Please, remake/vervolg op cube of revoquote:
Mariokart vond ik ook niet goed,... maar ok. Om deze redenen vond ik MP briljant !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom, ik vond de game zo traag en eentonig. Op de GBA vond ik Metroid leuk, maar op de GC kan ie me absoluut niet boeien. Net als Mario Kart DD, ook die was niet leuk uitgewerkt.
SSBM is zo'n beetje mijn favo GC game.
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
Mensen, mensen, smaken verschillen
Als je zelf maar plezier aan een game beleeft
PM2 is echt een geweldige gamequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.
Ja ik ook, zeker als je bent opgegroeid met nes en snes...quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PM2 is echt een geweldige gameErg genoten van de werelden en humor !
Autopsie ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
Een aantal topic geleden heb ik verteld dat mijn Gamecube helaas is overleden, en dat ik besloten had om een autopsie uit te voeren. Wel, vandaag had ik een momentje, en begaf ik mij met mn paarse kameraad naar de schuur van mijn vader. Want, vaders hebben altijd beter gereedschap en je hoeft de klerezooi niet zelf op te ruimen.
En zo begon het: mn cube gaf vreemd groen beeld, groene sneeuw. Alles geprobeerd, geen oplossing.
Zo kwam de cube op de werkbank:
[afbeelding]
Nu zijn de schroefjes die in de cube moeten niet helemaal standaard. In ieder geval, deze bitjes zijn geprobeerd en pasten niet...
[afbeelding]
DUS! Een dikke boor op de boormachine, en uitboren die vreemde schroefjes!
[afbeelding]
Het resultaat...
[afbeelding]
En daar verscheen de wondere wereld van het interne klokwerk van een Cube!
[afbeelding]
Rechts de controllerports en onder het vinnetje dat de cube zo lekker koel houdt.
[afbeelding]
Nog meer koeling. Onder deze stalen ribbetjes bevindt zich onze waterlievende, hardwerkende vriend:
[afbeelding]
FLIPPER!
[afbeelding]
Eenmaal gesloopt was er goede hoop dat hij weer in elkaar kon
[afbeelding]
"Hmm... Pa, weet jij nog welk schroefje waar in moest?
[afbeelding]
"Nope"
[afbeelding]
Hier een schroefje, daar een schroefje. Zo een cube is hartstikke simpel joh!
[afbeelding]
Zo goed als nieuw! Alleen werkte hij nog steeds niet...
[afbeelding]
Nu staat hij weer netjes op zn plek stof te verzamelen. Tot de 18e, want dat komt er een mooie nieuwe witte
Oh, sorry voor de stortvloed aan plaatjes..
Wat is het toch een mooi beestje hehquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
bla bla
hij wou hem gewoon "bruut" openen volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:The game could be over 100 hours long? Other details inside.
A new article on Japanese game site Level Up features new details on Legend of Zelda: Twilight Princess. According to the site, Eiji Anouma is in fact the director of the project, while the famous Shigeru Miyamoto is the producer of the project.
On the subject of gameplay, the report says that between the single-player adventure and all of its hidden side-quests, there are over 100 hours of gameplay to be experienced. Also on the subject of size, it’s said that the game in general is much bigger than any Zelda before it, defeating even Ocarina of Time and The Wind Waker in this regard.
Finally, the article goes on to relay that the fresh and new gameplay mechanics introduced in Twilight Princess will set the benchmark for the next generation of Zelda.
More on Twilight Princess as we learn it.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
True, maar ik neem aan dat we zonder al die rubies ed. ook nog een hoop uurtjes lol zullen beleven aan deze gamequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Eigenlijk wel raar van gun, nooit iets van gehoord en nu word je er mee doodgegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Wat hij zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
Mario Football, Mario <sport>, etc..quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Ik heb sinds de nes ook geen zelda game op 100% uitgespeeld, maar een goede zelda heeft dan wel weer replayvalue.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Same here! Wat issie mooi! Hij is helemaal wit, en de controller lijkt een beetje metallic parel achtig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef sk888er het volgende:
Witte gamecube is vandaag uit![]()
En ik heb m hier al thuis staan![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik wel die witte kubus kopen. Verkoop ik gewoon mn huidige cube zonder kabels op marktplaats ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |