Please, remake/vervolg op cube of revoquote:
Mariokart vond ik ook niet goed,... maar ok. Om deze redenen vond ik MP briljant !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom, ik vond de game zo traag en eentonig. Op de GBA vond ik Metroid leuk, maar op de GC kan ie me absoluut niet boeien. Net als Mario Kart DD, ook die was niet leuk uitgewerkt.
SSBM is zo'n beetje mijn favo GC game.
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
Mensen, mensen, smaken verschillen
Als je zelf maar plezier aan een game beleeft
PM2 is echt een geweldige gamequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.
Ja ik ook, zeker als je bent opgegroeid met nes en snes...quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PM2 is echt een geweldige gameErg genoten van de werelden en humor !
Autopsie ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
Een aantal topic geleden heb ik verteld dat mijn Gamecube helaas is overleden, en dat ik besloten had om een autopsie uit te voeren. Wel, vandaag had ik een momentje, en begaf ik mij met mn paarse kameraad naar de schuur van mijn vader. Want, vaders hebben altijd beter gereedschap en je hoeft de klerezooi niet zelf op te ruimen.
En zo begon het: mn cube gaf vreemd groen beeld, groene sneeuw. Alles geprobeerd, geen oplossing.
Zo kwam de cube op de werkbank:
[afbeelding]
Nu zijn de schroefjes die in de cube moeten niet helemaal standaard. In ieder geval, deze bitjes zijn geprobeerd en pasten niet...
[afbeelding]
DUS! Een dikke boor op de boormachine, en uitboren die vreemde schroefjes!
[afbeelding]
Het resultaat...
[afbeelding]
En daar verscheen de wondere wereld van het interne klokwerk van een Cube!
[afbeelding]
Rechts de controllerports en onder het vinnetje dat de cube zo lekker koel houdt.
[afbeelding]
Nog meer koeling. Onder deze stalen ribbetjes bevindt zich onze waterlievende, hardwerkende vriend:
[afbeelding]
FLIPPER!
[afbeelding]
Eenmaal gesloopt was er goede hoop dat hij weer in elkaar kon
[afbeelding]
"Hmm... Pa, weet jij nog welk schroefje waar in moest?
[afbeelding]
"Nope"
[afbeelding]
Hier een schroefje, daar een schroefje. Zo een cube is hartstikke simpel joh!
[afbeelding]
Zo goed als nieuw! Alleen werkte hij nog steeds niet...
[afbeelding]
Nu staat hij weer netjes op zn plek stof te verzamelen. Tot de 18e, want dat komt er een mooie nieuwe witte
Oh, sorry voor de stortvloed aan plaatjes..
Wat is het toch een mooi beestje hehquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
bla bla
hij wou hem gewoon "bruut" openen volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:The game could be over 100 hours long? Other details inside.
A new article on Japanese game site Level Up features new details on Legend of Zelda: Twilight Princess. According to the site, Eiji Anouma is in fact the director of the project, while the famous Shigeru Miyamoto is the producer of the project.
On the subject of gameplay, the report says that between the single-player adventure and all of its hidden side-quests, there are over 100 hours of gameplay to be experienced. Also on the subject of size, it’s said that the game in general is much bigger than any Zelda before it, defeating even Ocarina of Time and The Wind Waker in this regard.
Finally, the article goes on to relay that the fresh and new gameplay mechanics introduced in Twilight Princess will set the benchmark for the next generation of Zelda.
More on Twilight Princess as we learn it.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
True, maar ik neem aan dat we zonder al die rubies ed. ook nog een hoop uurtjes lol zullen beleven aan deze gamequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Eigenlijk wel raar van gun, nooit iets van gehoord en nu word je er mee doodgegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Wat hij zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
Mario Football, Mario <sport>, etc..quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Ik heb sinds de nes ook geen zelda game op 100% uitgespeeld, maar een goede zelda heeft dan wel weer replayvalue.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Same here! Wat issie mooi! Hij is helemaal wit, en de controller lijkt een beetje metallic parel achtig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef sk888er het volgende:
Witte gamecube is vandaag uit![]()
En ik heb m hier al thuis staan![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik wel die witte kubus kopen. Verkoop ik gewoon mn huidige cube zonder kabels op marktplaats ofzo
Als je dus inderdaad 2 versies hebt weet ik niet of het de goede was. Er stond alleen op modem adapter. Niks van breedband ofzo, vandaar dat ik em niet meegebracht heb. Zal dan wel de verkeerde zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Cerbie het volgende:
4¤ voor zo'n modem? Dat is niet duur, dan haal ik er ook wel eentje om m'n cube te kunnen linken voor Mario Kart.
Je hebt een 56k en een breedbandversie trouwens
Dan moest een review gaan lezen voor je de game koopt. 4 Swords is een fantastische game mits je het met 3 of 4 spelers speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Zelda: 4 swords adventures, maar ben er niet wild van. Het is echt: los puzzel a op en ga door naar puzzel b, in een opbouwende moeilijkheidsgraad en met zelda-elementen.. Ik dacht dat je een 2d-wereld zoals op de SNES kon verkennen.
quote:- Eijo Aonuma from Nintendo revealed some new tidbits for Legend of Zelda: Twilight Princess:
The game uses the largest development team than any other game in the series.
Link and the other character will have motion captured animation.
The content is large than Wind Waker, Ocarina of Time and every other Zelda title.
The total play time is over 100 hours if you finish the main story, all the events and solve all the secrets.
Many new features and creative elements are present in the game, that were supposed to be used in the next generation Zelda title
Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Volgens mij werd hier bij Ocarina of Time ook gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Ja het resident evil pakket, daar kwam ik net ineens opquote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je mist de volgende packs :
Need For Speed pack, Metroid pack, en volgens mij nog één maar die ben ik vergeten
Wel. Al 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef sk888er het volgende:
De officiele dancemat is nog niet uit.
Van Nintendo zelf?quote:
8/10quote:Mario Smash Football neatly distils the entire 'fun for everyone' ethos that permeates so many of Nintendo's titles. It's charmingly designed from the ground up to be as fun and accessible as possible, yet despite its astonishing simplicity, it still managed to hold our interest well beyond our expectations. With polished visuals, amusing audio and impressive technical touches adding the final gloss to this excellent, addictive package, it's yet another fine example of why the GameCube shouldn't be written off just yet.
Die ga ik halenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Mario Soccer:
[..]
8/10
Ik streep DDR door (heb ik al) en verhoog met Chibi Robo en Ye Olde Sidescrollerquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die ga ik halen
Mijn titels van de gamecube die ik nog wil hebben voordat ik sterf:
-Mario Football
-Mario DDR
-The legend of Zelda: TT
-uhhhhhh![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik streep DDR door (heb ik al)
Er is ook een pokemon colosseum pack!quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef sk888er het volgende:
dank je allemaal![]()
Ik heb alvast de lijst aangepast
Had zelf de emerald controller nog in een gameshop gevonden.
![]()
Had ik al gedaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kun je Nintendo mailen voor al die infoinfo@nintendo.nl
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus, dit is dus next gen :
[afbeelding]
Weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijkquote:
Ik vind Luigi ook ondergewaardeerd. Erg grappig spelletjequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef DinoPK het volgende:
Ben samen met de kleine Luigi's Mansion een beetje aan het spelen. Een simpel, maar eigenlijk verdomd geinig spelletje. De gemiddelde reviews vind ik wel wat laag, toch een vrij unieke game die er echt prachtig uitziet, erg sfeervol en vol met details en mooie effecten.
Wel leuk zo'n cube, gemiddeld 3 games per week aangeschaft, en ik heb meer games op dit moment dan ik uren in de cube heb zitten..... Hopelijk binnenkort eens wat meer tijd voor.
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijk
Vooral die fletse belichting, maar ja hij zal wel goed zijn
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk isquote:Op zondag 27 november 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uit
quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |