Ik wist niet dat je jarig was???quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Al vast gefeliciteerd met mijn 43e.
KUT! Ik kan nog niet meer schrijven. Ik word helemaal dizzy van jou. Stapelgek op zo'n wijf als jij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik wist niet dat je jarig was???![]()
Is dat positief???quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
KUT! Ik kan nog niet meer schrijven. Ik word helemaal dizzy van jou.
Ik weet niet alles schat..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hoe gaat het straks met ons tienerhoertje Esmee?
Oh, die doedelzakt zich wel vrij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik weet niet alles schat..![]()
Ik denk dat ze meten
mee moet in de
naar Spanje
![]()
Achja...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Oh, die doedelzakt zich wel vrij.
Hij is te normaal om mee te doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef soapie het volgende:
Sanne en Esmee hebben toch ook een broertje???? Komt die ook nog in beeld, of blijft hij only-the-lonely in Rotterdam??
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef soapie het volgende:
Sanne en Esmee hebben toch ook een broertje???? Komt die ook nog in beeld, of blijft hij only-the-lonely in Rotterdam??
En het is nog breedbeeld ook!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tuurlijk flappert er weer een mic doorheen het beeld.....
Dat valt me al niet eens meer op....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tuurlijk flappert er weer een mic doorheen het beeld.....
Nee, hij doet alsof, zodat hij sneller bij de pussy is. Maar misschien dat ie later wel echt van haar gaat houden ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ligt het nou aan mij of houdt Juniman echt van Esmee?
Vond die opmerking van Kyra (was het geloof ik)over Annemarie leuker: "Miss middeleeuwen"quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Die scene met die 3 gassies geilen op Tara was hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |