Ja, je moet elke keer een uur wachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ik kan er maar eentje binnenhalen.. suffe limit
Daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 10 november 2005 07:40 schreef tonks het volgende:
en dat neuken met die hoer. zij faked het.. hij helemaal kreunen hhahahaha
1 stukje per uur maarquote:Op donderdag 10 november 2005 09:11 schreef LudoSanders het volgende:
Tsja dan ga ik ook maar ff via rapidshare downloaden. Kut dat je daar maar zoveel in het uur mag downloaden..
whehe jamaiquote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://zupload.com/
500MB per file
Zoveel is dat niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik up zodadelijk met 80kb/s( ben toch niet thuis
)
omg don't! the universe wil collapse!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik up zodadelijk met 80kb/s( ben toch niet thuis
)
25 downloads.. oftewel, een uurtje? En daarnaast gaat uploaden naar yousendit tegenwoordig niet zo goed meer... Istie helemaal geupload, krijg je een "empty document" melding... dag uploadquote:Op donderdag 10 november 2005 03:38 schreef FrietSaus7 het volgende:
geen zin om het hele topic te lezen maar is yousendit.com al genoemd.. ??
Als iemand m daar upload heb je prima dl snelheid en hoef je het bestand niet in stukken te verdelen.
enige regel daar is:
'Your file will be deleted after 7 days or 25 downloads, whichever occurs first'
![]()
dôh..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef arco_corleone het volgende:
kan je pas kijken als je ze allemaal hebt gedownload?? anders pakt hij hem bij mij niet uit
And spoil all the fun?!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Wie wil dat bestand ff naar mij doorsturen dan zet ik hem ff op een snelle server...
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
And spoil all the fun?!![]()
Idd. Hij haalt nu 100 kb/sec hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk begint die torrent te lopen, over een half uurtje is hij binnen.
Wtf.. ik dacht, laat ik dat ook doen. Ik heb m'n max upload op 80 kb/sec gezet, maar toch upt hij niet sneller dan 10 kb/secquote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef Roellio het volgende:
Ik seed 'm nog eventjes op 60 kB/sec. Sociaal hè!
Het spijt me, maar je hebt gewoon stervende hoeren kanker codecs.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:31 schreef Toewan het volgende:
Aaargh, bij mij loopt ie flink out of sync (oftewel geluid eerder dan beeld). Dat werkt natuurlijk ook niet he.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je hebt gewoon stervende hoeren kanker codecs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |