Je mag ook zelf aanvallen hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef MrTorture het volgende:
't Gaat prima hieralleen heb ik allemaal softies
ik zit in 1890 ongeveer en er is nog geen oorlog gevoerd.
Terwijl iedereen legers opbouwt, ga ik voor de snelle tech voorsprongquote:
De videokaart zal waarschijnlijk te kort schieten. De rest is voldoende (maar niet meer dan dat schat ik).quote:Op donderdag 10 november 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
Zou het moeten kunnen draaien op een AMD sempron 2600+ Met 512 MB intern en een on-board videokaart?
(dat zou een evt nieuwe PC kunnen zijn maar als Civ4 er neit op wil dan kijk ik nog even verder).
Her en der komt het spel binnen en plotseling wordt er niet meer op Fok! gereageerd. Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef Ericjuh het volgende:
wat is dit dan.. ik kijk een halve dag niet meer en er word opeens niet meer gereageerd
uhmm iedereen slaapt overdag en speelt snachts civ?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Her en der komt het spel binnen en plotseling wordt er niet meer op Fok! gereageerd. Hoe zou dat nou komen?.
Dat was wel min of meer mijn plan, ja. Alhoewel slapen in dat geval werken moet worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
uhmm iedereen slaapt overdag en speelt snachts civ?
Ik speel zonder problemen met een Geforce2quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De videokaart zal waarschijnlijk te kort schieten. De rest is voldoende (maar niet meer dan dat schat ik).
Daar zal het bij mij ook wel op uitdraaien als ie er straks eenmaal is.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was wel min of meer mijn plan, ja. Alhoewel slapen in dat geval werken moet worden.
jammerquote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De videokaart zal waarschijnlijk te kort schieten. De rest is voldoende (maar niet meer dan dat schat ik).
trust me... Civilization 4 <> tentamesquote:
idd!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef Ericjuh het volgende:
wat vind ik trouwens dat muziekje in het hoofdmenu ontzettend gaaf!!
Ja, ken het gevoel. Advance Wars is de schuld dat ik Wiskunde verknald heb, iig ga ik mijn laatste tentamen vanmiddag goed maken, ik heb geleerdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:32 schreef Brentmeister het volgende:
Ah, ik moet nu echt opschieten met die videokaartEn ik heb ook nog tentamens
![]()
Niet voor niets, je hebt geleerd je defence ten alle tijde goed op peil te houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef Ericjuh het volgende:
ik snap d'r echt geen donder van..
denk ik dat het net allemaal goed gaat.. komt d'r één of andere civ langs met ontzettend veel units.. bamm ik weer helemaal dood..
dus 3de potje ook voor niks gespeeld
Play.com isquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef IPdaily het volgende:
Iemand ervaring met het kopen via play.com?
En dan specifiek de aankoop van Civ4![]()
Zit alles erbij: boekje, tech-tree?
Ah top, klinkt als hetzelfde pakketje dat ze bij de mediamarkt hebben liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
Play.com is![]()
Duurt ongeveer een week voordat je hem hebt. Je krijgt een pakketje met daarin een DVD doosje met het spel + een poster met daarop de techtree en andere info en een 200 pagina's dikke handleiding.
BabaYetu C-IV menu songquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef Ericjuh het volgende:
wat vind ik trouwens dat muziekje in het hoofdmenu ontzettend gaaf!!
Sinds wanneer maken Jack Thompsons uitspraken sense??quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:44 schreef Retuobak het volgende:
Dat zou sowieso nergens op slaan, want je kunt Civ IV gewoon helemaal spelen zonder een keer te vechten wanneer barbarians uit staan.
Idd, play.com isquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef IPdaily het volgende:
Iemand ervaring met het kopen via play.com?
En dan specifiek de aankoop van Civ4![]()
Zit alles erbij: boekje, tech-tree?
good pointquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken Jack Thompsons uitspraken sense??
Reli-freakquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ehm, dat is gewoon Het Onze Vader...![]()
nooit gedacht dat ik dat mooi zou vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan in t swahilli geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
k Heb ze aan staan. k Heb dan ook al twee keer moeten vechten tot 1900 ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:44 schreef Retuobak het volgende:
Dat zou sowieso nergens op slaan, want je kunt Civ IV gewoon helemaal spelen zonder een keer te vechten wanneer barbarians uit staan.
Wat heeft dat nou weer met reli-freak te makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Reli-freak![]()
Je vindt zeker ook altijd als eerste Christianity uit
ja, vandaar de PIquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met reli-freak te makenHet is toch zo
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan in t swahilli geloof ik.
T klinkt wel leuk igg
Ik heb ze altijd aan staan, de afgelopen 2 potjes ben ik amper een barbaar tegen gekomen, enkel een verdwaalde warrior.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:44 schreef Retuobak het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa.....quote:Originally Posted by Firaxis
We have managed to collate a whole load of info about a whole host of problems like the ones you have been experiencing, we aim to get the best patch out possible, I would expect the patch to be hopefully available before the end of the month.
is foutje in spel.. heeft iedereen last van.. ik denk dat niemand nog een grote map gespeeld heeft.. (die soepel liep)quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef JedaiNait het volgende:
Een kleine kaart wil prima, maar zodra het te groot wordt krijgt mijn PC het er erg zwaar mee...
Huge loopt bij mij soepel als ik niet de hele map ontdek.quote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is foutje in spel.. heeft iedereen last van.. ik denk dat niemand nog een grote map gespeeld heeft.. (die soepel liep)
Dat is inderdaad flink balen, maar ik leer er wel mee leven.quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef JedaiNait het volgende:
Volgens mij heb ik meer geheugen nodig voor dit spel. Een kleine kaart wil prima, maar zodra het te groot wordt krijgt mijn PC het er erg zwaar mee...
Ja, oke, maar ik krijg zeg maar een zwart scherm met her en der een paar vage lijntjes die me aan CIV doen denken. En dat al zodra ik de map opstart. Tevens zie ik dat mijn geheugen op dat moment maximaal belast wordt, dus ik denk dat wat extra geheugen misschien toch wel een oplossing is.quote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is foutje in spel.. heeft iedereen last van.. ik denk dat niemand nog een grote map gespeeld heeft.. (die soepel liep)
ja.. dat bedoelde ik eigenlijk..quote:Op zondag 13 november 2005 08:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Huge loopt bij mij soepel als ik niet de hele map ontdek.
In principe zou dat stuk van de kaart dat niet in beeld is, ook niet getekend hoeven te worden. Dus eigenlijk zou de grootte van de kaart voor de prestaties niet uit mogen maken. Ik denk dat er nog wel wat optimalisaties komen in de patches, maar dat het goed genoeg bevonden werd voor de releasequote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |