Roel:
gisteren klap voor m'n kop gehad figuurljk. Ja god, weet niet wat er allemaal aan de hand is en daarom is m'n gegrag wat geswitcht
per bewoner:
Joost ik heb momenten gehad dat ik je kon waarderen , leuke discussies al staan we tegen over elkaar. Ik waardeer dat je achter je standpunten blijft staan. Ik heb ook krom om je gelegen. Ik kan niet zo goed tegen herrie en druk . Maar vind je een leuke gast…
Menno : als we savonds met zijn tweeën zitten hebben we de lol van ons leven. Sommige acties kan ik met mijn hoofd niet bij en als je die in het echte leven doet krijg je ook een echte reactie. Ik leer jou pas echt kennen als het programma afgelopen is.
Rob jij bent mijn mattie, kan van jou niets negatiefs noemen en ben het altijd wel met je eens.
Ing: jij bent een supercoole chick, denk dat we buiten bb ook prima kunnen vinden
Chantal jij hebt nooit een broertje gehad ik nooit een zusje, je bent mijn favoriete feestbeest. hoop na bb onze relatie kunnen voortzetten
Naat: onze relatie begon langzaam te groeien we hebben in het begin elkaar bijna niet gesproken na bb hoop ik veel lol met je te hebben want we zijn langzaam aan naar elkaar toegegroeid
Lies: Ik vind jou ook gewoon te gek. heb het voor je opgenomen. En sta daar nog steeds achter Ik vind je superkewl
Dido : kom het huis in dido zat achterin over het huis te praten en ik dacht alleen godkolere teringlekkerwijf
We zijn 57 dagen verder en ik kan je nu beoordelen en ik weet dat ik je niet complimenten moet geven dan stuiter je weg. Ik zou uren los kunnen gaan .....ik bedoel daarmee met complimenten
Menno
Ik zal me zegje ook doen.
eerste namens Menno
Als Menno hen ik een toptijd gehad veel lol gehad en nog steeds en dat is de menno die jullie het liefst zien eerste weken aanwezig
daarna verandering daar wil Benno wel wat over zeggen. Na een tijd kreeg ik het best moeilijkin dit huis en doe je dingen waar je niet achter staat, en die ik achteraf ook niet begreep (menno trekt het boetekleed aan ipv de waarheid te zeggen aangezien dat weinig zin heeft nu)
samen kunnen we zeggen dat we veel geleerd hebben in het huis
ik zal veel over jullie denken mocht ik morgen weg moeten en ik zal dan het huis met opgeheven hoofd verlaten
Chantal neemt het woord:
Menno / Benno whatever die heb ik leren kennen, zeker in beginperiode was me erg dierbaar. Heel gezellig, je was de eerste die met me kwam praten en op dat moment dacht ik meteen dit word gezellig. Ik voelde meteen een klik. Zoals je weet zijn we die klik kwijtgeraakt vooral door dat homogebeuren. Ik heb veel homovrienden en die hebben het moeilijk gehad in hun gevoelens en dat had je beter moeten begrijpen. Daar ben je mijn vertrouwen kwijtgeraakt. Er gebeuren dingen mede om je heen de laatste tijd waar ik het niet mee eens ben en zo heel langzamerhand geef ik je weer een vinger, waarvan ik hoop dat het een hand word mocht je blijven na morgen.
Rob is iemand die iedereen onmiddellijk omhelste. De hele groep omheslte rob. Over die 24uurs actie over rob..emotie enzo. Ik wantrouwde je een beetje dat doet maar en zegt wat ik moet doen. We schelen drie jaar en ik heb geen ervaring nodig. Ik ben een leider en jij nam het onmiddellijk van em over daar had ik het moeilijk mee. Op een gegeven moment heb ik je dat verteld en toen begon onze “relatie” chantal vond dat rob niet het achterste van zijn tong liet zien en hij was heel voorzichtig wat hij over zichzelf vertelde
Je trok je dat best aan en daar ben ik blij om en ik heb je leren kennen en ik moet zeggen dat doet me wat. Je bent een leuke kerel en ondanks je harde stem en je duidelijke voorkomen heb je me toch weten te ontdooien. Ook bij jou hoop ik dat je dit prachtige avontuur mag voortzetten.
Dido: je bent de eerste die ik genomineerd heb en die op de bank komt en dat voelt dubbel. Je zegt iets en je weet niet welke consequenties dat heeft. Ik heb ook nog nooit iemand in het huis gezien die dat zichzelf zo aantrok en dat deed me iets. Je bent mooi van binnen en van buiten en het zijn de kleine details dat je nu in deze positie zit. Ik heb iets gedaan en ik heb geen idee hoe het afloopt en ik kan er niet s aandoen . ik ga er geen sorry over zeggen want daar hebben we het al over gehad. Ik hoop echt dat je mag blijven. We hebben bijzondere gesprekken gehad. (Chantal heeft volgens eigen zeggen dido in roel zijn armen gedreven) . Ik ben blij dat ik aan de kinderschoentjes heb gestaan van hopelijk iets moois.
Roel:
Ik zou niet weten hoe het hier zou zijn zonder je want op de 1 of ander manier heb ik je toch nodig. We hebben leuke gesprekken gehad ze zijn me dierbaar. Dat er jongens zoals jij bestaan heeft m’n ogen geopend
Je wilt echt niet weten wat voor deuren dat voor mij geopend hebben. En ik ben nu klaar voor een liefde in mijn leven (oid) Jij hebt me weten te ontdooien.
[ Bericht 8% gewijzigd door versabommie op 09-11-2005 22:00:17 ]