mooi.. de patch komt zo...quote:we will be releasing it shortly.
waarom ga je niet gewoon verder vanaf de autosave dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mooi.. de patch komt zo...
jammer dat toch tot die tijd ff civ 4 de kast in geschoven word.. hij is gewoon op het einde niet te spelen.. en ik wil hem toch helemaal spelen ipv elke keer het begin...
Hij crasht telkens op hetzelfde punt in veel van mijn saves, daarom heb ik Civ idd ook ff een paar daagjes aan de kant gezetquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon verder vanaf de autosave dan?
Dat ga ik vanavond maar eens doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Refragmental het volgende:
Hebben sommige mensen hier al de Soundtrack map doorgepluisd?
Is de stad wel healthy genoeg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens 1 stad die 'grijs' blijft. Geen idee wat daar aan de hand is. Was m'n eerste stad en in het begin was men ontevreden over de groei (ging te snel). Nu blijft ie 1 groot. Hoe krijg ik die weer aan het groeien? Er zit genoeg bouwsel omheen, genoeg wegen.....
Vreemd, ik krijg gewoon een bombard-icoontje te zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:49 schreef Bijsmaak het volgende:
Hoe kun je nou met een catapult bombarderen? Ik wou gisteren een barbarenstad in puin schieten, maar ik kon die optie niet vinden (Dus maar tig swordmen de stad ingestuurd).
goeie vraag... ik had altijd een stad waar een soort gele damp omheen zat... ook leek het of die damp uit schoorstenen kwam.. weet iemand wat dat is?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens 1 stad die 'grijs' blijft.
Klinkt als een unhealthy stad. Een paar oplossingen: Aqaduct bouwen, Forge/Factory weghalen, zorgen dat de stad via je handelsnetwerk verbonden is met zoveel mogelijk verschillende soorten voedsel, Granary bouwen, Harbor bouwen. En dan zijn er geloof ik ook nog een paar wonderen die de health vergroten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Ericjuh het volgende:
goeie vraag... ik had altijd een stad waar een soort gele damp omheen zat... ook leek het of die damp uit schoorstenen kwam.. weet iemand wat dat is?
Jawel, want ik kon wel ze melee aanvallen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg gewoon een bombard-icoontje te zien.
Stonden je catapults wel echt naast de stad? Ze hebben een range van maar 1 vakje.
Een slechte health is niet echt een grote ramp geloof ik. Uit de manual:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef j.la het volgende:
Als je een unhealthy stad hebt wat kan je dan minder, want mijn stad groeide gewoon verder en verder zag ik ook niks wat leek op iets ergs.
quote:A city's poor health has a number of detrimental effects. Most
importantly, an unhealthy city requires more food to sustain its
population, and cities that are too unhealthy may begin to
starve.You can improve a city's health by clearing jungles, producing
certain buildings, and by accessing more kinds of food
resources.
Vreemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:50 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Jawel, want ik kon wel ze melee aanvallen.
quote:Catapults are “siege weapons.” Catapults have the special
“bombard” attack which they can employ against enemy cities.
In a bombardment, the catapult attacks the enemy’s defensive
works, decreasing their effectiveness by 10% or more (the
amount depending on the unit’s promotions). Bombardment
attacks are always successful. A catapult cannot bombard an
enemy city once its defenses have been reduced to zero.
Bombardment never affects units inside the city.
Catapults can also engage in melee combat like other military
units. Catapults have a special “barrage” ability, allowing them
to damage more then one unit during an attack (if multiple
units are in the defending space). Catapults can receive promotions
allowing them to increase the collateral damage of
their attacks.
Als een roos, zo'n schietschijf.quote:Hoe ziet dat icoontje dan uit?
Shit, misschien een bug?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vreemd
Heel misschien dat een catapult niet standaard kan bombarden maar eerst een bepaalde promotion moet hebben, maar dat kan ik me toch eigenlijk nauwelijks voorstellen.
edit: nee, dat is inderdaad het probleem niet. Uit de manual:
[..]
[..]
Als een roos, zo'n schietschijf.
Ja, dát is natuurlijk geen optiequote:
Kapitalistquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dát is natuurlijk geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |