cuall heeft al lang een ander usericonquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Pinball het volgende:
3. blokkeer dat usericon van cuall;
4. stop alsjeblieft met huilen over dat usericon.![]()
Voor zover ik kan zien voldoet dat nog steeds aan de beschrijving die Peter geeft.quote:
Ja, je hebt gelijk. Ze had haar icon tijdelijk veranderd, met de nadruk op tijdelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 07:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien voldoet dat nog steeds aan de beschrijving die Peter geeft.
Donequote:
Tnx, idd een beetje overkill van Dido/Roel topics momenteel...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef doka het volgende:
Misschien ben ik te kritisch, maar ik vind dit topic: Lieske de relatie killer? Zoek a.u.b. een eigen vent. wel een slotje waardig
Done, en de dubbele is dichtquote:Op donderdag 1 december 2005 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen jullie bij BB SC 856 haakjes tussen zetten? [ en ] dusWas ik vergeten!
Kan hier niet wat aan gedaan worden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
KAN JIJ JE MUIL HOUDEN, DOMME MONGOOL???
(pleeeeeease laat die kliek open anders komen ze in de SC)
Niet janken, het is toch gewoon een diagnosequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Kan hier niet wat aan gedaan worden?
Begreep dat je hier je klachten achter kunt laten.
Hè, kutkneus, beledigingen blijven gewoon in dat topic. Als je zo nodig de NSB-er uit wil hangen kan dat gewoon daar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Kan hier niet wat aan gedaan worden?
Begreep dat je hier je klachten achter kunt laten.
Ik zie 'nsb-er' 'uitkotsen' 'kneus' 'lul' en 'Als het nodig is grijpen we in'.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
Ik begrijp niet waar die nsb'er zo druk over maakt![]()
Heeft eerst meegedaan met het spel, komt er achter dat de meeste hem uitkotsen en gaat iets anders verzinnen(zo zie ik het, dat is een mening en iedereen mag zijn mening geven)
Begrijp niet waar die kneus zich mee bemoeidhij kan dat ene regeltje gerust overslaan als hij er niet tegen kan, flikker toch op zeg. Hij weet dat een boel mensen er een hoop plezier aan beleven en zal het even vergallen, echt een #%$^&
^
Daarna komt een modje nog met:
En die servival-topics blijven open. Er wordt af en toe scherp gediscussieerd, maar ze lossen het zelf ook weer op. Prima toch? Als het nodig is grijpen we in, zoals in het verleden al meer dan eens gebeurd is.
Maar nu pakken ze dus datgene af wat zo ongeveer het leukste is, hier kan je tenminste OFF topic een beetje met elkaar kletsen maar die lul van een luciano kan niet tegen zijn verlies en gaat naar de juf en de meester om te klikken![]()
![]()
![]()
(krijg ik nu een ban?)![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
En weet je wat zo leuk is? Als je als laatste post sta je lang boven in de AT van dit subforum.![]()
Nope, dat was vorige maand.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Arcee is weer op weg naar een record?![]()
Je hebt mijn id getijdpost.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:42 schreef Arcee het volgende:
Een nieuw spel?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
Mijn favoriete topic leeft weer!![]()
En weet je wat zo leuk is? Als je als laatste post sta je lang boven in de AT van dit subforum.![]()
Zijn er MODS die tegen mensen die bewust off-topic reageren kunnen optreden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Chelsea is een gedegen vechtmachine met prima voetballers. Leuker om naar te kijken dan het geknots van Man Utd.
[BB SC #866] Weer een nacht met saaiheid verkrachtquote:
Gekkenhuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |