precies. ik zou niet gestopt zijn for starters. zou er nog een paar keer over heen gegaan zijn en dan door rijden. maar dat is mijn eerste gedachte dan. mijn andere gedachtes die ik krijg als ik er ff tijd krijg om er over na te denken wil je niet weten...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik met die fietser had gedaan
Ik heb gemerkt dat mensen wel geinfecteerd raken als je zelf wel vriendelijk en beleefd bent. Mensen hebben vaak de neiging me t groeten, ook al kennen ze me niet, omdat ik alop die manier om me heen kijk en rechtop loop en redelijk open de wereld in kijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gisteren nog een stukje geschreven over de vriendelijkheid die ver te zoeken is tegenwoordig.. het is zo raar, om te zien dat de maatschappij zo snel veranderd.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou het toch eens navragen over die hulp, als je aangeeft dat je je druk maakt om je kind kun je misschien wat regelen. Daar zou toch ergens wat voor moeten bestaan. Of niet? Weet ik ook niet. Maar ik zou zo zeggen dat ze daar iets voor moeten hebben.Om het kind rust te geven ook in de buik.tja... ik zou wel wat minder kunnen gaan werken, maar dat betekend ook minder inkomen. Het is ook gewoon de 'zwangerschapsvermoeidheid' die me nekt.. Is over een tijdje vast wel weer over.... maar lief dat je zo begaan bent!
Over die mensen op straat in dit geval dat jochie, soms lijkt het wel eens dat je beter met je hoofd in het zand kan lopen, zeg je waar het op staat dan krijg je direct een grote mond. Bemoeien ergens mee mag tegenwoordig niet meer.
Pas geleden was hier een man die liet zijn hond loslopen, een agressieve hond ook nog. Buurvrouw van. " Hier lopen vaak kleine kinderen" Die man van. " Dat interesseert mij wat, bemoei je met je eigen zaken". Ga je lastige kinderen op straat aanspreken dan loop je risico dat ze je gaan terroriseren en alles. En zo lijkt het vaak een situatie te zijn die niet op te lossen valt.
Bemoei je met je eigen zaken. Mijn vader had een keer heftige ruzie met een vrouw die liet de stront liggen op straat. Kreeg ie ook te horen. " Kerel bemoei je met je eigen zaken".
Ligt er straks iemand dood op straat moet je zeker ook voorbij lopen en net doen of er niets aan de hand is.
Een keer waren kinderen bakken aan het plunderen en afval op straat aan het gooien. Ik riep van "Wie moet dat opruimen", kreeg geen grote mond in dit geval vanwege de toon. Had ook kunnen gebeuren dat ze hier gingen klieren.
Of ze zitten stenen te gooien in het apparatement waar mijn oma woont. Gewoon stenen tegen het raam. Maar dat zijn toch geen kwajongensstreken meer of wel? Wat is een kwajongensstreek te noemen? dat vraag ik me ook wel eens af als ik om me heen kijk ja....
daar zat zn fiets!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
@Vamp
gewoon heeeeel hard tussen zijn benen schoppen..
durft hij wel tegen een vrouw... arggg ik kan daar zo boos om worden he!
yupquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:32 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp.... idd in deze tijd geen bonje maken. Maar eerlijk gezegd..... ik had het wss ook gedaan. Heb zoiets ook wel eens gedaan. Het is ook haast een verbazing dat mensen zo kunnen zijn.
En voor wat betreft vriendlief......... ach.... zucht......you know!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:38 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. ik zou niet gestopt zijn for starters. zou er nog een paar keer over heen gegaan zijn en dan door rijden. maar dat is mijn eerste gedachte dan. mijn andere gedachtes die ik krijg als ik er ff tijd krijg om er over na te denken wil je niet weten...
* Enyalius ziet beelden van die gast geperforeerd door nagels aan een stuk kabel achter me auto hangen terwijl ik de meest hobbelige route neem die er is
ondanks dat de wereld zoals ie nu is, chaotisch, mijn speeltuin is. krijg je wel medelijden met mensen. als ze es wisten waarom ze zich zo gedragen hehehe. voeden die mensen tot ze bijna uit hun velspringen en dan afmaken als de beesten die ze zijn![]()
quote:
ja idd.... een vriendelijk knikje doet al veel!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat mensen wel geinfecteerd raken als je zelf wel vriendelijk en beleefd bent. Mensen hebben vaak de neiging me t groeten, ook al kennen ze me niet, omdat ik alop die manier om me heen kijk en rechtop loop en redelijk open de wereld in kijk.
Een beetje hulpvaardigheid en een vriendelijke blik doen veel.
Maar genoeg is genoeg!
weer... griezelig bekend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja idd.... een vriendelijk knikje doet al veel!
maar als ik boos of geschrokken ( want dan wordt ik vaak als eerste reaktie boos....) ben....![]()
En veel mensen met lange gezichten op straat. Niet dat ik continu een glimlach heb, ik kijk ook serieus vaker als ik aan het denken ben, maar ik zie soms echt mensen met een uitstraling waarvan ik denk. Die mensen die voelen zich dus echt beroerd. Alsof ze zombies zijn soms.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gisteren nog een stukje geschreven over de vriendelijkheid die ver te zoeken is tegenwoordig.. het is zo raar, om te zien dat de maatschappij zo snel veranderd.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat ben je toch lekker droog en adrem
ik ben altijd superverlegen geweest... eigenlijk nog steeds wel.. Loop ook veel "dubbeltjes te zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En veel mensen met lange gezichten op straat. Niet dat ik continu een glimlach heb, ik kijk ook serieus vaker als ik aan het denken ben, maar ik zie soms echt mensen met een uitstraling waarvan ik denk. Die mensen die voelen zich dus echt beroerd. Alsof ze zombies zijn soms.
Ik zie soms weinig levensenergie en blikken die op nul staan. Ik weet niet wat ik soms zie als ik over straat loop. Blikken op oneindig
Vervreemding van de maatschappij?
Maar goed dat kan aan mij liggen, hoewel er genoeg rondlopen nog die wel in leven zijn.
Of hoe mensen je soms kunnen aankijken, alsof je een vreemdeling bent op deze wereld. Alsof ze iedereen als vreemdelingen zien. Ik zoek nogal snel oogcontact op straat, dat gaat hier vanzelf op een of andere manier dus ik let de hele tijd op waar ik ben en hoe mensen uitstralen en nog meer.
Ja, dat herken ik dan ook wel weer....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd veel te vriendelijk... ik ben ook echt een persoon die gewoon andere mensen gaat groeten als ik ze tegenkom.. laatst liep ik met me vriendin door de haven van elburgen toen kwamen we een ander stelletje tegen.. dan zeg ik vriendelijk "goedeavond" en dan kijken ze je aan alsof je een idioot bent.. WTF ik ben alleen maar vriendelijk hoor... gelukkig zijn er ook mensen die het wel waarderen
Volgens mij is het toch wat anders. Verlegenheid ziet anders uit dan wat ik soms opmerk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik ben altijd superverlegen geweest... eigenlijk nog steeds wel.. Loop ook veel "dubbeltjes te zoeken
hoor(de0 vaak als ik op stap was dat ik arrogant, chagerijnig en ongenaakbaar overkom....
te vriendelijk bestaat imho niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd veel te vriendelijk... ik ben ook echt een persoon die gewoon andere mensen gaat groeten als ik ze tegenkom.. laatst liep ik met me vriendin door de haven van elburg en toen kwamen we een ander stelletje tegen.. dan zeg ik vriendelijk "goedeavond" en dan kijken ze je aan alsof je een idioot bent.. WTF ik ben alleen maar vriendelijk hoor... gelukkig zijn er ook mensen die het wel waarderen
ik heb het schijnbaar al vanaf dat ik geboren ben en ik denk dat het nooit meer overgaat....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch wat anders. Verlegenheid ziet anders uit dan wat ik soms opmerk.
Verlegen ben ik ook geweest, heel erg zelfs. Ik wist me geen raad ermee. Ben blij dat die tijd verleden tijd is. Zal wel met het puberen te maken hebben gehad. Een soort identiteiscrisis of iets dergelijks
Maar ik ben niet overdreven vriendelijk, ik ben gewoon beleefd en probeer mensen op straat met respect te behandelen. Krijg ik een lang gezegd dan ga ik dus niet vrolijk doen, ook dan is het principe van. Je krijgt terug wat je geeft een beetje.
Maar goed, dit is bij iedereen anders. Niet iedereen zit goed in zijn vel zoals jij zegt. Heb je zorgen dan gaat het gezicht vanzelf anders staan.
Ze hoeven ook niet te veranderen ik kan er makkelijk mee leven nog, maar het ziet er soms zo grijs uit. Het valt me op dat mensen weinig levensenergie uitstralen vaak. Misschien straal ik dat zelf ook niet uit, ik weet het niet. Kan ook zijn.
Ook in winkels zie ik dat wel eens, dan denk ik van, als winkel zijnde selecteer je je mensen toch beter of niet soms? Dat het uitnodigend is om terug te komen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Blub ik ben een vis. Ik denk dat ik onder invloed ben van vis-olie
Nu weet ik ook hoe een vis zich voelt. Ik voel me als een mens op het droge
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef vamperotica het volgende:
ik heb hem nog een klap gegeven en hij mij ook... De volgorde ben ik alleen kwijt!
herkenbaar herkenbaar.... mijn huishouden loopt weer wat beter.quote:Al een tijdje beetje rotgevoel, want vriendlief heeft vakantie en is vaak bij mij, maar helpt naar mijn gevoel niet echt veel mee in t huishouden. terwijl ik dus t liefst de hele dag zou slapen!!
gister een enorme ruzie o.a daarover gehad en terwijl we dus even alle frustraties eruit gooide kreeg ik het gevoel weeën te krijgen! helemaal in paniek de verloskundige gebeld en gelukkig kon ze een afspraak maken voor een echo. Daaruit bleek gelukkig niets aan de hand te zijn. Maar ik was echt zo ontzettend bang! voor mij geen geruzie meer voorlopig!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En tjee, Vamperotica.. echt sommige mensen. Mijn moeder heeft het ook weleens gehad, ging ze naar haar werk, en dan moet ze door een wat ongure buurt in de zin van wat aso's, zij heeft voorrang, wat schorem steekt voor haar neus over, zij zegt er wat van en wordt vervolgens voor alles en nog wat uitgescholden. Sukkels en sukkelina's.
Over dat rondlopen, klinkt ook bekend. Laatste tijd of oha gewoon wat bewust en wie weet hebben anderen het net zo goed. Je loopt op straat, voorbijgangers zien je duidelijk en zij even jou en soms vind ik het een vreemde gewaarwording dat je elkaar ziet, maar net doet alsof je elkaar niet ziet. Naja, weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Viel mezelf gister op, en ok, je bent vreemden van elkaar, maar toch ook weer niet. Zijn allemaal mensen in dezelfde wereld.
Naja, ik ga maarsloeg ook weer nergens op
Doei doeien fijn weekend en hou je taai Vamperotica en anders wees je even assertief tegen die vent van je
Die verlegenheid die ik had die pastte niet bij me, ik voelde me nooit mezelf erdoor. Ook helemaal opgesloten overal. Ik wilde dus veranderen voor mezelf, zekerder zijn ook. Andere mensen vonden me okey, maar ik was zelf niet gelukkig met hoe ik me voelde. Nooit voelde ik me dus echt op het gemak. Geen enkele situatie kon ik de baas. Tis nog een wonder dat ik op de heao presentaties heb gehouden en andere opleidingen heb weten af te ronden. Want het was gewoon een hel iedere dag door die verlegenheid. Het ging me dus meer om zekerder te worden. Enige zekerheid was er wel maar niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik heb het schijnbaar al vanaf dat ik geboren ben en ik denk dat het nooit meer overgaat....
En mezelf gaan veranderen in iets wat ik niet ben, zodat het voor de buitenwereld leuker is om tegen aan te kijken? nee lijkt me ook niet!![]()
ikn je reakties straal je toch echt een heleboel levensenergie uit hoor!
En wat t winkelpersoneel betreft..... snap ook niet hoe sommige winkels het nog redden!
zo hadden wij een oudere man hier rondlopen. als kind noemde wij hem altijd het hallo-mannetje. hij zei altijd hallo naar iedereen en wij zeiden het weer terug. best vaag nu ik er zo over na denk. gelukkig groet ik niemand op straat. geef ze hoogstens een knik met me hoofd als erkenning dat ik ze gezien heb. tenzij het iemand is die ik kan dan heb ik wel eens de neiging me hand omhoog te doen als groet. soort "peace" maar dan met de 2 vingers tegen elkaar en niet uit elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd veel te vriendelijk... ik ben ook echt een persoon die gewoon andere mensen gaat groeten als ik ze tegenkom.. laatst liep ik met me vriendin door de haven van elburg en toen kwamen we een ander stelletje tegen.. dan zeg ik vriendelijk "goedeavond" en dan kijken ze je aan alsof je een idioot bent.. WTF ik ben alleen maar vriendelijk hoor... gelukkig zijn er ook mensen die het wel waarderen
ik ben net zo'n sloddervos hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
[..]
herkenbaar herkenbaar.... mijn huishouden loopt weer wat beter.
Ik heb meer energie dan een paar maand terug.
Hopenlijk herstelt het zich bij jou ook weer.
Mannen.. tsja..
Ik doe uit alle macht een poging om de boel bij te houden en meestal is het 1 uur nadat manlief thuis is weer een chaos om maar niet te spreken over mijn huis als hij de deur uitloopt... de troep die hij achterlaat.... en hij heeft er een handje van om dingen op de grond te laten liggen/ staan.
Kleding, koffiekopjes naast de wc op de grond, schoenen etc etc... en het bukt al zo lekker als zwangere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |