abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 00:02:01 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32104662
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic:: Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 9 november 2005 @ 00:13:01 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32104964
Roel wil het washok in. Rob denkt dat het niet mag maar vraagt Roel zijn badjas in de droger te doen als het wel mag. Het mag niet. Roel druipt af.

Lieske vertelt dat d'r vader een glazen lamp (ofzo) kapot heeft getikt met z'n horloge. Rob: wat denken jullie hier zelf van? denken jullie hier mogen anders over? (over de kaartjestheorie)
Roel: dus één iemand moet de dagboekkamer in? en krijgt daar een zin en moet hem doorvertellen, de laatste moet dan terug...net als vroeger? Je weet toch hoe zulke verhalen verkracht worden!
Nathalie: net als roddels! Lieske: daarom staat er ook haastige spoed is zelden goed met een vraagteken (ze komt met een niet te volgen theorie) Dido wil het een keer uitproberen maar de rest niet: ho ho! ik wilde alleen maar proberen het gesprek wat luchtiger te maken!
Ze bespreken nogmaals of dit echt de opdracht zal zijn.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:27:15 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105268
Dido en Roel zitten inmiddels buiten. was roken dus heb het begin van het gesprek gemist

Roel: als je weet wat ik dacht wat er aan de hand was, dan reageer je zo?
Dido: echt?
Roel ja echt.
Dido: maar het valt dus mee?
Roel: ik denk het ik weet het nog niet zeker (en mompelt nog iets)
Dido: echt waar? zo moeilijk?
Roel: ik wou dat ik het kon uitleggen. Schrok je van me?
Dido: ja heel erg
stilte
Dido: heel erg
stilte
Dido: maar dat komt meer door euh
Roel: nou
Dido: doordat m'n ouders op ene hele lullige manier uit elkaar zijn gegaan daar ben ik nog altijd een beetje shakie? van
Roel: ja ik loop wel te schreeuwen maa rheb het wel in de hand
Dido: ja
Roel: jezus mina man
Dido: het enige wat ik kan zien dat ik Rob raar zie doen, hij volgt je op de voet, hij is vrolijk, hij lacht, terwijl ik denk als hij jou in dit schuitje ziet zou ik anders reageren, nou ja ik ga me er verder niet mee bemoeien.
stilte
Dido: lullig dat je nou net twee dagen er voor zoiets kuts moet meemaken.
Roel: ik ben ff goed van m'n a propo geslingerd vandaar dat ik zo afwezig ben
Dido: ja mag toch
Roel: ja
Dido: ik wil je graag helpen
Roel: ja ik voel me ook lullig dat ik dan zo ga reageren
Dido: als je maar nu niet meer zo gaat reageren, al is het een normale reactie, echt alle jongens die ik ken reageren zo, ik heb er echt een bloedhekel aan aan, ik kan er echt niet tegen
Roel: wij zitten ook anders in elkaar
Dido: ja jullie mannen, ik snap het ook wel, ik schrok er gewoon van, ik wist gewoon niet dat jij zo kwaad kon worden, ik schrok ook gewoon omdat het dan ook iets heel ergs moet zijn, anders wordt je ook niet zo kwaad
Roel: ja tis
Dido: ja zeg maar niks er over, hou je mond er over als ik iets voor je kan doen moet je het maar zeggen, goed?
Roel: ja
Dacht je dat ik met Rob aan het vechten was ofzo?
Dido: ja, ik hoorde zo, laat me los! en toen kwam Rob naar buiten: jongens ik weet het ook allemaal niet
Roel: nee Rob hield me tegen, zodat ik niet die tent afging breken daarzo
Dido: hiehie mafkees
  woensdag 9 november 2005 @ 00:29:39 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105328
Roel: bij zo'n actie vergeet je echt even dat er camera's lopen
Dido: je hiehie ja hiehie niet echt goed voor je reputatie hiehie
Roel: hmmm ja
Dido: je hoeft er niks over te zeggen, ik snap wel dat je het kwijt zo willen
[brommer geluid]
Dido: dit is een harley toch?
Roel vraagt iets over een auto waaruit iemand zijn naam genoemd schijnt te hebben.
Dido: wat was je kwaad jongen
Roel: tja ik was niet echt kwaad, ik flipte gewoon
Dido: had het niets met gewone pleisters te maken?
Roel: he?
Dido: met pleisters of tape? nee?
Roel: dacht je dat ik daar zo boos over zou worden?
Dido: ja euh Nathalie en ik

[stukje gemist]

Roel: tis gewoon een spelletje en ik dacht even dat het geen spelletje was daarom was de shock zo groot. Maar het gaat wel weer, ik ben alleen even behoorlijk afwezig.
Dido: ja het is een spelletje en dus een heel hard spelletje.
Roel: oeioeioei.
pi_32105478
D: niemand voor z'n bek slaan he
R: nee dat zeiden ze in de dbk ook
R: kom ik agressief over
D: neuh
R: misschien omdat ik een paar keer gezegd heb dat ik z'n kop achterover wil slaan ofzo
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:39:06 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105560
Dido en Roel bespreken of Roel agressief overkomt. Roel zegt dat ie aardig kalm is.
Hij schudt wat met z'n hoofd: echt ongelovelijk
Dido: echt ongelovelijk? als het maar niets met mij te maken heeft
Roel: nee
Dido: hiehie
Roel: ik schaam me er wel een beetje voor
Dido: waarom?
Roel: ik schrok gewoon even
Dido: ach dat weet iedereen wel, je bent gewoon een man, een ander gaat huilen, ik was ws gaan huilen
Roel: je bent een echte vrouwvoruwvrouw
Dido: echt? waarom? ik huil helemaal niet zoveel.
Roel geeft een verklaring.
Dido: probeer het ff van je af te zetten anders slaap je niet meer tot donderdag
Roel: ik ga niet meer slapen tot donderdag
Dido: echt? doe normaal man!
Roel: nee man geintje
Dido: ja echt? ik ga sowieso geen grapjes meer maken in de slaapkamer
Nathalie zegt iets.
Roel: ik kan gewoon niet meer stoppen met er over denken.
Dido vertelt dat BB tegen haar heeft gezegd met de proefnominaties dat als ze iets over de nominaties zou zeggen ze eruit zou moeten: daar was ik toen helemaal van onthutst. Het was denk ik een foutje maar zo voelde het niet. Wat een stressie bedoeling.
Roel: nou en of, ik verveel me niet meer.
Dido: verveel je je niet meer?
Roel: nee op het moment niet.
Roel zucht en steunt: wat een avond nou weer zeg.
Dido: kom ik het ooit nog wel eens te weten
Roel: ja dat is duidelijk
Dido: oke.
Ik rook me helemaal de tering, iedereen rent en vliegt en doet maar wat.
Roel: aaaaah
Dido: je wil het echt graag zeggen he.

Roel zegt nogmaals dat mensen niet van hem hoeven te schrikken, dater in de dagboekkamer nog wel een beetje gelachen is. Dido: ik schrok er wel echt van. Roel: ik doe geen vlieg kwaad man. Toen ik 16 was op de kermis voor het laatst gevochten. Dido: aaaaah kankerzooooooi (Roel immitatie)
Roel: ik hoop dat ik er binnenkort wel om kan lachen
Dido: anders zou je echt niet meer kunnen lachen?
Roel: nou dat zou wel een tijdje kunnen duren.
Dido: ja? wow
Roel: echt zeer gewoon
Dido: ja? stel je nou voor, dat ik degene was die het grapje bij je had gedaan, stel je dat eens voor!

Nathalie komt naar buiten in een groene badjas, anders dan anders constateert Dido. Verdacht. Roel: sick brother, het is echt allemaal een spelletje.....
Hij aait Dido over haar rug.
pi_32105601
Joost wordt bij Rob geroepen:

Rob (bijna monoloog met wat instemmend gemompel van Joost)
Ga niet over dingen praten helemaal niks
Enige dat ik van jou wil weten dat is een opdracht. Ik wil alleen weten of er iemand het washok in mag als ik in bad zit.
Praat niet over dingen die we weten of niet weten
Hartstikke leuk om scenario’s te bedenken, maar je weet dat je elkaar ermee hebt.

Ja zegt Joost. Ik hou erover op en ga kijken of ik jou badjas mag halen

Rob: Nee je moet alleen even kijken of er iemand in mag en moet je me even inseinen wie er in mocht.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:47:39 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105776
Roel: ik zou je niet meer laten schrikken
Dido: oh je hoeft met mij geen rekening te houden hoor. Tjonge het is wel je dagje he?!
Het plasincident wordt nog even besproken. Ingrid (buiten beeld maar geloof het) praat op de achtergrond maar is onverstaanbaar. Roel en Dido zitten zwijgend naast elkaar.

Ze gaan weer verder.
Dido: zo raar dat je nu van allerlei dingen gaat zien waar je niks van weet. ik ga het nu van me af zetten. Ik snap er niks van. iedereen doet maar. Het lijkt net alsof iedereen een geheim heeft behalve ik. Oh nee Lieske ook niet. Lies en ik zijn de enige.
Roel: Joost heeft ook niks raas. Nathalie ook niet. Maar Chantal en Ingrid....
Dido: ach wel nee, die kunnen helemaal niet liegen
Roel: ja wel man daar was echt iets aan de hand
Dido: ja er was ook wel iets maar ja..
pi_32105784
Veel geouwehoer en gespeculeer ondertussen in de woonkamer tussen Joost, Ing, Menno en Chantal.
Joost zou zich bijzonder voelen als hij er deel van uit zou mogen maken en weet alleen zeker dat het over geld gaat. Chantal zou het misschien ook wel leuk vinden als ze wist waar het over ging.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:54:17 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105928
Dido en Roel herhalen steeds dezelfde dingen. Dido: je bent nu alleen maar aan het malen he? waarvan je dacht dat het zo makkelijk was is nu in één klap ingewikkeldgeworden? toch?
Roel: ik krijg gewoon koppijn er van, ik had een asprientje moeten nemen
Godverdomme!
Ze lachen een beetje nerveus. Dido beweegt raar met ogen en mond, Roel is alleen het achterhoofd te zien, zouden ze fluisteren?
Roel: laten we maar hopen dat het een grap is.
Dido: een grap is? nou ik heb nog nooit zo'n reactie bij iemand losgekregen hiehie
Roel: jezus
Ga je mee bubbelen?
Dido: nee
Roel: vind je hem vies?
Dido: hehe nee
Roel: oh oke
Dido: je had echt een vaag gezicht, het was net of je 20 pillen had geslikt
Roel: ik schaam me dood voor m'n reactie
Dido: ach wel nee laat toch zitten, ze hebben nu alleen maar meer respect voor je gekregen, ze zijn nu allemaal bang van je.

ze blijven herhalen, ik hou het voorlopig voor gezien
  Moderator woensdag 9 november 2005 @ 00:57:03 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32105995
Roel: ik schaam me wel een beetje voor m'n reactie
Dido: ach welneeeeeeeeeeeeeee. Ze hebben nu wat meer respect voor je. Ze zijn nu allemaal bang voor je.
Roel: echt, ik ben helemaal peace man, zo ben ik echt niet.
Dido: nee dat zeg je de hele tijd, dat je zo niet ben, en dan ga je weer hahaha
Roel: ik stond echt op het punt om die hele kamer te verbouwen hahhaa
Dido: Ja dat merkte ik ja! Jij laat me echt elke keer weer versteld staan! Ik hoorde alleen maar in de verte KAN-KER-ZOOOOOI hahahahaha
Roel: Ja kut.. en dat staat allemaal op tape.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32106391
Gesprek in de woonkamer nog steeds over de vermeende “geheime opdracht”
C:Als je iets geheims te doen hebt doe het dan geheim
Maar ga dan niet zo vreemd door de kamers lopen spoken
Als het iets geheims is doe het dan geheim. Stok tussen de deuren ja dan wordt ik boos
J:Ja die (Rob I presume?) is met iets bezig. Maar dat komt wel boven
M: Hij houdt er ook wel van om aandacht te krijgen en spelletjes te spelen
J: Er wordt naar dingen gezocht gewoon
C: Zou je denken, ik hou me er niet zo mee bezig
M: Naar dat soort dingen ga ik echt nie zoeken
pi_32106519
Samenvatting van gesprek tussen Rob en Natte Lie in het bubbelbad:

Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
pi_32106625
Rob, Ing en Lieske liggen op bed en het gesprek neemt een verrassende wending.

Chantal: Menno komt t wel goed uit. Die zat alleen maar te lachen. Heb m nog nooit zo stralend gezien
Lieske: Ik denk dat t Menno wel duur kan komen te staan dit hele gedoe. (?? moelijk te volgen stukkie : Minst spectaculair nu o.i.d)

Chantal hoopt dat ze kan slapen "Hoop dat ik kan slapen zie aldoor dat gezicht van Rob voor me, wat een imbeciel. Ongelofelijk" gnagnagna
  woensdag 9 november 2005 @ 01:52:22 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_32106851
Roel zit alleen in de woonkamer, niet blij.

Muerte
pi_32106872

Roel denkt aan zijn 10.000
pi_32106922
pi_32107263
Alle bewoners liggen nu te bed. Dido heeft voor vannacht weer het plekje naast Roel ingenomen. "Morgen slaap ik wel in mijn eigen bedje, maar vannacht niet", heeft ze even daarvoor in de huiskamer tegen Roel gezegd.

Voor allemaal, slaap lekker en morgen (nou ja straks, vandaag) zien we hoe het allemaal weer verder loopt. Ik ga ook mijn bedje opzoeken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32107353
alles lijkt in diepe rust tot dido roel een stomp geeft als rob al een tijd heel rustig ademt, roel reageert met de woorden: de rest is nog wakker hoor.....
pi_32107446
roel ontwaakt en maakt dido wakker ze liggen heftig te zoenen, iets wat het daglicht blijkbaar niet verdragen kan. De dekens gaan heftig op en neer en er wordt heel stil gefluisterd en gekreund het lijkt er op dat roel wel heel erg aan dido zit te zitten:-}} binnen 3 minuten liggen ze weer stil, niet te geloven
pi_32107467
Dido draait weer haar rug naar Roel toe en wil verder slapen lijkt het ze draait zich weer naar hem toe met de woorden hoi hier ben ik weer, Roel zegt dat ze rustig moet worden (slecht te verstaan want ze fluisteren) ze fluisteren iets naar elkaar maar is niet te verstaan met dekbedden over het hoofd. Roel kijkt om zich heen of iedereen slaapt. hoor Dido zwaar ademen hoewel de dekens niet bewegen. Ze fluisteren onverstaanbaar maar de dekens bewegen meer.
pi_32107479
volgens mij is Dido : "ongesteld eigenlijk"maar is nog steeds niet te verstaan. Roel wil wel over de rooie. Dekens bewegen heftig en het gezucht gaat door, Dido fluistert: kut kut kut.Weet niet wat Roel met Dido doet maar ze vindt het wel errug lekker aan dr ademhaling te horen.dekbed gaat nu op en neer, denk dat Roel haar een handje helpt bij zichzelf.
pi_32107484
ze gaan overeind zitten en kijken in de spiegelramen achter zich en gaan vervolgens liggen met de handen boven de dekens. Ze fluisteren nog wat onverstaanbaars over de nominaties van de volgende keer of zo, namen Ingrid en Chantal zijn gevallen. ZE vreet zijn oor er bijna af bij het fluisteren en wenst hem nu: slaap lekker. Lijkt erop dat ze nu echt gaan slapen.
pi_32107506
nou ja ze gingen nog niet slapen dus, ze hebben erg veel in mekaars oor zitten fluisteren maar lijkt erop dat Dido toch echt ongesteld is en dus niets wil doen, Roel laat haar met rust nu en ze gaan vreedzaam slapen, lijkt het nu
pi_32107527
Wat plaatjes bij het bovenstaand verslag.

[ Bericht 19% gewijzigd door Muerte op 09-11-2005 23:57:57 ]
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32108378
Hier nog even de teksten die op de kaartjes stonden, (gevonden bij de buren, ik mistte ze hier op het forum)

1 Kunnen jullie lezen
2 Iemand op z'n woord geloven
3 Eerlijk duurt het langs
4 Haastige spoed is zelden goed?
5 Het laatste woord is hier nog niet over gesproken
6 Lezen is denken en wie denkt bestaat
7 Een goed verstaander heeft aan een half woord niet genoeg
8 Een man een man een woord een woord
9 Een ezelsbruggetje is een geheugensteuntje
pi_32109199
Rob is zoals gewoonlijk weer als eerste wakker. Hij gaat even buiten kijken wat voor weer het is en wandelt weer terug het huis in. Zoals te verwachten gaat hij nu het washok in. Natuurlijk laat hij lijken dat het om de was gaat. Maar als hij de lekbak van de droger heeft geleegd, sluit hij de deur van het washok en gaat alle vakken met was een voor een doorneuzen of hij iets kan vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 10:01:58 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 09:29:05 #28
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109212
9.30
Rob is in het washok aan het zoeken in de kasten.
Op de achtergrond hoor je de wasmachine draaien.
eurobilltracker.com
pi_32109474
Rob werd door BB gevraagd om een spin van een camera boven de jacuzzi weg te halen. heeft dit gedaan, gaat nu verder met de afwas
pi_32109854
Ondertussen zijn Chantal, Dido en Nathalie ook uit bed. Dido en Chantal zitten met een duf gezicht aan de koffie wat te kletsen. Rob heeft zich ondertussen ook bij hun gevoegd. Ze zijn nog wat over de kaartjes voor de opdracht aan het plaatsen. Rob denkt dat het gaat om iets persoonlijks wat ze de laatste weken meegemaakt hebben. Hij denkt dat het kaartje "een man en man, een woord een woord" iets met hem te maken heeft.

pi_32109980
Rob moet zijn zender inleveren en een andere zender uit het bakje halen van BB. Hij schijnt hier een beetje verbaasd over te zijn.

Ondertussen verschijnt Nathalie ook weer in de huiskamer.

Update 10.19: Rob mag nog een keertje wisselen van BB. Zijn oude zender schijnt een onderhoudsbeurt gehad te hebben. "O wat fijn, want ik ben zo gehecht aan die zender hè", is zijn reactie

[ Bericht 31% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 10:19:26 ]
pi_32110023
Chantal verteld dat ze prima geslapen heeft.
Ze voelt zich niet zo lekker.
Nathalie heeft over een spel gedroomt.
Was ook iets met kaartjes volgens haar.

Dan gaat het weer verder over de weekopdacht. Of ze op de goede weg zitten of niet
pi_32110258
Chantal wil van Nathalie weten hoe ingrid die avond daarvoor vertelde over wat er Zaterdags gaat gebeuren.
Ze vind het allemaal erg raar.
Het zou een hele grote verassing zijn en die vertel je niet zomaar volgens chantal.
Chantal vind het ook vreemd dat Ingrid 2x naar de DB Kamer is geroepen.

Ze trekken hun twijfels bij wat Ingrid hun die avond daarvoor vertelde over de filmavond.
Ook rob gaat zich ermee bemoeien en wil van chantal weten wat er aan de hand is. Ook rob en Dido beginnen het nu raar te vinden.

Chantal zegt nog een keer dat ingrid eigenlijk liegt over die zaterdag want ze gelooft niet dat er echt een filmavondje komt.

In de tussentijd is Menno ook zijn bed uit gekomen en staat zich nu aan te kleden
pi_32112367
10.59 Chantal is na oproep BB naar de DBK gegaan en heeft daar moeten uitleggen wat de groep denkt dat de opdracht zal zijn. Ze heeft daar dus aangegeven dat ze er gister goed over hebben gehad, nadat ze in eerste instantie te snel en ondoordacht aan de gang gingen. Maar dat de groep er nu uit is en dat ze denken dat er 1 persoon een verhaaltje te horen krijgt en dit steeds door moet vertellen aan de volgende, totdat het verhaal weer bij de eerste terug komt en dan controleren wat er nog van het oorspronkelijke verhaal over is. "Dat klinkt eigenlijk wel aannemelijk", was de reactie van BB. Toen had Chantal gezegd: "maar dat is het dus niet ?" Waarop BB haar vertelde dat ze er nog op terug zullen komen. Dus wat de opdracht betreft weten de bewoners verder nog steeds niet.

Extra detail. Chantal vertelde dit alles uitgebreid aan iedereen die in de buurt van de badkamer was. Menno en Roel zaten op dat moment in de huiskamer op de bank en werden er niet bijgeroepen. Wel is Chantal toen ze uitverteld was naar de huiskamer gegaan om het complete verhaal in 2 tot 3 zinnen samengevat aan de jongens te vertellen. Dus jullie zullen begrijpen dat Menno op de bank zat met een gezicht van.... "het gaat weer goed met het groepsgevoel"

BB had nog wel als opmerking naar Chantal gemaakt, dat als ze het gisteravond eigenlijk al wisten dat het dan verwonderlijk is dat ze pas 1 minuut voor tijd iin de DBK arriveerd,

Roel is daarna op eigen initiatief nog naar de DBK geweest. Naar eigen zeggen "om bevestiging te zoeken of zijn theorie klopt". Als hij weer terug komt uit de DBK vraagt Chantal aan hem of het een goed gesprek was. Roel antwoordde toen iets in de trant van dat het allemaal wel in orde was
pi_32112589
De bewoners zitten nu in de huiskamer te praten over allerlei dingen die niks met BB te maken hebben: Jack Russels, keizersnede, aids en nog meer dingen.
Roel en Ingrid hebben nog steeds hun badjas aan. (zal straks wel weer een oproep van BB komen ) Nathalie is volgens mij nog ergens bezig om zich in orde te brengen.
pi_32113201
Dat de bewoners goed zijn in speculeren weten we allemaal. Ook dat het soms om de raarste dingen gaat waar men zich druk over maakt. Ook deze ochtend is er weer eens een discussie die nergens op slaat. Hij wordt (zoals gewoonlijk) gestart door Chantal en deze keer is Dido het onderwerp van gesprek.

Dido verteld dat haar volledige naam Dido Elisa Maria is. Hierop ontstaat er de discussie wat voor geloof ze heeft. Chantal is er van overtuigd dat ze dus Katholiek is. Hieronder een gedeeltelijke weergave .

Chantal: O, maar dan ben jij katholiek.
Dido: Ik ben niet katholiek!
Chantal: Jij bent katholiek.
Dido: Ik ben van mijn leven nog nooit naar de kerk geweest
Chantal: Ja maar als je gedoopt bent dan ben je katholiek
Dido: Maar ik ben niet gedoopt
Rob: dat maakt niet uit
Joost: Als je drie namen hebt ben je katholiek
Dido: Nou goed, ik ben katholiek. Wisten jullie dat al? Goed jongens, ik ben katholiek. Praise the lord.

Even later in de gang gaat het verder:
Dido tegen Joost: zal ik ook wat over jou vader zeggen
Joost is helemaal van slag dat de ene zus van Dido wel gedoopt is en Dido zelf niet. Dido gelooft niet in god maar "in iets anders". Ze gelooft in een spirituele wereld, maar niet in God.
Joost zegt: "Dopen is het begin van het leven en dat is heel belangrijk" en hij kan er nog steeds niet over uit dat één van Dido's zussen wèl is gedoopt en de twee andere zussen niet. Dat vindt hij allemaal maar raar en begrijpt er niks van dat Dido haar ouders zo gehandeld hebben.

Menno die zich ergert aan de geloofsdiscussie zegt Joost dat hij moet komen zitten voor een spelletje trik trak, om zo nog meer spanning te voorkomen.

[ Bericht 34% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 12:34:04 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 12:22:03 #37
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32113595
Ingrid en sjankwal fluitseren over het geld...was een geheime missie...
Rob heeft de helft van het geld volgens ingrid.

Chantal legde haar opdracht uit als: Verstop het geld en hou ingrid in de gaten.

Ingrid had 1800 euro

Ze vragen zich nu af waar Rob de andere helft van het geld heeft gelaten

Chantal vindt het vreemd dat ze opdrachten om het geld door elkaar heen geven.

12:26 Rob komt erbij :"SJANNIE!"

Rob over da ze geheimzinnig doen, chantal : iedereen zit in groepjes te praten wij mogen het weer niet.

Rob benadrukt dat ze nooit ergens over moeten praten (het geld).

Chantal is trots dat door haar leugens iedereen zich schuldig voelt. GNAGNAGNA

(Chantal is degene die Menno veroordeelt omdat deze liegt vanwege een geheime opdracht)

Ingrid zach gisteren dat Rob meteen in zijn been ging voelen. Ze weten dus ongeveer waar het geld van Rob kan zitten.

Chantal over dat rob misschien het geld wel mocht houden.

[ Bericht 23% gewijzigd door versabommie op 09-11-2005 12:29:51 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 9 november 2005 @ 12:35:31 #38
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32114067
Ook Chantal en Ingrid snappen niet wat erg allemaal gebeurd is.
Ingrid had het geld in haar slippers en toen ze binnen kwam hoorde Chantal: Knisper, knisper"
Chantal kwam er pas achter toen Roel flipte dat het zijn geld was.
Verder dacht ze later dat Rob dan misschien dat geld had moeten redden voor Roel.
"Dan had Rob het wel subtieler moeten doen"
Ze zou het wel vervelend vinden als dat idd zo was.
Ingrid denkt dat het 20.000 was.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 november 2005 @ 12:39:34 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32114187
Chantal en Ingrid zijn reuze benieuwd wat Rob tegen Roel heeft gezegd waardoor Roel zo rustig werd.
:"zou Rob onder een hoedje spelen" vragen ze zich af.
Rob zit met Roel een eindje verderop en hij doet veel moeite om de meiden af teluistern
Nu beginnen ze elkaar te beschuldigen van aan elkaars spullen te zitten.
Rob ontkent dat hij iets heeft aangeraakt.
"Ik heb bijna niets aangeraakt van jullie" zegt hij.

Roel bekijkt alles en bemoeit zich er niet mee.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 november 2005 @ 12:42:01 #40
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32114265
De beschuldigingen gaan door.
Chantal: Ik heb blauwe plekken van jou op mijn bil.
Rob: En ik heb een gekneusde vinger van jou

Roel: "Ik heb een gekneusde hand"
Daar lacht Chantal om en zij kan dat wel begrijpen.

De beschuldigingen vliegen nu heen en weer.

Chantal verdedigt zich.

[ Bericht 12% gewijzigd door bunnyma op 09-11-2005 12:47:31 ]
eurobilltracker.com
  woensdag 9 november 2005 @ 12:46:23 #41
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32114427
Rob noemt de twee "Fantasten"
Chantal wil weten wat Rob in hun kamer wilde doen.
Rob lult zich redelijk vast.
Hij vertelt dat hij had gezien dat Dido en Nathalie met zijn been en bed bezig waren. en hij wilde wat terug doen. Ook doppen onder die twee hun bed.
Ingrid: "Dat kan niet want die doppen zaten nog onder jouw bed"
Rob kletst er maar overheen en begint zogenaamd met ze te lachen.
Roel vlucht naar binnen.
Ook Rob geeft het op en voegt ze nog toe: "We laten jullie geen dag meer alleen".
Iedereen nu naar binnen. GEsprek voorbij.
(bij mij met veel haperingen in de streams)
eurobilltracker.com
pi_32115983
Ik werp even een blik op mijn scherm en zie dat Dido naar de DBK gaat. Ook kort een shot van de DBK waar een aantal dingen staan. Wat precies kon ik niet zien, maar het lijkt er op dat de opdracht van BB snel van start zal gaan.

13.50 Dido nog steeds in de DBK dus er wordt meer gezegd dan alleen maar, "daar ligt de envelopp". Nathalie, Menno, Ingrid, Chantal hangen wat rond op de bank in de huiskamer. Rob en Lieske zo te horen in de keuken bezig. Lieske gaat volgens mij brood bakken.

14.00 Dido nog steeds in de DBK. Rob en Joost zitten aan de keukentafel een spelletje te spelen. Ingrid, Menno en Chantal hangen nog steeds lusteloos op de bank in de huiskamer, wachtend op wat komen gaat.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 14:01:51 ]
pi_32116731
Nathalie neemt het over van Rob en speelt samen met Joost een nieuw potje triktrak. Lieske zit ook maar wat voor zich uit te staren in de huiskamer. Chantal zit maar voor zichzelf uit te staren en lijkt stilletjes in zichzelf weer ergens op te broeden. Rob loopt even richting huiskamer en keert dan weer om richting keuken.
pi_32116836
Dido komt uit de DBK zeggen de bewoners. Maar we zien haar niet. De bewoners hebben het opgemerkt. Lieske en Rob staan vol spanning op haar te wachten bij het begin van de gang. Maar geen Dido te zien. Rob gaat even naar de slaapkamer waar Roel op zijn bed ligt. "Ik moet rustig aan doen" zegt hij tegen Rob. Rob loopt weer naar de gang. Lieske staat bij de deur van de ex-babykamer. "He meisje wat sta je daar te doen", vraagt Rob. "Ik wacht op de bus" zegt Lieske. Aan de streams te zien is Dido waarschijnlijk toch nog steeds in de DBK. We hebben haar tenminste nog steeds niet in beeld gezien. Roel meld zich ook in de gang en op dat moment komt Dido ECHT uit de DBK
pi_32117005
Ze pakt de shag om een peukje te draaien, maar tot nu toe zegt ze tegen de anderen niets over wat er in de DBK besproken is. Lijkt er toch op dat het een persoonlijk gesprek tussen Dido en BB is geweest dan. Of ze heeft zwijgplicht, dat kan natuurlijk ook. We wachten wel even af. Dido is de tuin in gelopen
pi_32117088
Dido zit in haar eentje op de houten bank in de tuin een peuk te roken en lijkt aangeslagen na het gesprek in de DBK.

Menno is wat loopoefeningen in de tuin aan het doen.
Nathalie zegt tegen Joost dat ze even naar buiten gaat.
pi_32117230
Nathalie gaat met een kopje thee voor Dido naar buiten toe. Roel is ondertussen ook weer in de huiskamer en vraagt wat er aan de hand is. Chantal zegt dat Dido in de tuin zit en zich waarschijnlijk niet lekker in haar vel voelt. Nathalie weer naar binnen. Dido heeft haar gezegd dat ze graag nog even alleen wil zijn.

De speculaties in de huiskamer beginnen wel. "Misschien heeft ze wel een gesprek gehad"
"Misschien moet ze wel iemand van de genomineerdenbank schrappen" "Misschien wel 2", zegt Joost. "Misschien heeft ze wel een missie gekregen".
En dan ineens: "waar is Rob????" "uhhhh misschien wel in de DBK???"

Het blijft allemaal geheimzinnig tot nu toe in ieder geval

[ Bericht 72% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 14:28:40 ]
pi_32117396
Chantal-Ingrid-Rob-Roel over het geldincident gisterenavond

Click here to watch Chantal-Ingrid
pi_32117476
Dido en Chantal worden nu SAMEN door BB naar de DBK geroepen. Ze gaan samen in de stoel zitten.
BB: "Dag Dido, dag Chantal". "Chantal:"Hoii". BB: "Chantal..." en toen was de stream weer naar de huiskamer

(met dank aan Isabeau voor de screenshot}

[ Bericht 37% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 14:39:50 ]
pi_32117754
De andere bewoners zitten stil in de huiskamer te wachten en staren wat voor zich uit. Ze wachten duidelijk vol spanning af op wat komen gaat.
pi_32117838
Dido en Chantal zijn weer terug. Dido als eerste en schudt even "Nee". Ze schijnen er wel over te mogen praten. Het ging "over hoe het met jullie is" zegt Dido. Maar eerst gaat Chantal naar buiten om een peuk te roken. Dido neemt rustig plaats op de bank en zegt verder nog niks over het gesprek in de DBK.
pi_32118000
Nu is het Chantal die in haar eentje dus in de tuin een peuk op steekt en voor zich uit zit te staren.

De bewoners speculeren dat de weekopdracht begonnen is en dat Chantal nu haar gesprek voor zichzelf moet door nemen en dat ze dan straks samen met een volgende bewoner naar de DBK zal moeten komen.

Dido geeft alleen maar aan dat ZIJ niks mag zeggen

Voor Joost staat het in ieder geval NU al vast dat ze op het goede spoor zaten met de weekopdracht en dat de Filmavond op zaterdag een feit is.

Roel denkt dat Chantal nu in de tuin aan het ijsberen is om het verhaal goed te kunnen vertellen straks in de DBK.
pi_32118282
Chantal is nu weer naar binnen gekomen. Ze loopt met een flesje water behoorlijk te ijsberen. Roel vraagt haar of ze een kopje koffie wil. "Nee dank je" is haar korte antwoord en verder komt er niks uit haar mond en blijft ze maar ijsberen. (best wel leuk in combinatie met haar Ivan-muts )
pi_32118291
Nu worden Chantal en Menno opgroepen om naar de DBK te komen.
Speculerend lijkt het er toch wel op dat de weekopdracht begonnen is en dat de bewoners inderdaad elkaar een verhaal door moeten geven in de DBK om deze dan na een ingelaste rustpauze weer door te vertellen aan een volgende bewoner. Als dit zo is wachten we vol spanning af hoe het verhaal in het begin was en hoe het daarna aan het eind klinkt.
pi_32118677
Menno en Chantal weer terug uit de DBK. Menno vertrekt gelijk naar de tuin en vraagt aan Nathalie en Joost of die naar binnen willen gaan. "Ohhh... jaaaa.... natuurlijk", zegt Nathalie. En Menno gaat nu wat rondlopen om ook het verhaal goed tot zich door te laten dringen en in zich op te nemen hoe hij dit verhaal weer door moet vertellen.
pi_32118803
Chantal, Ingrid, Nathalie, Joost en Rob hebben zich even teruggetrokken op de meidenkamer om weer eens even wat te roddelen en slap te kletsen. Dido en Roel zitten samen in de huiskamer. Ze zeggen niet veel, maar kijken elkaar regelmatig even aan

Chantal is ondertussen weer naar de huiskamer gegaan. (ze zal toch is wat missen als Roel en Dido bij elkaar zijn ). Ze haalt voor Dido een pilsje.
"Als ik een rok aan heb mag dat", zegt Dido. "Als ik in een tuinbroek zou lopen en dan nu een pilsje, dan is dat niet vrouwelijk meer. Maar nu met een rok aan wel".

Zelf neemt Chantal een glas melk
pi_32119221
Even voor de statistieken:
BB: "Attentie bewoners, willen Menno en Rob naar de DBK komen".

15.50 Rob en Menno komen uit de DBK. En zoals te verwachten was, is ook Rob nu naar de tuin doorgelopen.

16.08 Rob en Ingrid gaan nu naar de DBK

16.21 Rob en Ingrid terug uit de DBK. Ingrid zoekt niet de tuin op maar de meidenslaapkamer.
Ze waarschuwt Roel dat hij niet aan de deur mag komen luisteren

Rob gaat weer naar het washok om de schone was op te ruimen in de kastjes

16.38 Ingrid en Roel moeten nu naar de DBK.

16.52 Roel en Ingrid weer uit de DBK. Roel gaat gelijk de tuin in en loopt voor zichzelf het verhaal te herhalen.

17.02 Roel en Lieske worden nu naar de DBK geroepen.

17.14 Roel en Lieske komen uit de DBK. Lieske zoekt haar rustplek buiten op de bank

17.24 Lieske en Nathalie zijn het volgende koppel die naar de DBK worden geroepen

17.35 Nathalie en Lieske terug uit de DBK. Nathalie zit op haar bed het verhaal door te nemen.

17.50 Joost en Nathalie worden nu naar de DBK geroepen.

18.10 Nathalie bevind zich weer in de huiskamer, Joost loopt in de tuin.

[ Bericht 23% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 18:16:59 ]
pi_32120651
Roel en Dido hebben de slaapkamer opgezocht. Ze liggen bij elkaar. Roel is heel onrustig. Dido spreekt hem "streng" toe. Roel, maak je niet zo druk, doe normaal. Het is maar een spel. Je hoeft je niet zo druk te maken. Je hoeft hier geen vrienden aan over te houden (al hoopt ze nu misschien toch wel dat hij contact met haar blijft houden ).
Er zitten hier in het huis nou eenmaal een stel "mother-fuckers" bij zegt Dido.

16.38 Roel en Ingrid worden naar de DBK geroepen.
Roel tegen Dido: "Als ik weg ben, hou je dan de boel voor me in de gaten. Ik wil graag weten wat er gebeurd. Ik trek het op het moment echt niet meer."

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 16:43:27 ]
pi_32120994
16.52 Roel en Ingrid zijn weer terug uit de DBK. Roel vertrekt gelijk naar de tuin en loopt daar het verhaal in zichzelf te herhalen.
Het lijkt op het verhaal van de rode schoentjes, maar of het nu de echte versie is, of dat het de speciale BB-versie is weet ik niet. Kon niet alles letterlijk volgen

16.59 Roel gaat naar de slaapkamer en daar op zijn bed liggen. Buiten misschien toch te koud om alleen een kwartiertje te blijven.

17.02 Roel en Lieske worden naar de DBK geroepen. Het lijkt er op dat BB het tempo iets aan het opschroeven is.

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 17:03:10 ]
pi_32121556
Lieske en Roel zijn weer terug. Lieske trekt haar jas aan en gaat het verhaal voor zichzelf in de tuin op de bank nog eens rustig door nemen.

Ondertussen zijn Joost en Nathalie samen met de afwas bezig in de keuken. Een van hun twee zal straks met Lieske weer mee moeten naar de DBK.
pi_32121734
Lieske en Nathalie zijn het volgende koppel voor de weekopdracht om naar de DBK te gaan.

Ondertussen nemen Ingrid en Chantal het geldincident van gisteravond nog eens door.
Hoe ze het gedaan hebben en wat ze misschien beter hadden kunnen doen.

17.35 Nathalie en Lieske zijn weer terug uit de DBK. Nathalie zoekt de slaapkamer op en zit op haar bed het verhaal nogmaals door te nemen.

[ Bericht 31% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 17:37:17 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 17:39:47 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32122202

Nathalie is het verhaal hardop aan zichzelf aan het opzeggen. Ze maakt daarbij rare bekke en rare bewegingen.

Rob krijgt een Manicure van Dido.

Nathalie moet het zodadelijk aan Joost doorvertellen, en Joost is daarmee de laatste kandidaat.
Confidence through competence
pi_32122353
Dido is ondertussen druk bezig als manicure van Rob. Ze heeft zijn vingers volop gemasseerd, en is nu met een vijl bezig zijn nagels te behandelen

Rob heeft het goed naar zijn zin. Ligt met zijn hoofd achterover en zijn ogen dicht op de bank.

17.50 Joost en Nathalie worden nu naar de DBK geroepen.

Lieske constateert dat het nu allemaal wel veel sneller gaat.
De bewoners gaan er van uit dat Joost nu de laatste kandidaat is. Of ze gelijk hebben zullen we nog even moeten afwachten. Ten slotte zal er toch iemand het eindverhaal moeten geven en zal er gecontroleerd moeten worden of dit klopt. Dus hoe BB dit wil laten doen is nog even geheim.

[ Bericht 29% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 17:52:50 ]
pi_32122848
Het geheim is ondertussen ontrafeld. Talpa doet zijn BB-site al melding van het gebeuren.
Kort samengevat heeft Dido de start mogen maken door het lezen vanaf papier van het sprookje "De Rode Schoentjes" van Hans Christiaan Anderson. Op dat papier stonden 40 woorden of woordgroepen onderstreept. Het is de bedoeling dat de laatste bewoner die aan de beurt is (Joost dus) het verhaal hardop vertelt. Daarin moeten dan minimaal 15 van de 40 woorden terug komen. En zo niet dan is de weekopdracht mislukt.

Wil je het helemaal lezen kijk dan op http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
pi_32123014
BB: "Beste bewoners, zolang de weekopdracht nog lopende is, mag er NIET gekookt worden".

Na een pauze tussendoor is Dido is nog steeds druk bezig met de nagels van Rob.

18.10 Nathalie is terug in de huiskamer. Haar deel van de opdracht zit er dus ondertussen ook op. Joost loopt nu als laatste zijn verhaaltje door te nemen.

18.14 BB: "Wil Joost naar de DBK komen." Het einde van de opdracht is dus bijna in zicht.

[ Bericht 15% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 18:15:33 ]
pi_32123277
Even kort samengevat de volgorde waarin de opdracht is uitgevoerd:

Als eerste ging Dido alleen naar binnen.
Daarna gingen ze in koppels naar binnen:
Dido – Chantal
Chantal – Menno
Menno – Rob
Rob – Ingrid
Ingrid – Roel
Roel – Lieske
Lieske – Nathalie
Nathalie – Joost

Na even tijd gehad te hebben om het verhaal goed tot zich door te laten dringen is Joost weer teruggeroepen naar de DBK. Hij moet dus het verhaal opnieuw terugvertellen aan BB.

Hoe het allemaal afloopt?? We wachten net als de bewoners rustig af.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 18:25:02 ]
pi_32123333
Joost is nu terug uit de DBK. Hij heeft het verhaal dus opnieuw moeten vertellen. Zoals Joost verteld is het volgens BB goed gegaan Ze mogen nog nergens over praten. BB gaat het nu goed bekijken en de bewoners horen later meer of ze de opdracht wel of niet gehaald hebben.

Chantal vraagt gelijk of ze nu mogen koken
Maar zoals al eerder gemeld in het streamverslag heeft BB opdracht gegeven dat er lopende de opdracht niet gekookt mag worden, dus de bewoners besluiten om dan toch maar te wachten tot ze melding van BB krijgen.

Joost zegt dat BB niet heeft aangegeven WANNEER ze de uitslag krijgen of ze de weekopdracht wel of niet gehaald hebben.
pi_32124182
Dido en Roel liggen ieder op hun eigen bed en proberen een beetje rust te pakken.

(met dank aan Scanman01)

De andere bewoners zijn in de huiskamer en proberen de tijd wat te doden. Nathalie en Rob spelen triktrak. De anderen zijn wat bezig met onzinnige gesprekjes. En dan natuurlijk soms met stemverheffingen waar je oren het bijna bij begeven

Heel voorspelbaar natuurlijk, maar Joost begint weer te zeuren over het eten. Die wil gewoon gaan koken. Maar Rob zegt hem dat hij gewoon moet wachten. Joost , de ongeduldige hongerige bewoner, gaat nu kijken of hij de DBK in mag om te horen of BB al iets wil zeggen over de opdracht en of ze mogen gaan koken. Maar ze laten hem er niet in

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 19:09:52 ]
pi_32124999
"Attentie bewoners...". Gelijk hoor je in de huiskamer hèhè met een zucht. De bewoners verwachten waarschijnlijk dat ze de uitslag krijgen. Maar het gaat verder met "alle bewoners batterijen wisselen".

Joost laat gelijk het woord "eten" vallen en Chantal neemt het risico om aan BB te vragen of ze mogen gaan beginnen met eten koken. Maar geen antwoord van BB.
pi_32125013
Lieske en Nathalie worden nu door BB naar de DBK geroepen.
En natuurlijk roept Joost ze nog snel even na: "vraag gelijk even of we mogen koken"
pi_32125216
Lieske en Nathalie uit de DBK, ze hebben enveloppen bij zich. Voor iedere bewoner 1. Lijkt alsof er een soort Oorkonde in zit.
Ze moeten zich binnen een kwartier heel stijlvol aankleden zegt Lieske.
Dus de bewoners speculeren al snel even dat ze misschien in de "geheime kamer" een luxe diner aangeboden krijgen door BB.

We zullen zien
pi_32125348
Nathalie komt onder het omkleden tot een enorme ontdekking.
"Dus jongens.... we hoeven niet te koooken"
pi_32125466
Lieske wordt weer naar de DBK geroepen. Ondertussen zijn de andere bewoners nog druk bezig om zich mooi te maken voor vanavond.

19.37 "Bewoners, nog 5 minuten en dan verzamelen in de slaapkamer van de heren".
Terwijl iedereen nog druk bezig is, heeft Menno zich in een blauwe stoel genesteld met een pilsje. Hij is al klaar.

Lieske is weer terug uit de DBK maar ik heb gemist of ze iets te melden had.

19.44 "Willen alle bewoners NU naar de slaapkamer gaan".

[ Bericht 37% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 19:44:52 ]
pi_32126509
Tijdens het wachten is er natuurlijk altijd wel weer iemand die tijd nodig heeft om zich op te maken.

pi_32126688
Nathalie en Lieske worden weer naar de DBK geroepen. De rest verblijft nog steeds in de herenslaapkamer. De bewoners krijgen van BB de mededeling dat ze voortaan als ze in het washok geweest zijn, dat ze de deur daarna achter zich moeten sluiten en niet open mogen laten staan.
pi_32126830
Lieske en Nathalie komen uit de DBK en gaan naar het washok toe.

Ze kleden zich om als serveerster. Er staat ook een serveerwagen met wijn en glazen.

pi_32127139
Ze gaan nu de keukentafel afruimen. Nathalie zegt tegen Lieske dat ze beter een zwart broekje onder dat enorm korte rokje kan dragen.
Lieske zegt dat ze zo wel even in de kast van Ingrid gaat neuzen of er daar eentje voor haar ligt.
Ze loopt bijna in haar blote kont en zegt: "Ik ben vanavond echt sexy Lexie".

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 20:27:12 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 20:21:53 #78
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32127161
En dat ziet er ongeveer zo uit:

Confidence through competence
pi_32127754
de kar met gerechten

de menukaart van vanavond
pi_32127992
Er is dus (wat iedereen ondertussen al door heeft) een diner ter ere van de vier genomineerden. Voor de genomineerden zullen er ook kadootjes zijn.

Er is ook een enveloppe bij, die Nathalie voorleest. Maar sorry, gaat me even te snel om het woordelijk over te nemen. Er staat onder andere in dat het waarschijnlijk de laatste avond voor een van de genomineerde zal zijn. Het is de bedoeling dat ze tijdens het eten leuke dingen vertellen, maar BB hoopt ook dat de bewoners onderling aan de genomineerden vertellen wat ze van hun vinden en hoe ze over hun denken. Zowel de positieve als ook de negatieve dingen wil BB graag horen

De genomineerden pakken hun kadootjes uit. Ze hebben allemaal een boek gekregen met allemaal foto's van zichzelf tijdens de BB-periode er in. Iedereen is laaiend enthousiast en ze vinden het leuk.
pi_32128213
De wijn wordt ingeschonken door Lieske en Nathalie en dan is het tijd om te proosten

Daarna beginnen ze met de eerste gang van het diner: Jacobs schelpjes

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 09-11-2005 21:04:49 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 21:18:40 #82
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32128928
Rob gaat als eerste haar zegje doen:

rob:
Het waren 12 prachtige weken...proost

nee jongens we zitten hier nu 78 dagen we zijn de 12e week ingegaan we zitten nog steeds mnet 9 man
morgen gaat 1 van ons het huis verlaten mooi tijd gekend en ook minder mooie tijden blabla baby geboren zien worden
mooie momenten meegemaakt, verdrietige momenten meegemaakt.
Ik denk dat we een hele mooie tijd hebben gehad en het is altijd te vroeg voor degene die het huis verlaat maar degene die morgen weggaat kan met opgeheven hoofd het huis verlaten want hij heeft wel 78 dagen hier gezeten.
degene die gaat wens ik ontzettend veel plezier

proost op deze mooie avond en laten we leuk afsluiten en morgen zien we wel hoe het loopt

Rob gaat er dik vanuit dat hij blijft

dido:
Als ik morgen weg moet heb ik een ontzettend leuke tijd gehad. Voor sommige vind ik het jammer dat het zo is gelopen. Afstand tussen haar en andere bewoners vind ze jammer. Als ze morgen weggaat zal ze iedereen missen.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32129121
Terwijl de hongerige wolven zich op de eerste gang storten worden de foto’s uitgebreid besproken. Het ziet er naar uit dat het opschonen van de lei, waar BB met dit diner op aanstuurde, nog wel even op zich laat wachten.

Dido: “Wat is dit leuk om te krijgen, dat wil je niet weten. Wát een mooi cadeau!”

Cap: zeeuws jongetje

21:12
Nathalie komt terug op de inhoud van de envelop. Tussen de verschillende gangen in willen ze een genomineerde aan het woord laten. Rob gaat eerst.

Rob maakt een opsomming van de afgelopen weken, hij noemt ondermeer de geboorte van de baby: “Ik denk dat we een mooie tijd hebben gehad.” Diegene die weggaat wens hij enorm veel plezier.

Dido wil ook graag nu wat zeggen.

Ze heeft een ontzettend leuke tijd gehad, van sommige dingen vind ze het jammer dat het zo gelopen is. Dido dacht dat sommigen haar beter kenden dan is gebleken. Hierdoor heeft ze een moeilijke week gehad: “Als ik wegga, weet wel dat ik jullie allemaal vreselijk zal missen.”

De tweede gang is in aantocht, Nathalie en Lieske vullen nogmaals de glazen.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:51:48 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32129957
De toespraak van Chantal

Chantal: "Menno heb ik leren kennen en dat is lang geleden. De begin periode is me erg dierbaar. Ontzettend gelachen en wilde theorieen. Het was gezellig en heel close. Op dat moment dacht ik dit wordt gezellig. Ik voelde meteen een klik. Die ben ik ook even kwijt geweest met het homo gebeuren. Ik heb veel vrienden die homo zijn en die het heel moeilijk daarmee hebben gehad. En mede daarom had je beter naar me moeten luisteren. Je begreep me niet en sloeg de plank volledig mis. Nou gebeurde er vanalles om jou heen, dus heel langzaam geef ik je weer een vinger en misschien heb je nog de tijd om weer mijn hand te pakken,. Ik hoop het want ik heb een topperiode met je gehad. Maar hou dan wel je streken voor je.
Rob is iemand die iedereen onmiddellijk omhelste. En iedereen omhelste Rob. Jouw vertrek na 24 uur werd heel heftig op gereageerd en dat begreep ik niet. Ik had dat toen niet. Je sprong in het diepe en gaat en doet maar en zei vanalles tegen ons wat we moesten doen. Dat vond ik best moeilijk want we schelen geen 3 jaar en ik heb geen vader nodig. Jij nam de touwen in handen en dat werd me te moeilijk. Op een gegeven moment heb ik je dat verteld en toen begon onze relatie. Ik heb je verteld dat ik een onderbuikgevoel kreeg en dat ik daar moeite mee had. Ik hou van echte mensen en ik heb het idee dat je heel voorzichtig was met wat je over jezelf vertelde. Je trok het je wel aan en daar ben ik blij om en dat doet me wat. Je bent een topkerel, absoluut. Ondanks je harde stem en duidelijke voorkomen heb je me toch weten te ontdooien. Dus ook bij jou hoop ik dat je dit avontuur mag voortzetten.
Dido, je bent de eerste die door mijn nominatie op de bank komt en dat voelt dubbel. Je moet iets zeggen en je weet niet wat daar de consequenties van zijn. Ik vind het verschrikkelijk om je zo te zien en ik heb nog nooit iemand gezien die het zich zo heeft aangetrokken, Je bent een topwijf, mooi van binnen en van buiten en het zijn de kleine details waarom je nu in die positie zit. Ik weet nu ook niet hoe de dingen gaan lopen. Ik weet niet hoe dit gaat aflopen en kan er ook niets meer aan doen. Ik ga niet sorry zeggen. We zijn eruit en ik hoop echt echt echt dat je mag blijven. Ik heb bijzondere momenten met je gehad, ook over Roel. Ik zag als eerste dat jij roel wel heel leuk vond. Ik ben blij dat ik aan de kinderschoentjes heb mogen staan van hopelijk iets heel moois. Hopelijk gaan jullie genieten van het leven en van jezelf.
Roel, ik zou niet weten hoe het zou zijn zonder jou. Ik heb je toch nodig hier en heb vele mooie gesprekken met je gehad. Soms kort en soms lang, maar heel dierbaar. Het is fijn dat er jongens als jij bestaan die zo lief zijn voor vrouwen en zo lief over ze kan praten. Dat heeft deuren voor mij geopend. Mede door jou ben ik alles anders gaan zien. Ik ben ervan overuigd dat we elkaar hierna nog gaan zien!"
Roel: "Je bent een schat!"

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 09-11-2005 21:57:30 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 november 2005 @ 21:52:00 #85
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32129967
Roel:

gisteren klap voor m'n kop gehad figuurljk. Ja god, weet niet wat er allemaal aan de hand is en daarom is m'n gegrag wat geswitcht

per bewoner:

Joost ik heb momenten gehad dat ik je kon waarderen , leuke discussies al staan we tegen over elkaar. Ik waardeer dat je achter je standpunten blijft staan. Ik heb ook krom om je gelegen. Ik kan niet zo goed tegen herrie en druk . Maar vind je een leuke gast…

Menno : als we savonds met zijn tweeën zitten hebben we de lol van ons leven. Sommige acties kan ik met mijn hoofd niet bij en als je die in het echte leven doet krijg je ook een echte reactie. Ik leer jou pas echt kennen als het programma afgelopen is.

Rob jij bent mijn mattie, kan van jou niets negatiefs noemen en ben het altijd wel met je eens.

Ing: jij bent een supercoole chick, denk dat we buiten bb ook prima kunnen vinden

Chantal jij hebt nooit een broertje gehad ik nooit een zusje, je bent mijn favoriete feestbeest. hoop na bb onze relatie kunnen voortzetten

Naat: onze relatie begon langzaam te groeien we hebben in het begin elkaar bijna niet gesproken na bb hoop ik veel lol met je te hebben want we zijn langzaam aan naar elkaar toegegroeid

Lies: Ik vind jou ook gewoon te gek. heb het voor je opgenomen. En sta daar nog steeds achter Ik vind je superkewl

Dido : kom het huis in dido zat achterin over het huis te praten en ik dacht alleen godkolere teringlekkerwijf
We zijn 57 dagen verder en ik kan je nu beoordelen en ik weet dat ik je niet complimenten moet geven dan stuiter je weg. Ik zou uren los kunnen gaan .....ik bedoel daarmee met complimenten

Menno

Ik zal me zegje ook doen.

eerste namens Menno

Als Menno hen ik een toptijd gehad veel lol gehad en nog steeds en dat is de menno die jullie het liefst zien eerste weken aanwezig

daarna verandering daar wil Benno wel wat over zeggen. Na een tijd kreeg ik het best moeilijkin dit huis en doe je dingen waar je niet achter staat, en die ik achteraf ook niet begreep (menno trekt het boetekleed aan ipv de waarheid te zeggen aangezien dat weinig zin heeft nu)
samen kunnen we zeggen dat we veel geleerd hebben in het huis
ik zal veel over jullie denken mocht ik morgen weg moeten en ik zal dan het huis met opgeheven hoofd verlaten

Chantal neemt het woord:

Menno / Benno whatever die heb ik leren kennen, zeker in beginperiode was me erg dierbaar. Heel gezellig, je was de eerste die met me kwam praten en op dat moment dacht ik meteen dit word gezellig. Ik voelde meteen een klik. Zoals je weet zijn we die klik kwijtgeraakt vooral door dat homogebeuren. Ik heb veel homovrienden en die hebben het moeilijk gehad in hun gevoelens en dat had je beter moeten begrijpen. Daar ben je mijn vertrouwen kwijtgeraakt. Er gebeuren dingen mede om je heen de laatste tijd waar ik het niet mee eens ben en zo heel langzamerhand geef ik je weer een vinger, waarvan ik hoop dat het een hand word mocht je blijven na morgen.

Rob is iemand die iedereen onmiddellijk omhelste. De hele groep omheslte rob. Over die 24uurs actie over rob..emotie enzo. Ik wantrouwde je een beetje dat doet maar en zegt wat ik moet doen. We schelen drie jaar en ik heb geen ervaring nodig. Ik ben een leider en jij nam het onmiddellijk van em over daar had ik het moeilijk mee. Op een gegeven moment heb ik je dat verteld en toen begon onze “relatie” chantal vond dat rob niet het achterste van zijn tong liet zien en hij was heel voorzichtig wat hij over zichzelf vertelde
Je trok je dat best aan en daar ben ik blij om en ik heb je leren kennen en ik moet zeggen dat doet me wat. Je bent een leuke kerel en ondanks je harde stem en je duidelijke voorkomen heb je me toch weten te ontdooien. Ook bij jou hoop ik dat je dit prachtige avontuur mag voortzetten.

Dido: je bent de eerste die ik genomineerd heb en die op de bank komt en dat voelt dubbel. Je zegt iets en je weet niet welke consequenties dat heeft. Ik heb ook nog nooit iemand in het huis gezien die dat zichzelf zo aantrok en dat deed me iets. Je bent mooi van binnen en van buiten en het zijn de kleine details dat je nu in deze positie zit. Ik heb iets gedaan en ik heb geen idee hoe het afloopt en ik kan er niet s aandoen . ik ga er geen sorry over zeggen want daar hebben we het al over gehad. Ik hoop echt dat je mag blijven. We hebben bijzondere gesprekken gehad. (Chantal heeft volgens eigen zeggen dido in roel zijn armen gedreven) . Ik ben blij dat ik aan de kinderschoentjes heb gestaan van hopelijk iets moois.

Roel:
Ik zou niet weten hoe het hier zou zijn zonder je want op de 1 of ander manier heb ik je toch nodig. We hebben leuke gesprekken gehad ze zijn me dierbaar. Dat er jongens zoals jij bestaan heeft m’n ogen geopend
Je wilt echt niet weten wat voor deuren dat voor mij geopend hebben. En ik ben nu klaar voor een liefde in mijn leven (oid) Jij hebt me weten te ontdooien.

[ Bericht 8% gewijzigd door versabommie op 09-11-2005 22:00:17 ]
pi_32130629
Live verslag van Bommie:

Liekse

Dat ik jullie alle 8 het liefst bij me houdt , ik zie morgen liever niemand gaan.

Menno :

Je weet prima dat je me wel eens teleurgesteld hebt en dat ik niet goed wist of ik wat aan je had of je wel kon vertrouwen. Maar je bent ook een vreselijke steun voor me geweest. Je bent altijd een open deur voor me geweest dat heb ik altijd heel fijn gevonden

Rob

Je kan het heel goed hebben. 99% van de tijd zit ik met je te dollen, je bent gewoon onwijs grappig en komisch. Jij houdt net als ik vreselijk veel van koken . je bent voor mij in dit huis een rots in de branding. Een zekerheid ben je altijd voor mij geweest. Je komt nooit vreemd uit de hoek, je bent een zekerheid waar ik heel veel van hou

Dido

Died, Ik vind het heel moeilijk want ik heb de afgelopen week niet de makkelijkste week met je gehad. Het kwetst me dat ik jou gekwetst heb. Het ergste van nomineren is dat ik schijnheilig voel
1 ding wil ik ontkrachten het gevoel dat ik genomineerd was is dat ik jou het liefst zie gaan.

Roel:
Roel is zeker in de eerste weken heel veel betekdn. Toen mijn moeder hoorde dat ik het huis in ging zei ze je kan je advocaat niet meer zijn, jij bent mijn advocaat geweest. Ook in mindere momenten als ik mezelf kwijt was was je er voor me. Je bent altijd positief geweest.
Daarom waardeer ik je onwijs, ik hoop niet dat je weggaat, zoals naat zegt je bent m’n broer, dus alsjeblieft blijf bij ons
pi_32130805
Lieske brengt een toast uit...
Ze geeft aan dat haar nominatie richting Dido uit een onverwachte hoek is gekomen, ze houdt het liefst iedereen bij zich..|

Menno, je weet dat je me in de afgelopen weken telleurgesteld hebt, wat is waarheid en wat niet, ook heb je me gesteund en sta je open als je iets niet zint, voor Lieske is hij een open deur geweest.

Rob is mijn vader die ik kan terugfluiten, klint stom maar Rob kan het hebben..ze kan goed dollen met Rob, ze vind hem grappig en komisch, hij houdt net als Lieske van koken, ze kan veel van hem leren, hij is een rots in de branding, een zekerheid...ze kan incalculeren hoe hij zal reageren en ze wil graag dat hij blijft.

Dido, ik vind het moeilijk, heb met jou de afgelopen week geen makkelijke week gehad, het kwets me dat ik jouw pijn heb gedaan, ze vind het erg dat ze schijnheilig genoemd wordt, dit wil ze niet, misschien heb ik dingen niet mogen zeggen, dit raakt me diep in mijn hart, 1 ding wil ik ontkrachten...het gevoel toen ik genomineerd stond, kan het ff niet meer volgen...ik wil het liefst dat je bij ons blijft...ik moet nu stoppen...weet wanneer ik moet stoppen..

Roel, jij bent zeker in de eerste weken van betekenis geweest voor mij...Toen Lieske haar moeder hoorde dat zij het huis in ging gaf ze aan dat ze haar advokaat niet meer kon zijn, deze rol heeft Roel overgenomen...als ik mezelf kwijt was, was jij er voor mij, je bent altijd positief geweest en sommige mensen willen graag de easy way, de negatieve kanten opsommen van mij, jij niet, jij bent net als van Naat een broer voor mij...dus asjeblieft...blij bij ons...
Roel geeft nog aan dat de positieve kanten van Lieske makklijker zijn dan de negatieve...
pi_32130921
Ook Naat gaat nog even speechen:

Menno
Af en toe vond ik jou echt een klein pleurisventje. Hoe je bent in het spel, je snapt het gewoon echt niet. Maar al met al zie ik ook wel een gevoelige kant bij je die vind ik wel mooi. Ik weet af en toe nog steeds niet wie je nou bent. Daar kom ik waarschijnlijk na het huis wel achter

Robbie was voor mij gelijk in het huis mijn steun en toeverlaat vooral met ralph. Ik zag jou echt als papa en dat was je wel voor mij.

Roel:
Vorige keer heb ik ook al tegen je gezegd ik vind je stylo. We zijn de afgelopen weken meer naar elkaar toegegroeid je hebt lieve kanten en ik ben blij dat jou opa met mijn oma gaat en we elaar vaker te zien krijgen

Dido
Je weet al vanaf het begin af aan was je voor mij gelijk al een klik. We hebben heel erg met elkaar gelachen. We hebbben heel veel met mekaar we gaan nog heel veel leuke dingen doen en blijf zoalsje bent
  woensdag 9 november 2005 @ 22:38:20 #89
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32131684
De bewoners moeten plaats nemen voor het plasmascherm

Joost wil eerst toasten op de bediening

Joost gaat beginnen:

Rob:
Wat chantal zei net vanik heb geen vader nodig want ik ben oud en wijs. Maar ik heb wel die vader nodig in huis want ik moet soms teruggefloten worden. En vanaf dag 1 was jij die vader voor mij dat maakt jou een heel waardevol persoon hier in huis

Dido : een zus heb ik al maar een huisvriendinnetje dat ben jij. Ik waardeer je enorm veel humor, goede gesprekken en veel geleerd van jouw kijk op het leven

Roel: Jij zit hier dankzij mij want dat was mijn stem , ik heb je verteld dat we nooit vrienden zullen wordne maar hoedanook heb ik heel diep respect voor je en ik wil dat je dat weet en dat ik veel van je geleerd heb.

Menno
Ook met jou veel gelachen en geleerd. We waren het niet altijd eens maar veel lol gemaakt. En wat ik bij jou nooit zou vergeten was dat je mijn coach was. Je stond er voor me en kreeg me elke keer weer aan het trainen daar ben ik dankbaar voor

Alle vier bedaNKT

Ingrid:

Ik heb heel erg pijn in me bui dus dat zegt genoeg. Ik kan soms harde dingen zeggen

Rob: ik zag je als potentiele winnaar , je bent de rots in de brandiung en je hebt me echt heel veel laten leren hier. Bedankt

Dido: het is even de andere kant oipgegaan maar het zit wel goed. Helaas heeft dit even moeten gebeuren maar ik weet je bent een topmeid.

Roel:
Jij hebt me goed teruggepakt met een formule die ik ook gebruikt,.daarom heb ik je ook gevraagd of je me wel mocht. Je bent de enige in het huis waar ik me onzeker over voel maar dat gaat langzaamaan weg ./

Menno: ik werd weer goed met me neus op de feiten gedrukt door de foto’s maar ik hoop dat het terugkomt en het zit echt heel diep bij me maar je hebt een paar rare geintjes uitgehaald enzovoorts

(kan iemand me in godsnaam vertellen welke geintjes???
  woensdag 9 november 2005 @ 22:45:08 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_32131975
  woensdag 9 november 2005 @ 22:54:38 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_32132350
pi_32132370
Op de plasma vercshijnen de volgende kreten:
1) vriendschap is pure strategie
2) achter ieders rug om wordt gepraat
3 )Iedere bewoner wil winnen
4) Wie hard werkt voor de weekopdracht maakt zich verdacht

chantal is nu al bezig zich eruit aan het lullen !!!!

5) Wie geen mening heeft wordt niet genomineerd
6) Vijanden lijken betere vrienden

chantal ontkracht alles ...Ik neem aan dat iedereen wel eens iets over iedereen heeft gezegd." ze probeert zich nu al te verschonen!

7) de beste strategie: iedereen gelijk geven!
8) Roken en drinken gaat ten koste van het weekbudget
9)ik zie ik zie wat jij niet ziet...........

Op het plasma: heeft bb dit goed gehoord?

One woman show!
  woensdag 9 november 2005 @ 22:56:44 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_32132447
"Spekgladde Kameleon" staat nu op het scherm.
Zo heeft Joost Roel benoemd.
pi_32132521
"Tering Dwerg" op het Plasma
Dat was Ingrid over Menno
  woensdag 9 november 2005 @ 22:59:13 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_32132541
"Pokkelul" op het scherm.
Niemand heeft een idee wie dat in de mond genomen heeft.
"Allemansvriendje" is next.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:01:19 #96
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32132643
Op het plasma:
Heeft bb dit goed gehoord? :

One woman show!
“typhusventje”
“braaf trutje”
“teringmietje!”
“underdog”
“kakker met kapsones”
“vuile hebberd”
“spekgladde kameleon”
“teringdwerg”

Joost ondertussen: we komen gewoon allemaal aan de beurt vananond

“pokkelul”
“allemansvriendje”
“twee gezichten”

Joost: “ze beginnen nu echt de adem aan het inhouden”

“schijnheilig kutwijf”
Dido gelijk :”ohw dat ben ik geweest, dat zei ik”
(netjes dido!)
“doetje”
“nietsnut”
  woensdag 9 november 2005 @ 23:01:33 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_32132656
"Doetje"

Hallo, suffe SC-ers, maak effe een paar Screenshots.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:02:27 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_32132693
"Nietsnut" was next op het scherm.
pi_32132765
Op het plasma
de volgende uitspraken van de bewoners:
"Twee gezichten"
"Schijnheilig kutwijf!" Dido roept metee, dat was ik. Sorry Lies.
"Doetje" Niemand weet wie het heeft gezegd, Joost wordt aangekeken maar weet niet dat hij dat heeft gezegd.
"Nietsnut" Rob vind het wel een uitspraak die hij gezegd zou kunnen hebben
“puberale oversekste maniak” Lies heeft dit waarschijnlijk gezegd over Roel, maar niet naar bedoeld.
"Wijvenstreken" Waarschijnlijk Ing over Joost
pi_32132888
"Asociale verwende koters" Dido zegt dat zij dit waarschijnlijk heeft gezegd over het feestje, Chantal denkt dat zij het heeft gezegd over de boodschappen in de "stoppen met roken" week
pi_32132935
"Ja-knikker" Lies heeft dit gezegd zegt zij direct. Maar over meerdere personen.
pi_32133009
"Verwend bitchje" Niemand springt op dat ze dit ooit gezegd hebben. Joost heeft het gezegd (aldus aanwijzen van de camera volgens de bewoners). Maar weet echt niet dat hij deze "vuile" bewoordingen heeft gezegd.
pi_32133048
"Hondje" Over Roel. Chantal verteld nog dat de 1e keer dat ze dit uitsprak er iemand achter de schermen moest lachen.
pi_32133075
"Klootzak" Dido juicht. Dat was ik "goeiemorgen klootzak" En Rob over Menno met de Sinaasappels.
Denken dat iedereen het wel heeft gezegd
pi_32133113
"Neutrale" Wie heeft dit gezegd? Ze zien aan gezicht van Lies dat zij dit heeft gezegd.
pi_32133245
"Rat" was het laatste. Waarschijnlijk afkomstig van Ingrid

Plasma gaat uit, helaas geen beelden die bij deze kreten horen.
Menno: "Nou, ik ga met een lekker gevoel naar huis..."

En Chantal kan zich nog steeds niet voorstellen dat zij een van deze dingen over anderen op een slechte manier heeft gezegd. Herkend alleen de uitspraak "one woman show"
"Ach, iedereen zegt weleens wat" reageert Dido. "Zelfs over m'n beste vriendin zeg i weleens wat"
Daarmee lijkt deze commotie ook ten einde te zijn.
pi_32135100
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')