Vorige topic:quote:Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
quote:Chibi-Robo seems to be a game that will appeal to people who are looking for something a bit different from the usual shooter or action adventure game. It has a distinct Japanese feel to it, but the localization seems to be coming along quite well, so the game should appeal to just about anyone with a bit of an open mind and a fondness for subtle, off-the-wall humor. Chibi-Robo ships in February, so be sure to check back for more details and our full review of this strange little game.
Klinkt apartquote:
quote:
Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereldquote:Op woensdag 9 november 2005 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klinkt apartEn apart is vaak leuk
Nintendogs ging ook 4 weken meequote:Op woensdag 9 november 2005 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereld
Ik hoop echter wel dat de houdbaarheid wat beter is en dat er meer beloning voor de gamer aanzit.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Mario Smash Football is cool, ik was met TIjs (gamecube_master) in een game winkel in zwolle, en daar kon je het spel spelen, maar ik mocht het niet van hem spelen want straks vond hij het ook cool en dan moest tie het spel weer halen![]()
Ik haal hem in decemberquote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Gisteren Dancing Stage gehaaldIk voel me echt idioot als ik op die dansmat sta te springen.
Maar het is wel tof
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:17 schreef Gamedemon het volgende:
http://theringhadoneweakness.ytmnd.com/
Tis belachelijk inderdaad dat hetzelfde uit Canada komt 10 euro minder kost dan hier.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef speknek het volgende:
Games vind ik via de import heel goed te doen, veel goedkoper dan de andere consoles. In Nederland zijn ze wel duur ja.
En het wordt nog mooierquote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
oeh oeh Resident Evil 4 valt me goed mee zeg
Ik had mijn twijfels een beetje van tevoren (ben geen liefhebber van de oude resident evil games), maar de sfeer in dit spel is zo verschrikkelijk goed... De graphics vielen op het eerste gezicht tegen, no way mooiste game tot nu toe, maar dat begin ik nu ook meer te waarderen; er zit zo godsgruwelijk veel detail in alles dat het erg levendig wordt. Toch knap, met zulke middelmatige textures zo'n mooie game maken.
Dat strafen hebben ze denk ik expres gedaan, een horrorspel verliest wel veel van z'n momentum als je kunt circlestrafen om je tegenstanders heen. Net zoals dat Leon dicht op de camera staat, dan zie je minder goed wat er achter je gebeurt. Spel duurt overigens ongeveer 20 uur.quote:Het geluid is fenomenaal, ook al is het maar pro logic ipv dts. Super goed gedaan.
Het is alleen nog wel even wennen aan de controller merk ik, ik druk vaak op het verkeerde knopje, en het mes gebruiken terwijl ik rond wil bewegen zorgt er wel eens voor dat de camera alle kanten opvliegt. Wel vind ik het een schande dat je niet kan strafen (waarom....), de camera dmv de gele stick is te beperkt, en blijft het kut om weg te moeten rennen van wat dynamiet staven als Leon de hele tijd in de weg loopt... (staat iets te dicht op de camera).
Best pittig overigens, en lang? Heb net pas 1-2 af, en ben al 2.05 bezig?
Geen enkele console heeft DTS ingame.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
Memory cards zijn in short supply op dit moment hoor, heb er vandaag in vele winkels maar 3 gezien in totaal, en allemaal nintendo's. Controllers ben ik volop tegengekomen eigenlijk.
Ik had mijn twijfels een beetje van tevoren (ben geen liefhebber van de oude resident evil games), maar de sfeer in dit spel is zo verschrikkelijk goed... De graphics vielen op het eerste gezicht tegen, no way mooiste game tot nu toe, maar dat begin ik nu ook meer te waarderen; er zit zo godsgruwelijk veel detail in alles dat het erg levendig wordt. Toch knap, met zulke middelmatige textures zo'n mooie game maken.
Het geluid is fenomenaal, ook al is het maar pro logic ipv dts. Super goed gedaan.
Het is alleen nog wel even wennen aan de controller merk ik, ik druk vaak op het verkeerde knopje, en het mes gebruiken terwijl ik rond wil bewegen zorgt er wel eens voor dat de camera alle kanten opvliegt. Wel vind ik het een schande dat je niet kan strafen (waarom....), de camera dmv de gele stick is te beperkt, en blijft het kut om weg te moeten rennen van wat dynamiet staven als Leon de hele tijd in de weg loopt... (staat iets te dicht op de camera).
Best pittig overigens, en lang? Heb net pas 1-2 af, en ben al 2.05 bezig?
Die heb ik nog liggen als backlogquote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna Metroid Prime 2 en rond de kerst RE4....Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Op vgp.ca kom ik op ong. ¤34 uit incl verzendkosten. Weet niet of een import controller ook gewoon werkt op je PAL cube maar daar ga ik wel vanuit eigenlijk. Je hebt alleen wel een CC nodigquote:Op woensdag 9 november 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar ik een WaveBird kan kopen die niet meer dan 40 euro kost?De bekende websites hebben ze voor 40 euro of meer...
Misschien kun je beter wachten tot bekend is hoe die Revolution controller snap-on er uit gaat zien. Als de layout daarvan op die van de Gamecube controller lijkt, heb je geen Wavebird meer nodig, en dus ook geen lelijke uitsteeksels op je Revo.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige waar ik nog op wacht is het definitieve uiterlijk van de Revolution (daar wil ik m voor halen)
Die kleine moet eerst met de NES en SNES aan de gangquote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef speknek het volgende:
Hoe oud is je kleine precies, Dino? Misschien zou je Donkey Konga voor hem kunnen lenen, alhoewel ik denk dat dat al snel te moeilijk wordt.. Ik neem aan dat zelda waarschijnlijk ook nog te ingewikkeld is?
Tsja, hij komt nog wel voor de cube, maar op een tijdstip dat iedereen al zit te sparen voor de revolution, kennelijk.quote:The rumor mill began to churn last week when the Zelda title failed to appear on Nintendo's first quarter 2006 release list which was revealed last week. The game had previously been slated to release for the 2005 holiday season, but in August Nintendo announced a delay until 2006 to "add some incredible new elements" to the title. The noticable absence of the game from the release list led many to speculate that the game would now be developed for Nintendo's upcoming Revolution next-generation game console.
To counter these rumors, Nintendo UK's public relations manager stated that the company "always said that The Legend of Zelda: Twilight Princess will appear on Nintendo GameCube and this is still very much the case." It is worth noting that the company has not provided further information on the game's anticipated release date.
Ik wacht ook nog evenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien kun je beter wachten tot bekend is hoe die Revolution controller snap-on er uit gaat zien. Als de layout daarvan op die van de Gamecube controller lijkt, heb je geen Wavebird meer nodig, en dus ook geen lelijke uitsteeksels op je Revo.
Vice City op de PS2 heeft ingame DTS geluid en zo zijn er nog wel meer PS2 games met DTS geluid.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen enkele console heeft DTS ingame.
Maar goed dat je de cube je verrast kwa kwaliteit![]()
Ik, in ieder geval de eerste drie. Leuke spelletjes voor 20 euro.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:19 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand ooit deze Cube games in de winkel gezien ?
Cocoto Kart Racer
Cocoto Platform Jumper
Cocoto Tennis
Cocoto Fishing Master
We zien wel hoe lang je het vol houdt.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht ook nog evenMaar je kent me...
Het lijken mij ook wel aardige games, volgens mij zijn het ook nog is PAL only games.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik, in ieder geval de eerste drie. Leuke spelletjes voor 20 euro.
Wat voor prijs vind jij scoren? ik zie dat die in de winkels nog 60 is, die van mij is als goed als nieuw mischien een uurtje mee gespeeld...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:15 schreef DinoPK het volgende:
nu nog even double dash zien te scoren om die functie over te nemen.
Barbaar.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat voor prijs vind jij scoren? ik zie dat die in de winkels nog 60 is, die van mij is als goed als nieuw mischien een uurtje mee gespeeld...
tsja ik kan die kutgame wel als onderzetter gebruiken maar daar issie te duur voor hequote:
Laat me raden... je speelt liever fifa?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik kan die kutgame wel als onderzetter gebruiken maar daar issie te duur voor he
nee Fifa zuigt, voetbal spellen houd ik zoiezo niet van.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat me raden... je speelt liever fifa?
Need for speed underground dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee Fifa zuigt, voetbal spellen houd ik zoiezo niet van.
Dan ben je er zeker een die alleen de beste graphics en de "stoerste shooters" wil hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
laat de EA games maar weg
Wat moet je dan in vredesnaam met een xbox..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
nee
die vraag ga ik geeneens beantwoorden, dit beschouw ik als -3 Fanboyismquote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat moet je dan in vredesnaam met een xbox..
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die vraag ga ik geeneens beantwoorden, dit beschouw ik als -3 Fanboyism
De meeste mensen die ik ken met een xbox hebben deze alleen maar om de graphics en dan komen ze aan "wow heb je *insert willekeurige 13 in een dozijn shooter* al gezien?".quote:Op donderdag 10 november 2005 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
nee je vraagt me waarom ik een xbox heb als ik geen graphics hoer ben, dat beschouw ik als fanboyisme.
Ik speel net zo lief op me ps2 als op me xbox , ze hebben allebei hun toppers.
En ninja gaiden is me favo xbox game, en das geen shooter maar een action adventure
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een Xbox omdat ik Top Spin wilde spelen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Niemand zegt iets
[afbeelding]
Onze grote held Miyamoto is 16 november jarig
Heldquote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Niemand zegt iets
[afbeelding]
Onze grote held Miyamoto is 16 november jarig
Voor dat geld was niets boxedquote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terranigma!
Hoeveel heb je betaald? En is alles boxed?
Klootzakquote:Lemmings
Super Streetfighter 2
super castelvania 4
secret of evermore
vortex
sorry voor 15 euro incl doe ik em niet weg, hij is zo goed als nieuw namelijk en ik verschijt em dan en dat is ook de bedoeling niet., als je em voor 20 kan regelen kan je dat mischien dat beter doenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef DinoPK het volgende:
@ Gamedemon: het spel is op dit moment over aan het gaan naar player choice, en is bijv bij Nedgame al 30 euro. 2e hands is het spel goed te vinden voor 20, ik vind 15 incl eigenlijk wel genoeg. Als je verder nog wat spellen kwijt wilt, hou ik mij aanbevolen. Ik verzuip verder niet in het geld, dus ik kan geen 10 spellen tegelijk kopen voor meer dan de helft van de winkelwaarde. (misschien ruilen tegen iets? heb nog een halo2 strategy guide liggen voor de verzamelaar, krijg Farcry binnenkort sealed binnen die je eventueel kan verkopen, dat soort dingetjes).
Overigens: Gamedemon hoef je niet te bashen om zijn gamessmaak, hij heeft een vrij gevarieerde smaak als ik het allemaal zo lees (is net als mij een van de weinige liefhebbers van red dead revolver bijvoorbeeld). Zijn filmsmaak, das wat anders
Hadden ze link opties moeten geven, dat zou erg cool zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario 3 on 3 ook op de Cube?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7519
Je kan toch demo's via de Revo downloaden? Misschien dan ook DS demo's en dan via wifi verzenden naar je DS. Hij zou als DS downloadstation kunnen werken.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Zou er een DS - Revo connectie komen?
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Zou er een DS - Revo connectie komen?
Idd... Metroid Primequote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind genoeg 'top'games kut.
Ik vond dat spel echt tof. Weet wel dat niet iedereen er even positief over is maar ik heb dat spel al een aantal keer uitgespeeld en het blijft leuk. Lufia heb ik vaker gespeeld en is leuker maar secret of evermore mag er ook best zijn hoor. Vermakelijke gamequote:
Oh boehoe het niet door de Japanse square gemaakt en je kan maar in je eentje spelenquote:
Stel je niet aan, kleuter.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef mikando18 het volgende:
Oh boehoe het niet door de Japanse square gemaakt en je kan maar in je eentje spelen![]()
Nee sorry, het spel kon en kan mij echt niet boeien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef -Yuna- het volgende:
Ik vond dat spel echt tof. Weet wel dat niet iedereen er even positief over is maar ik heb dat spel al een aantal keer uitgespeeld en het blijft leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Metroid Prime![]()
![]()
![]()
Halo 1 en 2![]()
![]()
![]()
Final Fantasy![]()
![]()
![]()
topgames die hij kut vindt. En bij Metroid deel ik die mening volledig, god wat is die game saai.quote:
Briljant spel..... een van de beste op Cube !! Samusquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
topgames die hij kut vindt. En bij Metroid deel ik die mening volledig, god wat is die game saai.
Waarom, ik vond de game zo traag en eentonig. Op de GBA vond ik Metroid leuk, maar op de GC kan ie me absoluut niet boeien. Net als Mario Kart DD, ook die was niet leuk uitgewerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljant spel..... een van de beste op Cube !! Samus![]()
Please, remake/vervolg op cube of revoquote:
Mariokart vond ik ook niet goed,... maar ok. Om deze redenen vond ik MP briljant !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom, ik vond de game zo traag en eentonig. Op de GBA vond ik Metroid leuk, maar op de GC kan ie me absoluut niet boeien. Net als Mario Kart DD, ook die was niet leuk uitgewerkt.
SSBM is zo'n beetje mijn favo GC game.
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
Mensen, mensen, smaken verschillen
Als je zelf maar plezier aan een game beleeft
PM2 is echt een geweldige gamequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Ieder zn eigen ding toch. FPS liggen mij sowieso niet. Ik heb bv veel lol (gehad) met Paper Mario 2, Zelda TWW, Pikmin en ook Mariokart DD.
Ja ik ook, zeker als je bent opgegroeid met nes en snes...quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PM2 is echt een geweldige gameErg genoten van de werelden en humor !
Autopsie ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
Een aantal topic geleden heb ik verteld dat mijn Gamecube helaas is overleden, en dat ik besloten had om een autopsie uit te voeren. Wel, vandaag had ik een momentje, en begaf ik mij met mn paarse kameraad naar de schuur van mijn vader. Want, vaders hebben altijd beter gereedschap en je hoeft de klerezooi niet zelf op te ruimen.
En zo begon het: mn cube gaf vreemd groen beeld, groene sneeuw. Alles geprobeerd, geen oplossing.
Zo kwam de cube op de werkbank:
[afbeelding]
Nu zijn de schroefjes die in de cube moeten niet helemaal standaard. In ieder geval, deze bitjes zijn geprobeerd en pasten niet...
[afbeelding]
DUS! Een dikke boor op de boormachine, en uitboren die vreemde schroefjes!
[afbeelding]
Het resultaat...
[afbeelding]
En daar verscheen de wondere wereld van het interne klokwerk van een Cube!
[afbeelding]
Rechts de controllerports en onder het vinnetje dat de cube zo lekker koel houdt.
[afbeelding]
Nog meer koeling. Onder deze stalen ribbetjes bevindt zich onze waterlievende, hardwerkende vriend:
[afbeelding]
FLIPPER!
[afbeelding]
Eenmaal gesloopt was er goede hoop dat hij weer in elkaar kon
[afbeelding]
"Hmm... Pa, weet jij nog welk schroefje waar in moest?
[afbeelding]
"Nope"
[afbeelding]
Hier een schroefje, daar een schroefje. Zo een cube is hartstikke simpel joh!
[afbeelding]
Zo goed als nieuw! Alleen werkte hij nog steeds niet...
[afbeelding]
Nu staat hij weer netjes op zn plek stof te verzamelen. Tot de 18e, want dat komt er een mooie nieuwe witte
Oh, sorry voor de stortvloed aan plaatjes..
Wat is het toch een mooi beestje hehquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:17 schreef Cheiron het volgende:
bla bla
hij wou hem gewoon "bruut" openen volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
Je kan je gamecube ook openen met een BIC pen.. ff topje in de fik zetten, uitblazen en snel in de schroef drukken... Dan lukt het ook![]()
Zo heb ik de mijne ook open gekregen.. Hoef je niets uit te boren
quote:The game could be over 100 hours long? Other details inside.
A new article on Japanese game site Level Up features new details on Legend of Zelda: Twilight Princess. According to the site, Eiji Anouma is in fact the director of the project, while the famous Shigeru Miyamoto is the producer of the project.
On the subject of gameplay, the report says that between the single-player adventure and all of its hidden side-quests, there are over 100 hours of gameplay to be experienced. Also on the subject of size, it’s said that the game in general is much bigger than any Zelda before it, defeating even Ocarina of Time and The Wind Waker in this regard.
Finally, the article goes on to relay that the fresh and new gameplay mechanics introduced in Twilight Princess will set the benchmark for the next generation of Zelda.
More on Twilight Princess as we learn it.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
True, maar ik neem aan dat we zonder al die rubies ed. ook nog een hoop uurtjes lol zullen beleven aan deze gamequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Eigenlijk wel raar van gun, nooit iets van gehoord en nu word je er mee doodgegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Wat hij zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ze die 100 uur maar niet proberen te halen door er 95 uur rondvaren in te stoppen.
Mario Football, Mario <sport>, etc..quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Cube aan de hand? Gun, King Kong, PoP: Two Thrones... Allemaal 3rd party games
Ik heb sinds de nes ook geen zelda game op 100% uitgespeeld, maar een goede zelda heeft dan wel weer replayvalue.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als je m op 100 % uitspeelt, alle rubies hebt en alle pieces of heart. Nou, ik zal je zeggen, no way dat ik m op 100% ga uitspelen
Same here! Wat issie mooi! Hij is helemaal wit, en de controller lijkt een beetje metallic parel achtig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef sk888er het volgende:
Witte gamecube is vandaag uit![]()
En ik heb m hier al thuis staan![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik wel die witte kubus kopen. Verkoop ik gewoon mn huidige cube zonder kabels op marktplaats ofzo
Als je dus inderdaad 2 versies hebt weet ik niet of het de goede was. Er stond alleen op modem adapter. Niks van breedband ofzo, vandaar dat ik em niet meegebracht heb. Zal dan wel de verkeerde zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Cerbie het volgende:
4¤ voor zo'n modem? Dat is niet duur, dan haal ik er ook wel eentje om m'n cube te kunnen linken voor Mario Kart.
Je hebt een 56k en een breedbandversie trouwens
Dan moest een review gaan lezen voor je de game koopt. 4 Swords is een fantastische game mits je het met 3 of 4 spelers speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Zelda: 4 swords adventures, maar ben er niet wild van. Het is echt: los puzzel a op en ga door naar puzzel b, in een opbouwende moeilijkheidsgraad en met zelda-elementen.. Ik dacht dat je een 2d-wereld zoals op de SNES kon verkennen.
quote:- Eijo Aonuma from Nintendo revealed some new tidbits for Legend of Zelda: Twilight Princess:
The game uses the largest development team than any other game in the series.
Link and the other character will have motion captured animation.
The content is large than Wind Waker, Ocarina of Time and every other Zelda title.
The total play time is over 100 hours if you finish the main story, all the events and solve all the secrets.
Many new features and creative elements are present in the game, that were supposed to be used in the next generation Zelda title
Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Volgens mij werd hier bij Ocarina of Time ook gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Ja het resident evil pakket, daar kwam ik net ineens opquote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je mist de volgende packs :
Need For Speed pack, Metroid pack, en volgens mij nog één maar die ben ik vergeten
Wel. Al 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef sk888er het volgende:
De officiele dancemat is nog niet uit.
Van Nintendo zelf?quote:
8/10quote:Mario Smash Football neatly distils the entire 'fun for everyone' ethos that permeates so many of Nintendo's titles. It's charmingly designed from the ground up to be as fun and accessible as possible, yet despite its astonishing simplicity, it still managed to hold our interest well beyond our expectations. With polished visuals, amusing audio and impressive technical touches adding the final gloss to this excellent, addictive package, it's yet another fine example of why the GameCube shouldn't be written off just yet.
Die ga ik halenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Mario Soccer:
[..]
8/10
Ik streep DDR door (heb ik al) en verhoog met Chibi Robo en Ye Olde Sidescrollerquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die ga ik halen
Mijn titels van de gamecube die ik nog wil hebben voordat ik sterf:
-Mario Football
-Mario DDR
-The legend of Zelda: TT
-uhhhhhh![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik streep DDR door (heb ik al)
Er is ook een pokemon colosseum pack!quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef sk888er het volgende:
dank je allemaal![]()
Ik heb alvast de lijst aangepast
Had zelf de emerald controller nog in een gameshop gevonden.
![]()
Had ik al gedaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kun je Nintendo mailen voor al die infoinfo@nintendo.nl
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus, dit is dus next gen :
[afbeelding]
Weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijkquote:
Ik vind Luigi ook ondergewaardeerd. Erg grappig spelletjequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef DinoPK het volgende:
Ben samen met de kleine Luigi's Mansion een beetje aan het spelen. Een simpel, maar eigenlijk verdomd geinig spelletje. De gemiddelde reviews vind ik wel wat laag, toch een vrij unieke game die er echt prachtig uitziet, erg sfeervol en vol met details en mooie effecten.
Wel leuk zo'n cube, gemiddeld 3 games per week aangeschaft, en ik heb meer games op dit moment dan ik uren in de cube heb zitten..... Hopelijk binnenkort eens wat meer tijd voor.
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijk
Vooral die fletse belichting, maar ja hij zal wel goed zijn
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk isquote:Op zondag 27 november 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uit
quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |