Bij deze constructie staat het uitwerken van de sessie juist los van de samenwerking tussen de fotografen. In die zin is het dus geen duo-shoot. De fotografen hoeven samen geen idee uit te werken, maar kunnen ieder hun idee met het model uitwerken. Het kan dus best zijn dat fotograaf A een low-key shoot wil doen en fotograaf B zwart-wit portretjes. Natuurlijk moet je het eens worden over locatie en dergelijke, maar een interesse verklaring is in principe genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Subhuman het volgende:
Tuurlijk zijn er wel fotografen die interesse hebben in een duoshoot, en ongetwijfeld zijn er ook modellen die graag willen meewerken. Maar over zoiets algemeens kan je denk ik niet zomaar vragen of iemand geïnteresseerd is. Elke fotograaf en elk model wil graag een andere shoot, en dat is iets wat je eerst moet uitwerken. Alleen, of al met z'n tweeën of drieën.
Dus is er na al deze tvps iemand die serieus geïnteresseerd is in het uitwerken van een idee samen met Vliegvrager, of die zelf al een idee heeft?
Zo ben ik eigenlijk op het idee gekomen, ik heb afgelopen maandag een studio-sessie meegelopen met een ervaren fotograaf, en daar veel van geleerd. Hij was erg verbaasd dat ik mijn camera niet bij me had (hadden we niets over afgesproken vooraf), maar ik vond dat juist logisch, want het was zijn sessie, zijn belichting, etc. Doordenkend toen kwam ik op dit ideetje, waarbij beide fotografen een eigen sessie afwerken.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk handig om eens te kijken of er beginnende fotografen eens mee kunnen lopen met de wat gevorderden onder ons. Zo kan de beginneling de kunst afkijken van de gevorderde en kan de gevordere de beginneling tips en aanwijzingen geven...
Soort van mini-workshop. Zo hebben de beide fotografen er wat aan en heeft het model ook meer lol in het dagje zitten/staan/liggen/hangen enz.
Tis maar een ideetje..
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk handig om eens te kijken of er beginnende fotografen eens mee kunnen lopen met de wat gevorderden onder ons. Zo kan de beginneling de kunst afkijken van de gevorderde en kan de gevordere de beginneling tips en aanwijzingen geven...
Soort van mini-workshop. Zo hebben de beide fotografen er wat aan en heeft het model ook meer lol in het dagje zitten/staan/liggen/hangen enz.
Tis maar een ideetje..
ja leuk,quote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik meld me als model. Foto's foto's foto's
mooi jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja leuk,
welke omgeving?
kan nergends zosnel vandaan halen waar jij vandaan komt namelijk.
er is altijd wel wat te regelen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef Debsterr het volgende:
ik zit omgeving rotterdam dus... kan wel reizen maar is erg duur voor mij ivm het missen van een OVjaarkaart. Maar voor interessante ideeen is er altijd wel wat te regelen toch
whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel jequote:Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn idee is om wat vaker samen met een andere fotograaf een modelshoot te doen.
Iemand interesse?
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel je![]()
Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan niks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
Je hebt al wilde fantasiën?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
*Intresse heeft*quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef fraubitch het volgende:
Ik zit in de buurt van noord brabant... noord limburg
Dus als iemand interesse heeft...
*intresse heeft....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
er worden nog modellen gezocht voor toekomstige mini modellendag
Ik heb je toegevoegd op msnquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*Intresse heeft*
Ik zit in Noord Brabant.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Ikke wil nog steeds wel eens "echt mooi" op de foto gezet worden
Daar komen alleen maar modellen die kleiner zijn dan 1.40m?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Jammer dat een aantal fotografen al "afvallen", ivm de afstand. Terwijl die me juist aanspreken(I name a Puckzzz) Maar misschien met de mini-modellendag?
Jammer dan je dan geen afspraak met me durfde te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Ikke wil nog steeds wel eens "echt mooi" op de foto gezet worden
Hihiquote:Op donderdag 17 november 2005 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]thnx
Ik weet even niet meer in welke omgeving je zat, maar hoe zit het met je reismogelijkheden? Ergens tussen onze woonplaatsen in moet toch ook kunnen?
je Turkije foto's zijn voor mij reden genoeg om een eindje te tuffen hoor
heeft jouw oma nog zo'n lekkere oubollige ouderwetse inrichting? Je weet wel, smyrnakleedjes op de tafel, servieskast met het zondagse servies, zo'n gehaakt kleedje over de lampekap en over de rugleuning van haar o zo comfortabele stoel met spuuglelijk dessin?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi:) thnx ik zit in Ridderkerk, dat is net onder Rotterdam. Heb wel een oma in Noord-Brabant zitten, dan hoef ik misschien niet in 1 dag op en neer, als het daar in de buurt is (Steenbergen). En kan op zich wel een stukje reizen, is alleen erg duur omdat ik geen OV heb.
Das waar ook jah!quote:Op donderdag 17 november 2005 08:33 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jammer dan je dan geen afspraak met me durfde te maken
Ik zit in Zwijndrecht en ik heb wél een OV > Samenreiskortingquote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi:) thnx ik zit in Ridderkerk, dat is net onder Rotterdam. Heb wel een oma in Noord-Brabant zitten, dan hoef ik misschien niet in 1 dag op en neer, als het daar in de buurt is (Steenbergen). En kan op zich wel een stukje reizen, is alleen erg duur omdat ik geen OV heb.
Een grootschaleige moddellen-meet-fotografen dag is voorlopig niet gepland. Maar kleine meets (via dit topic met 2 fotografen) kunnen gewoon afgesproken worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:50 schreef fraubitch het volgende:
waar en wanneer is de modellen-meet-fotografen dag?
ik wil er wel bij zijn!!
Maar je kan toch ook gewoon 1 fotograaf en meer modellenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit in Zwijndrecht en ik heb wél een OV > Samenreiskorting![]()
Maw, ik heb ook wel interesse
-edit- Oh, nu ik de TT beter lees gaat het om 1 model en 2 fotografen ipv andersommaar goed.
die werd georganiseerd vanuit het "fotografen en modellen ontmoetingsplaats"quote:Op donderdag 17 november 2005 17:50 schreef fraubitch het volgende:
waar en wanneer is de modellen-meet-fotografen dag?
ik wil er wel bij zijn!!
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen bij Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die werd georganiseerd vanuit het "fotografen en modellen ontmoetingsplaats"
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)
gohquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen bij Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
Ja, lijkt mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook gewoon 1 fotograaf en meer modellen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef PoseidonVS het volgende:
Ok, nog maar eens een kick.
Ik zou graag nog eens meelopen met een van de fotografen hier.
Is er hier een fotograaf
quote:uitomgeving Utrecht
quote:die binnenkort een shoot heeft
Je hebt mail.quote:en er een beginner bij kan gebruiken om eens over je schouder mee te kijken? Uiteraard in overleg met het model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |