Als je dus inderdaad 2 versies hebt weet ik niet of het de goede was. Er stond alleen op modem adapter. Niks van breedband ofzo, vandaar dat ik em niet meegebracht heb. Zal dan wel de verkeerde zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Cerbie het volgende:
4¤ voor zo'n modem? Dat is niet duur, dan haal ik er ook wel eentje om m'n cube te kunnen linken voor Mario Kart.
Je hebt een 56k en een breedbandversie trouwens
Dan moest een review gaan lezen voor je de game koopt. 4 Swords is een fantastische game mits je het met 3 of 4 spelers speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Zelda: 4 swords adventures, maar ben er niet wild van. Het is echt: los puzzel a op en ga door naar puzzel b, in een opbouwende moeilijkheidsgraad en met zelda-elementen.. Ik dacht dat je een 2d-wereld zoals op de SNES kon verkennen.
quote:- Eijo Aonuma from Nintendo revealed some new tidbits for Legend of Zelda: Twilight Princess:
The game uses the largest development team than any other game in the series.
Link and the other character will have motion captured animation.
The content is large than Wind Waker, Ocarina of Time and every other Zelda title.
The total play time is over 100 hours if you finish the main story, all the events and solve all the secrets.
Many new features and creative elements are present in the game, that were supposed to be used in the next generation Zelda title
Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Volgens mij werd hier bij Ocarina of Time ook gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze mocap zijn, is dat ook voor het eerst?
Ja het resident evil pakket, daar kwam ik net ineens opquote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je mist de volgende packs :
Need For Speed pack, Metroid pack, en volgens mij nog één maar die ben ik vergeten
Wel. Al 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef sk888er het volgende:
De officiele dancemat is nog niet uit.
Van Nintendo zelf?quote:
8/10quote:Mario Smash Football neatly distils the entire 'fun for everyone' ethos that permeates so many of Nintendo's titles. It's charmingly designed from the ground up to be as fun and accessible as possible, yet despite its astonishing simplicity, it still managed to hold our interest well beyond our expectations. With polished visuals, amusing audio and impressive technical touches adding the final gloss to this excellent, addictive package, it's yet another fine example of why the GameCube shouldn't be written off just yet.
Die ga ik halenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Mario Soccer:
[..]
8/10
Ik streep DDR door (heb ik al) en verhoog met Chibi Robo en Ye Olde Sidescrollerquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die ga ik halen
Mijn titels van de gamecube die ik nog wil hebben voordat ik sterf:
-Mario Football
-Mario DDR
-The legend of Zelda: TT
-uhhhhhh![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik streep DDR door (heb ik al)
Er is ook een pokemon colosseum pack!quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef sk888er het volgende:
dank je allemaal![]()
Ik heb alvast de lijst aangepast
Had zelf de emerald controller nog in een gameshop gevonden.
![]()
Had ik al gedaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kun je Nintendo mailen voor al die infoinfo@nintendo.nl
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus, dit is dus next gen :
[afbeelding]
Weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is Gun, toch? Die game is gemaakt voor de huidige gen en ze hebben hem ook maar op de Xbox360 uitgebracht. Het is in ieder geval niet representatief voor next-gen graphics.
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijkquote:
Ik vind Luigi ook ondergewaardeerd. Erg grappig spelletjequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef DinoPK het volgende:
Ben samen met de kleine Luigi's Mansion een beetje aan het spelen. Een simpel, maar eigenlijk verdomd geinig spelletje. De gemiddelde reviews vind ik wel wat laag, toch een vrij unieke game die er echt prachtig uitziet, erg sfeervol en vol met details en mooie effecten.
Wel leuk zo'n cube, gemiddeld 3 games per week aangeschaft, en ik heb meer games op dit moment dan ik uren in de cube heb zitten..... Hopelijk binnenkort eens wat meer tijd voor.
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zit er dan niet zo flauw mee te schermen. Ik vind zelda eigenlijk maar lelijk
Vooral die fletse belichting, maar ja hij zal wel goed zijn
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk isquote:Op zondag 27 november 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda is strax echt de mooiste Cube game allertijden hoor, de vroege demo's die te spelen zijn zien er ook al fantastisch uit
quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het nog steeds lelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |