abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32697136
Ik wilde nog ff iets over de geweldige Lieske kwijt. Gisteren vertelde vol trots dat als een jongen bij haar zou flikken wat roel had gedaan (niet eens binnen een relatie maarja) dat haar super vriendinnen over het hek zouden komen om haar uit het huis te halen. Dan vraag ik me toch 1 ding af waar waren die vrindinnen toen zij een aantal jaren de derde speler was in een relatie. Dat wil dus zeggen de goedkoop ordinaire scharrel (denk aan Linda) die in een relatie van een ander probeert te stoken. Toen waren haar vriendinnen er dus blijkbaar ook niet. En stoken binnen een relatie is dus niet iets nieuws voor de o zo simpatieke Lieske.
Fok! de Roel(s)
pi_32697270
All is fair in love and war zeggen ze, maar ik vind het ook een naaistreek van Roel.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32697375
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef American_Nightmare het volgende:
All is fair in love and war zeggen ze, maar ik vind het ook een naaistreek van Roel.
Zou ook niet mijn aktie zijn maar feit is wel dat hij vrijgezel was dus moet er niet net gedaan worden alsof hij haar belazerd heeft met een ander. Als Dido wat eerder haar gevoel had laten spreken was het nooit gebeurd.

En ik vind dat hij het zolangzamerhand wel goed gemaakt heeft. Als zij het echt niet kan vergeten moet ze er maar meteen mee kappen.
Fok! de Roel(s)
pi_32697622
Kansloos topic: ga even hier: Lieske (Deel V) naartoe
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32697711
Het is gewoon dom van Roel om te doen alsof hij o zo verliefd is op Dido, flinke ruzie te hebben na het hoerenfeest, vervolgens superveel moeite doen om het weer goed te maken, en zich daarna doodleuk te laten trekken door Linda.

Ik zou er ook pislink van worden als ik met een meisje aan het daten was, wat uiteindelijk op een relatie uitliep, en ik er dan achter zou komen dat ze met iemand anders in bed had gelegen terwijl we al uitgingen, ook al hadden we op dat moment officieel geen relatie. Het is gewoon not done.

Ik snap dus ook heel goed dat DIdo zo pissed is. Alleen de manier waarop ze dit uit vind ik ook irritant. Dat staat echter helemaal los van de situatie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:23:18 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32697796
Ik denk dat dit prima in één van de andere Roel/Dido topics kan....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')