Voor de volgende kwalificatiereeks misschie nquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef JorgeCampos het volgende:
hmm geen Afellay/Aisatti/Yildirim?
Toch jammer.
als extra speler?quote:
ik wil helemaal geen extra speler meenemen, ik wil een ervaren keeper! Bovendien zou ik ook nog niet kunnen zeggen wie er als extra speler mee moet aangezien ik niet weet wie er thuis moeten blijven.quote:
Wat een onzin, een slecht spelend elftal is hét moment om je als keeper te onderscheiden. De Steek is nog niet in staat geweest om punten te redden voor zijn elftal. Lodewijks heeft dit (vorig jaar) bijvoorbeeld vaak gedaan, Gentenaar deed dat ook voor NEC. Waterreus is wat mij betreft te wisselvallig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De Steek heeft nog potentie om uit te groeien. Bij een matig presterend team is het moeilijk om goed te keepen.
Daarnaast ook een betere optie dan De Jongquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik snap niet waarom Greene er niet bij zit, als je kijkt naar wie er wél geselecteerd worden.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
zijn we eindelijk van die rare stem verlost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |