ook maar een middelmatige keeper.
Kun je net zo goed Lodewijks of Waterreus meenemen.
Heb je meer kwaliteit en stel dat je eens die 3de keeper moet gerbuiken.
Zijn bijnaam omdat hij zeker veel steken laat vallenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De Steek heeft nog potentie om uit te groeien. Bij een matig presterend team is het moeilijk om goed te keepen. Stekelenburg heeft er enorm veel aan voor z'n ontwikkeling om bij de selectie te zitten, ook met het oog op opvolging van vdSar. Lodewijks en Waterreus zijn niet veel beter dan Stekelenburg, maar zijn wel al aan het einde van hun carrière.
bij een matig draaiend team krijg je juist veel ballen en kan je uitblinken. Ik zou voor het WK voor de ervaring kiezen en Lodewijks meenemen. Hij ligt iig goed in de groep.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De Steek heeft nog potentie om uit te groeien. Bij een matig presterend team is het moeilijk om goed te keepen. Stekelenburg heeft er enorm veel aan voor z'n ontwikkeling om bij de selectie te zitten, ook met het oog op opvolging van vdSar. Lodewijks en Waterreus zijn niet veel beter dan Stekelenburg, maar zijn wel al aan het einde van hun carrière.
Het gaat hier toch niet om stekelenburg's ontwikkelingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk je dat je met vdSar en Westerveld niet genoeg ervaring in huis hebt, en dat je juist een beetje aan de toekomst moet werken. Zie ook het gat dat viel na vBreukelen. Tussen vdSar en de Breuk zat geen enkele echt goede keeper.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij een matig draaiend team krijg je juist veel ballen en kan je uitblinken. Ik zou voor het WK voor de ervaring kiezen en Lodewijks meenemen. Hij ligt iig goed in de groep.
Zie Nicky Hoffs en Theo Janssen........quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Lionheaad het volgende:
Dan klopt de regel toch onder van Basten:
Maak een transfer naar Ajax en je komt gegarandeerd in Oranje...
als de Steek zo goed is dan komt hij vanzelf bovendrijven.Daarbij komt dat van der Sar misschien door gaat en de Goey was trouwens een prima keeper.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk je dat je met vdSar en Westerveld niet genoeg ervaring in huis hebt, en dat je juist een beetje aan de toekomst moet werken. Zie ook het gat dat viel na vBreukelen. Tussen vdSar en de Breuk zat geen enkele echt goede keeper.
Huntelaar is sinds zijn overgang bagger.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zie Nicky Hoffs en Theo Janssen........
Ik heb niet gezegd dat als je bij een andere club speelt je niet in oranje komt,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zie Nicky Hoffs en Theo Janssen........
Waarom niet die ontwikkeling een beetje stimuleren, door hem met de besten ter wereld mee te laten spelen? Een trainingskamp in Oranje levert meer ervaring op dan Ajax - Sparta. Daarnaast kan hij dan leren van de beste keeper ter wereld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de Steek zo goed is dan komt hij vanzelf bovendrijven.Daarbij komt dat van der Sar misschien door gaat en de Goey was trouwens een prima keeper.
je gaat toch niet het risico nemen dat we in de finale van het WK met een on ervaren keeper komen te staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom niet die ontwikkeling een beetje stimuleren, door hem met de besten ter wereld mee te laten spelen? Een trainingskamp in Oranje levert meer ervaring op dan Ajax - Sparta. Daarnaast kan hij dan leren van de beste keeper ter wereld.
De Goey was prima, maar niet echt goed. Geen zekerheidje.
oefenwedstrijdjes mag de steek van mij wel mee....maar niet naar het WK!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat toch niet het risico nemen dat we in de finale van het WK met een on ervaren keeper komen te staan![]()
Dan heb je veel meer aan Lodewijks ongeacht zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat toch niet het risico nemen dat we in de finale van het WK met een on ervaren keeper komen te staan![]()
in de geschiedenis van Oranje, hoe vaak is het op de derde keeper aangekomen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je zo gaat redeneren kan je net zogoed een extra speler meenemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in de geschiedenis van Oranje, hoe vaak is het op de derde keeper aangekomen?
wie stel jij voor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je zo gaat redeneren kan je net zogoed een extra speler meenemen
Lodewijksquote:
Voor de volgende kwalificatiereeks misschie nquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef JorgeCampos het volgende:
hmm geen Afellay/Aisatti/Yildirim?
Toch jammer.
als extra speler?quote:
ik wil helemaal geen extra speler meenemen, ik wil een ervaren keeper! Bovendien zou ik ook nog niet kunnen zeggen wie er als extra speler mee moet aangezien ik niet weet wie er thuis moeten blijven.quote:
Wat een onzin, een slecht spelend elftal is hét moment om je als keeper te onderscheiden. De Steek is nog niet in staat geweest om punten te redden voor zijn elftal. Lodewijks heeft dit (vorig jaar) bijvoorbeeld vaak gedaan, Gentenaar deed dat ook voor NEC. Waterreus is wat mij betreft te wisselvallig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De Steek heeft nog potentie om uit te groeien. Bij een matig presterend team is het moeilijk om goed te keepen.
Daarnaast ook een betere optie dan De Jongquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik snap niet waarom Greene er niet bij zit, als je kijkt naar wie er wél geselecteerd worden.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
zijn we eindelijk van die rare stem verlost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |