Snap niet wat Kyra's probleem is eigenlijk. Ze heeft zeker liever dat haar nichtje van 15 aan Joost vergrepen wordtquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Vond die opmerking van Kyra (was het geloof ik)over Annemarie leuker: "Miss middeleeuwen"
Hij is op dit moment only-the-lonely in Parijs heb geen idee offie ooit nog te zien komt eigenlijk ..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef soapie het volgende:
Sanne en Esmee hebben toch ook een broertje???? Komt die ook nog in beeld, of blijft hij only-the-lonely in Rotterdam??
Kyra begrijpt niet wat een vrouw van 45 met een 20 jaar jonger onvolwassen broekie als Joost moet. Vind ik helemaal niet zo raar eigenlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Snap niet wat Kyra's probleem is eigenlijk. Ze heeft zeker liever dat haar nichtje van 15 aan Joost vergrepen wordt.
Joost heropvoedenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kyra begrijpt niet wat een vrouw van 45 met een 20 jaar jonger onvolwassen broekie als Joost moet. Vind ik helemaal niet zo raar eigenlijkIk vind Joost wel een schatje, maar Annemarie past helemaal niet bij hem. Hij zou eens moeten weten hoe betuttelend ze met Esmee omspringt. Joost is iemand van lang leve de vrijheid en daar kan Annemarie niet goed mee uit de voeten. Ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Misschien kan ze hem heropvoeden
Ze kunnen elkaar goed aanvullenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kyra begrijpt niet wat een vrouw van 45 met een 20 jaar jonger onvolwassen broekie als Joost moet. Vind ik helemaal niet zo raar eigenlijkIk vind Joost wel een schatje, maar Annemarie past helemaal niet bij hem. Hij zou eens moeten weten hoe betuttelend ze met Esmee omspringt. Joost is iemand van lang leve de vrijheid en daar kan Annemarie niet goed mee uit de voeten. Ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Misschien kan ze hem heropvoeden
Hebbie een alternatief voor Brom??quote:Op zondag 20 november 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kutserver van Mega Upload! Je moet al tijd tot morgennacht hebben om iets te downen.
Het duurt ff ja, maar het is het zeker waard!!!quote:Op zondag 20 november 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kutserver van Mega Upload! Je moet al tijd tot morgennacht hebben om iets te downen.
Daar hebben we Ilyas voor! Eerwraak ofzo!quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de promo krijgen we straks abortusgezeur van Iris. Waar is Hillard met z'n hobbymesje als je hem nodig hebt?!
Dus: ze is een geile hoer!quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Smee komt gewoon op weer de plek waar ze bijna groepsverkracht is. Na een klein weekje ofzo.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Jammer dat Chris de Plofkop-opmerking niet tegen Hugo gebruikte.
Van mij mag irritante Ilyas de zak krijgen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Ohoh, wat voorspelbaar dat Ilyas er de hele tijd omheenhangt.
De Sint is ook een Turk, kunnen ze samen mooi communicerenquote:Op maandag 21 november 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van mij mag irritante Ilyas de zak krijgen.![]()
![]()
krijgen we weer ondertiteling in ONMquote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
De Sint is ook een Turk, kunnen ze samen mooi communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |