Hmm, een vriend van mij heeft dit probleem ook wel eens, maar is het ook zo als je pas net 5 minuten bent gaan spelen? Of is het eerst 2 uur en dan om de 5 minutenquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef blrrrt het volgende:
Soms doet hij het gewoon 2 uur achter elkaar goed, maar soms gooit hij me iedere 5 minuten naar m'n desktop
Niets bijzonders.quote:Op maandag 14 november 2005 16:17 schreef Retuobak het volgende:
In zo'n situatie word ik dus constant naar de desktop gemikt, mag ik jou vragen naar de specificaties van je systeem?
Zo ver ben ik nog helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Ericjuh het volgende:
heeft trouwens 1 van jullie wel een potje uitgespeeld?
bij mij gaat het op het einde altijd mis.. word ik naar bureaublad gegooid of duurd heel lang.. (ook bij standaard map)
Al meerdere, nog geen enkele crash gehad, zolang ik maar geen map >= standard kies, loopt alles lekker.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Ericjuh het volgende:
heeft trouwens 1 van jullie wel een potje uitgespeeld?
bij mij gaat het op het einde altijd mis.. word ik naar bureaublad gegooid of duurd heel lang.. (ook bij standaard map)
Ik ben ook een fan van zo groot mogelijk, maar helaas pindakaas. MIsschien brengen dequote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Mja, ik heb een hekel aan kleine kaarten. Ik wil echt gewoon huge spelen, maar late-game betekent dat slowdowns en een zooi crashes. M'n zus heeft hetzelfde probleem (en dezelfde smaak qua gametypes)
Welk geluidje bedoelen ze hiermee??quote:a softer pillage sound (requested by many, many people)
Waarschijnlijk het geluid wat af wordt gespeeld wanneer iets gepillaged wordt.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:17 schreef blrrrt het volgende:
Een officiële note van firaxis over een patch:
http://www.2kgames.com/civ4/firaxis_note_01.htm
ff lezen
-edit-
Das een dikke patch![]()
[..]
Welk geluidje bedoelen ze hiermee??
Je zou er restricties op kunnen zetten bij het kappen van een geplante forest, bijvoorbeeld pas na 20 turns. Of dat er geen shield naar je stad gaan wanneer je een geplante forest kapt, of maar heel weinig naar, of zelfs koppelen aan hoe lang het bos er al staat.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef Retuobak het volgende:
Forests planten zou volgens mij ongelofelijk overpowered zijn, ik gok dat het een feature is geweest en dat die uiteindelijk verwijderd is. Want dan zou je een zieke productiestad kunnen maken door elke turn workers op elke vakje in de radius bos te laten planten/te kappen. Dat gaat sneller dan wat je ooit zou kunnen doen op een gewone manier. Easy manier om alle wonderen te pakken.
Steden abandonen zou idd wel een fijne optie zijn, om te zorgen dat de vijand geen foothold krijgt.
Hebbes!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
Play.com is![]()
Duurt ongeveer een week voordat je hem hebt. Je krijgt een pakketje met daarin een DVD doosje met het spel + een poster met daarop de techtree en andere info en een 200 pagina's dikke handleiding.
Bikkel. Ik ben om 2 uur gestoptquote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef Frollo het volgende:
O ja, had ik al gemeld dat ik 't een heerlijk spel vind?
Vannacht tot 3 uur doorgegaan en vanochtend gewoon weer op het werk hè
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het geluid wat af wordt gespeeld wanneer iets gepillaged wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |