Ze hebben inderdaad een iets genuanceerdere kijk op de werkelijkheid dan de gemiddelde dogmaticus.quote:Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb het al vaker gezegd. De VVD is geen rechtse partij maar een laffe midden partij. Helaas was er in het verleden niks beters
Ah, dus je bent wel van mening dat de btw op boeken verlaagd, dan wel helemaal afgeschaft moet worden?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarover verschil ik van mening, een goed boek heb je meer aan dnek ik
quote:Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je bent wel van mening dat de btw op boeken verlaagd, dan wel helemaal afgeschaft moet worden?
quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een iets genuanceerdere kijk op de werkelijkheid dan de gemiddelde dogmaticus.
alsof het iets positief zou zijnquote:nu·an·ce (de ~, ~n/~s)
1 weinig afwijkend verschil, fijn onderscheid
2 tint, schakering
PvdA en VVD, nu nog wat steun van D'66 en GL/SP en er is een ruime Kamer meerderheidquote:Op maandag 28 november 2005 10:42 schreef OpenDeur het volgende:
Bron: Nu.nl
Toch leuk dat de VVD een vergelijkbaar standpunt inneemt
men wat kijk ik uit naar ene paritj die eens flink herrie schopt in de linkse keet die het binnenhof heet. Ik wil het getier en geraas wel eens horen als er iemand kotm die zegt dat hij de cultuursubsidies helemaal wil afschaffen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PvdA en VVD, nu nog wat steun van D'66 en GL/SP en er is een ruime Kamer meerderheid![]()
Tsja ik vind het wenselijker dan koste wat het kost vasthouden aan een dogma. Hier en daar pragmatische overwegingen in acht nemen lijkt me niet verkeerd.quote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
[..]
alsof het iets positief zou zijn![]()
Of de studiefinanciering om maar eens iets te noemen.quote:men wat kijk ik uit naar ene paritj die eens flink herrie schopt in de linkse keet die het binnenhof heet. Ik wil het getier en geraas wel eens horen als er iemand kotm die zegt dat hij de cultuursubsidies helemaal wil afschaffen.
hun dogma vs mijn dogmaquote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja ik vind het wenselijker dan koste wat het kost vasthouden aan een dogma.
alles beter dan dat natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef nikk het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een goed plan. Musea, net als bijvoorbeeld bibliotheken, verrijken de samenleving en dat mag best iets kosten (alles binnen bepaalde grenzen natuurlijk).
Daarnaaast heb ik liever dat het geld naar musea gaat dan naar werkschuwe subsidietrekkende 'kunstenaars'.
Dat noemen wij een roepende in de woestijn die blij mag zijn met 1-2 zetels, zeg maar een Wilders.quote:Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef McCarthy het volgende:
men wat kijk ik uit naar ene paritj die eens flink herrie schopt in de linkse keet die het binnenhof heet. Ik wil het getier en geraas wel eens horen als er iemand kotm die zegt dat hij de cultuursubsidies helemaal wil afschaffen.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PvdA en VVD, nu nog wat steun van D'66 en GL/SP en er is een ruime Kamer meerderheid![]()
quote:D66 denkt, net als de LPF, dat het niet haalbaar is buitenlanders wel te laten betalen en vreest bovendien voor verschraling van het aanbod door verminderde inkomsten. GroenLinks denkt dat het een verkapte bezuiniging is, maar Nijs bestreed dit.
Hun dogma trekt meer stemmen. Verdeeld over partijen van links tot rechts.quote:Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hun dogma vs mijn dogma
wat maakt hun dogma dan zoveel beter?
hebben we ook democratisch besloten dat einsteins theorie beter is dan die van newton?quote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hun dogma trekt meer stemmen. Verdeeld over partijen van links tot rechts.
Als er geen objectief 'beter' is, is democratie een aardige manier om het geschil te beslechten![]()
In Bulgarije doen ze dat wel, een tarief voor Bulgaren en een tarief voor niet-Bulgaren.quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
D66 denkt, net als de LPF, dat het niet haalbaar is buitenlanders wel te laten betalen
Eh nee. Wat aan "geen objectief 'beter' " begreep je niet?quote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hebben we ook democratisch besloten dat einsteins theorie beter is dan die van newton?
het gaat om niet heel erg veel geld neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |