Ik geloof niet dat m'n collega's dezelfde prioriteiten hebben wat dat betreft.... Sterker nog, ik denk dat ik voor eeuwig te boek zal staan als de 'doos die tijdens een zakenreisje stemmen uit ging brengen op haar forumvriendjes"quote:
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het!quote:Op maandag 7 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, allebei dezelfde gedachte
ff APK stangen....
hahahahaquote:Op maandag 7 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, allebei dezelfde gedachte
ff APK stangen....
die van jou was eerder, dus jij krijgt de eerquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Hij is leuk
Welke blijft er nu open
ik zou zweren dat die van jou eerder was, ik heb geen andere gezienquote:Op maandag 7 november 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die van jou was eerder, dus jij krijgt de eer
jij bent best goed hequote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het! [afbeelding]
1-2-3-4-5-6-7-8-9...... [afbeelding]
Het zou je zomaar minpunten op kunnen leveren iddquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het! [afbeelding]
1-2-3-4-5-6-7-8-9...... [afbeelding]
nee heb vannacht net na 12en gestemd, moet dus nog even wachtenquote:
Moe je ff APK vragenquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel handig om vanaf nu niemand meer als nieuwe user toe te laten want anders halen we het nooit op tijd denk ik...
*schreeuw-mode*quote:
quote:
als ik daar bij zit dan ben ik het er mee eens...quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het gewoon lekker laten lopen.
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we de weggestemde users ook niet in het ovezicht opnemen met de manier waarop ze aan hun einde zijn gekomen... is bij het Bewoners survival topic ook wel grappig gedaan?
Is een nog beter plan jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideenquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat Loedertje uit de lijst moet worden gehaald, die heeft heel duidelijk om een vrijwillige exit gevraagd en dat is nu wel 24 uur geleden, dus laat haar AUB naar huis gaan![]()
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideen![]()
![]()
Ik vind het prima hoor, maar de regels hierover waren mij niet duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderen
Misschien komt Loeder nog wel op verrassende wijze terug.
Ik slijm niet het is de waarheid, vind t echt een goed idee.quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderen
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreftquote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Regenworm nog een laatste wens?![]()
over een uur gaat sowieso de stekker eruit maar misschien is iemand me voor..![]()
ik weet wel iets maar ik mag nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreft![]()
ik ga zo maar eens stemmen. ik heb alvast 1 kandidaat die graag 2 puntjes omlaag wilquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Zeg Pinball, iedereen zit hier toch al te konkelen en slijmen, wordt het niet eens tijd voor wat ouderwetse driecijferige klassenjustitie de volgende keer?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
gert -- omdat 'ie het zo graag wil![]()
lovebear++ lekker actief, en ook wel lief
regenworm++![]()
Die heeft mij laatst ook genaaid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
En je staat zelf niet eens in het lijstje...![]()
i'm not worthyquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En je staat zelf niet eens in het lijstje...![]()
niet zeuren, je staat nog lang niet onderaanquote:Ik dacht ik doe het in alle openheid, maar dat wordt dus msn en mail de volgende keer.![]()
tssk, krijg je opbouwende kritiek en dat noem jij naaienquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft mij laatst ook genaaid.
Ach, nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, die zet ik straks wel even in de lijst.
Gaat heen -en vermenigvuldig u vooral niet- ex vriend van Jezus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef doka het volgende:
tssk, krijg je opbouwende kritiek en dat noem jij naaien![]()
Te laat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik ga stemmen!!!
je vergeet wat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
bla
* Zw0rld wacht alquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
Wacht nou effe!!!
OK.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:54 schreef Day het volgende:
@Zworld, mijn lijstje is uptodate, pas jij het even aan, nadat je gestemd hebt?
Zet je het dan ook weer even op puntenvolgorde?quote:
Donequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zet je het dan ook weer even op puntenvolgorde?
Nietus.quote:
Bitch i.o. he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:44 schreef luciano het volgende:
Dat zag ik SjankwalC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je geloof ik zelfs op dit topic gewezen , maar nu heb je me al 2 / 3 / 4 keer genaaid , en :
IK VOND HET NIET EENS LEKKER , dus wacht maar tot ik vanavond thuiskom om te gaan stemmen ............
AL MOET IK ONDERWEG EEN BENZINESTATION BEROVEN , EN DE COMPUTER DAAR GIJZELEN , zolang het maar voor 23.59 uur gebeurt .........
Kanonnen en tanks als smileys volgen nog voor je , ik moet zo gaan werken .
Be Prepared !
Ik vind die ranglijst makkelijker...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even zo brutaal geweest om de lijst op alfabetische volgorde te zetten. Dat is makkelijker zoeken naar de persoon die je moet hebben!!!
Er staat ook geen 'servival'quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef versabommie het volgende:
APK er staat geen BB bij de TT ....
zal ik doen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat ook geen 'servival'
Ga jij het melden in het feedback topic?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.![]()
.................
Ferdii: 15
Djoj: 15
Cuall: 19
Yantjes 13
Loedertje: 13
Jalla: 11
LekkerSimpel: 9
Zoalshetis: 9
Regenworm: 1
Jij verdiend 2 punten bij mijn volgende stemronde...... denk ik....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Gert ++ Er zit een stukje emotie en een stukje kwetsbaarheid bij Gert
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!quote:
Dat gaat onze Peet punten kosten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!
idd, sterker ik denk er zelf over om Peter -2 te geven, zo ga je gewoon niet met elkaar om op een beschaafd forum!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Supermom ++ Bedankt voor de streamverslagen
APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef SuperMOM het volgende:
++ Voor CartWoman omdat zij dat ook doet
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?
ok, jammerquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel met de zin: "omdat zij dat ook doet", de volgende streamverslagen klaar zet als ik bezig ben de streamverslagen te schrijven
![]()
Helemaal mee eens, een fijn plan Gert!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
In het besef dat ik mezelf uitermate kwetsbaar opstel met de volgende opmerking:
Steeds vaker zie je mensen alleen maar pluspunten geven en helemaal geen minpunten.
Bekijk de drie stemmers hierboven maar eens, heeft 9 keer een ++ opgeleverd.
Ik snap wel waarom: het is leuk om mensen te plezieren/belonen, je krijgt een keer een cadeautje terug, en je loopt ook geen risico op een wraakactie omdat je iemand punten hebt afgepakt.
Maar het geeft eigenlijk wel wat meer schwung aan deze lijst, als er ook minpunten gegeven moéten worden, toch?
Anders wordt het helemáál zo'n klef geglij hier.
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op maandag 7 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
Gatver alleen maar positieve punten, wat is er met me aan de hand![]()
![]()
Het zou beter zijn als je minimaal 1 negatieve stem zou moeten uitbrengen, want dit schiet niet op zo
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijnquote:
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijn
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat jij me weer eens niet serieus namquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.![]()
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn ding![]()
Ik zal aan je denken de volgende keerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
ik krijg zelf steeds meer moeite om me in te houden![]()
Ik wil eerst weten hoeveel notes een ban isquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.![]()
Ga je gang hoor!![]()
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Scanman –2 om zo de balans in de top van de lijst terug te zien komen!
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlog
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlog
SJANKWAL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweest
Let the war begin![]()
![]()
Afstand tussen jou en mij bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!
Ja die zal dat vast zo openlijk zeggenquote:
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afstand tussen jou en mij bedoel je
Je hebt nog -8 punten van me te goed vanaf vandaag
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!
da's in totaal dus -4
Exactquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Showtime het volgende:
Eborn +2 Nominatiespel![]()
PeterV +2 Fakepics![]()
Milagro +2 Leuk aandeel in discussies
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vind ik dat kloons uitgesloten moeten worden
ok mijn excuses, ik maak nu een nieuwe lijst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef APK het volgende:
Showtime, op de vorige pagina staat dat je verplicht iemand 2 minpunten moet geven.
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheidquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.
Zo'sn Strawberry, die meteen na de discussie tussen Scanman en Versabommie even de boel recht komt zetten, tssss...
Nee maar het is wel je dochter of zo!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheid
Maar is echt geen kloon hoor
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheid
Maar is echt geen kloon hoor
Dat wel jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar het is wel je dochter of zo!!![]()
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijn
Het was ook een subtiele hint, als iemand er 2x instaat, moet een van de 2 toch een kloon zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ook met een eigen mening
Dat die soms met de mijne overeenkomt is alleen maar heel mooi. In dit geval helemaal.
Maar ik zal haar vragen niet meer te stemmen omdat het oneerlijk kan overkomen
Zo makkelijk gaat dat niet, als je van de lijst wil, moet je jezelf eraf halen, of je onmogelijk gedragen zodat het vanzelf gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
***INFOFLASH***
Omdat ik niet alles tegelijk kan bijhouden (streams volgen e.a. zaken) mogen jullie mij als speler wissen
* BONG4002 bedankt iig de spelers die mij een paar puntjes hebben toegekend
Gewoon de laatste lijst kopieren en daarboven 3 mensen plus/min punten geven en die punten bij de juiste persoon optellen/aftrekken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef Coos het volgende:
Ik zie dat ik best hoog sta en ik heb me nog niet eens opgegeven![]()
Hoe werkt het en waar kan ik stemmen??![]()
[BB] User Servival Game #4quote:
Hij heeft nog niet aangegeven dat hij nu ging stemmen,quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef muizemeis het volgende:
mag ik stmmen nu of moet ik even wachten op coos??
Ga maar dan hij is toch niet online hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef muizemeis het volgende:
Coos, ga je nu stemmen of ben je nog aan het bekijken hoe en wat??
Ik wil zo graag stemmen
Ruik ik hier wraakquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Versabommie en muizemeis... stemmen is nog nooit zo makkelijk geweest.
quote:
Je gaat ook zo hard,Je heb beloning gekregen voor al je fotos en bijdrage aan t BB forum.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 1 keer minpunten is er niets aan de hand. Na 2 keer minpunten begint het op een hetze te lijken. Na 3 keer minpunten is het hek van de dam
Vergeet mij niet Lovebearquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je gaat ook zo hard,Je heb beloning gekregen voor al je fotos en bijdrage aan t BB forum.
Zit zelf nog te denken wat ik ga stemmen![]()
Met minpunten moet ik nog meer denken wat ik ga doen![]()
fijn dat je jezelf aanbiedt voor de goede zaakquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zocht toch nog iemand voor de minpunten?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zocht toch nog iemand voor de minpunten?![]()
En nou heb ik toch ineens mijn nominatielijstje rond!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
fijn dat je jezelf aanbiedt voor de goede zaak![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
En nou heb ik toch ineens mijn nominatielijstje rond!!![]()
Je moet op 3 mensen stemmen, waarvan op minstens 1 persoon 2 minpunten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Coos het volgende:
aan hoeveel mensen mag je per keer punten geven/nemen?
En er is geen eenduidende mening.
APK zegt: je moet minimaal 1 persoon 2 minpunten geven.
En Scan zegt 3 minpunten![]()
Eerst de uitzending![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:45 schreef lovebear het volgende:
Dit is weer de goeie lijst Sorry Teamlead weet niet hoe t verkeerd is gegaan.
Maar je staat er weer met de juiste punten![]()
Coos, je moet ook even erboven zetten hoe je je punten hebt verdeeld deze keer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef Coos het volgende:
Zo, ook even gedaan.
't is en blijft spannend hoor zo'n verkiezing.![]()
Scanman: 40
Flugeltje: 33
Lovebear: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
APK: 31
CartWOman: 29
Isabeau: 29
versabommie: 27
PC eend: 27
Kribbet: 27
Muizemeis: 27
Gert: 29
Petitdali: 25
Eborn: 25
teamlead: 25
Milagro: 23
WickedAngel: 23
Arcee: 23
Sanne: 23
Peter6000: 22
PeterV: 23
Latevogel:21
Coos: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Cynix ® : 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
Jappie: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
BlaBlub: 21
Thevulture: 21
Day: 21
Avonne: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
Cuall: 19
sportvlek: 17
BBScanner: 17
Kolomo: 17
Luciano: 15
Shirley: 15
BorTheWolf 15
Yantjes 11
LekkerSimpel: 7
Jalla: 3
Voel dat ik na mijn eerste stemming wel weer zal zakken.![]()
Coos je moet er ook ff bijzetten wat je gestemd heb en waarom.quote:Zo, ook even gedaan.
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna engquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coos je moet er ook ff bijzetten wat je gestemd heb en waarom.
Wil je dat nog even doen![]()
Gedaan hoor lieverdsquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna eng![]()
Ja zag tquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna eng![]()
Lieve schatquote:
T geeft niet Coos iedereen maakt fouten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef Coos het volgende:
Hahahahaaaaaa............
Dat doe ik misschien vanavond wel want nu eerst eten.
ik kan me maar beter terugtrekken want ik sta nu nog hoog![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 1 keer minpunten is er niets aan de hand. Na 2 keer minpunten begint het op een hetze te lijken. Na 3 keer minpunten is het hek van de dam
ik ben niet snel bangquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja zag t![]()
Idd eng![]()
Als je maar niet bang van me word![]()
![]()
www.jellinek.nl.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb internet gevonden
O ja, ik ga nu stemmen....
Tnx echt liefquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Flugel, Lovebear en Snaptnix![]()
Bedankt voor jullie stemmen, vind jullie ook stuk voor stuk lief, leuk en humoristisch en we zitten helemaal op een lijn....
Jammer dat ik maar 3 keer minpunten mag geven, anders kon ik jullie allemaal even helpen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Flugel, Lovebear en Snaptnix![]()
Bedankt voor jullie stemmen, vind jullie ook stuk voor stuk lief, leuk en humoristisch en we zitten helemaal op een lijn....
Pinballquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jammer dat ik maar 3 keer minpunten mag geven, anders kon ik jullie allemaal even helpen.![]()
Niet zo boos kijken hoorquote:
Je kunt jezelf in de lijst zetten met 17 punten en daarna gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Maurisico het volgende:
fukkerdefuk, wat is dit? Ik sta er niet bij, ben ik er al uit gestemd?
[roelmode] kankerzooi! neeeee, kut, SLAG tegen mijn computer, klets tegen mijn tv [/roelmode]
sjit, mijn vriendin roept me naar de slaapkamer... net op tijd....
En word je dan belangrijk ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt jezelf in de lijst zetten met 17 punten en daarna gaan stemmen.
10 december (zojuist besloten) blijven de laatste 12 over en komen ze weer op een gelijk puntenaantal te staan voor de grote finale.![]()
quote:[
Scanman -2 mag niet overal bovenaan staan![]()
Flugeltje+2 stadsgenoot![]()
Pinnball +2 eindelijk iemand die mijn humor snapt![]()
Scanman: 41
Snaptnix: 33
Flugeltje: 35
Pinball: 33I
sabeau: 31
Gert: 31
PC eend: 29
Lovebear: 29
CartWOman: 29
teamlead: 29
versabommie: 25
Muizemeis: 27
Thevulture: 27
Milagro: 25
Sanne: 25
Jappie: 23
Cynix ® : 23
Peter6000: 21
Latevogel:21
Coos: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
Avonne: 21
Cuall: 17
sportvlek: 17
Maurisico 17
BorTheWolf 15
Loedertje: 11
LekkerSimpel: 5
Jalla: 3
Yantjes 1![]()
Remember, een van de drie stemmen moet negatief zijn.
Niet goed helaas. Ik zie bij mij al 4 punten te veel staanquote:Op woensdag 9 november 2005 00:57 schreef BorTheWolf het volgende:
Maurisico zeg ff als je gaat stemmen. Ik tel die van jou wel bij mij erop.
EDIT : LIJSTJE HIERBOVEN IS INMIDDELS AANGEPAST !
Let je wel even op de opmerking van (eerlijke) scanman boven jequote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef sportvlek het volgende:
ff stemme
Inderdaad, twee punten deraf voor Scanni Merkcx, de kannibaal die op iederlijst je nummer 1 staat!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet goed helaas. Ik zie bij mij al 4 punten te veel staan
Wel aardig van je
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef sportvlek het volgende:
scanman kun je wel zo hoog staan met je familie erbij te slepen ook twee aan jou reet dus
ik edit wel even nog.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
Scanman's punten kloppen nog steeds niet.
Even editen Sportvlek.
Waarom post je trouwens nooit in andere topics
let op dus want ik heb de lijst aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ga NU stemmen!
ben benieuwd naar het exit verhaalquote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
++ Voor Gert, heb vanavond gemerkt dat ik het heel erg kan vinden in zijn posts
++ Voor Avonne, omdat ik haar van de week vergeten wasEn jawellllll
-- Voor Yantjes, omdat 1 punt te weinig is, haal je nooit meer in dus EXIT uit BB!![]()
<knip>
Yantjes EXIT
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef sportvlek het volgende:
ok hier komen ze dan, effe wat correcties opgevoerd
pc eend met je kloongezijk twee punten aan je eendereet.
Regenwormquote:Op woensdag 9 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Waar zijn de overige exits gebleven?
Riri is er zeker 1, maar dacht dat er nog een was. Die stonden toch eerder onderaan de lijst?
Ja volgens mij wel ja, maar die stonden er eerder toch onderaan vermeldquote:
Hier is de exit van Regenworm, voor de mensen die de exits uitprinten.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja, maar die stonden er eerder toch onderaan vermeld![]()
Hee homo, mij elke dag twee punten in mindering brengen is één ding, maar je hebt er net viér af gehaald. Wat een fanatisme, ken ik jou ergens van?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:06 schreef doka het volgende:
Geen genade
Gert-- daar geilt hij op
APK-- eerst cursus volgen
Pinball-- moven
Doca is een of andere dronken kloon, denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Hee homo, mij elke dag twee punten in mindering brengen is één ding, maar je hebt er net viér af gehaald. Wat een fanatisme, ken ik jou ergens van?
Je hebt wel gelijk, maar ik kijk net pas weer even en met de laatste exit viel het kwartje pas dat er nog iemand uit kon zij. riri was al weg, en nu regenworm dus. Had ik dus gewoon ff gemist. Vond het wel handig dat het eronder vermeld stond.quote:
Geen rekenwonder.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:06 schreef doka het volgende:
Geen genade
Coos, doe nog ff de correcties invoegen op de fouten die APK DOKA heeft aangebracht (zie paar berichten naar boven)quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Coos het volgende:
Mijn eerste echte officiële stem.
Scanman +2 voor zijn bijzonder gewaardeerde bijdrage zowel in bitchfights en pics.
Gert -2 omdat dat gewoon zo hoort.
Lekkersimpel mag van mij ook wel moven-2
dikke lulquote:Op woensdag 9 november 2005 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, doe nog ff de correcties invoegen op de fouten die APK DOKA heeft aangebracht (zie paar berichten naar boven)
quote:
Toestand en chaos. Nomineer ik een paar autisten en gedraag ik me zelf als eenquote:
31 klopt echt wel. Doka had hem 4 punten in mindering gebracht ipv 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf er bij dat Gert op 29 moet staan.![]()
Of kan ik nu niet meer rekenen ook door Menno![]()
freudiaanse versprekingquote:Op woensdag 9 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
31 klopt echt wel. Doka had hem 4 punten in mindering gebracht ipv 2.
Jemig, nou zeg! Het is toch logisch dat ik Rotterdam de mooiste stad vind? Als je me daarvoor al moet bedreigen en ons level-band moet verbreken en me ook nog minpunten moet geven? Waar gaan we dan naar toe met deze wereld?quote:Op woensdag 9 november 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
Day --
Ik heb het gvd helemaal opgezocht
Ik dacht dat het meer was en dat was het ook, maar niet van jou
Maar je toch wou iemand tot 2x toe minpunten geven omdat iemand zei dat Amsterdam de mooiste stad was, dat zag ik toevallig dus ik maakte een grapje terug.
Dan nog ontkennen ook
Jij begon met de minpunten jaquote:Op woensdag 9 november 2005 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jemig, nou zeg! Het is toch logisch dat ik Rotterdam de mooiste stad vind? Als je me daarvoor al moet bedreigen en ons level-band moet verbreken en me ook nog minpunten moet geven? Waar gaan we dan naar toe met deze wereld?![]()
[Chantal-mode] Ik dacht dat wij echt levelden!!! Je gaat me toch niet verraden om een spelletje? [/Chantal-mode]
Maar goed, ik ben vergevingsgezind hoor (zie Gert), dus ik ben bereid om het levellen nog een kans te geven, want God ja, het voelde toch wel goed, een bondgenoot in dit smerige spel.
[Fluister-mode]mensen zouden dit tegen ons kunnen gebruiken en we moeten ons niet gek laten maken [/fluister-mode]
*proest*quote:Op woensdag 9 november 2005 06:57 schreef luciano het volgende:
Kleintje : + + : Kreeg ik spontaan een Grote van toen ik haar foto's zag ..... Kom jij eens snel terug naar Rotterdam jij . Waarom hebben die Den Heldenaren toch altijd meer geluk w.b.t.mooie vrouwen . Ze zitten ook al zo gelukkig dicht bij het paradijsje_in_de_zomer_genaamd_Texel . Das genoeg . TERUG JIJ !
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Damn, al die mensen die me -2 geven om de positie of om Lieske scans
Ik heb niet meer genoeg aan 3 stemmen per dag
zit ze hier ook danquote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Toch je dochter mar weer mee laten stemmen dan. Heb je al 6 stemmen![]()
Die vond het wel belachelijk dat het niet meer mocht, maar ze stemt dus niet meer. Om 'kwade gezichten' te voorkomen hier.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Toch je dochter mar weer mee laten stemmen dan. Heb je al 6 stemmen![]()
Ze heeft gisteren een keer gestemd ja, zonder dat ik het wist. Maar ik vond het wel heel liefquote:
Hoezo kwade gezichtenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vond het wel belachelijk dat het niet meer mocht, maar ze stemt dus niet meer. Om 'kwade gezichten' te voorkomen hier.
Je hebt gewoon mazzel dat ze nog in de leeftijd is dat papa en mama rolmodel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren een keer gestemd ja, zonder dat ik het wist. Maar ik vond het wel heel lief
dat is het ookquote:Op woensdag 9 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren een keer gestemd ja, zonder dat ik het wist. Maar ik vond het wel heel lief
Dat zou maar zo kunnen jaquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mazzel dat ze nog in de leeftijd is dat papa en mama rolmodel zijn.
Zodra ze in de opstandige jaren komt, smeert ze je elke dag twee minpunten aan.![]()
Iets minder aanspreekbaar? Understatement of the year volgens mij. Als ik zo het aantal posts van je bekijk in BB5quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja
Maar ze is al wel aardig opstandig hoor. En ik ben natuurlijk ook een vet coole, hippe vader. alleen niet als BB op tv is. Dan wordt papa iets minder aanspreekbaar
Dan heb ik iets gemist ben ik bangquote:Op woensdag 9 november 2005 14:37 schreef Gert het volgende:
Scanman ++, omdat het aan de SC's te lezen vandaag Scanman-ophemeldag is.
Valt erg mee hoor. We kletsen hier de hele dag doorquote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iets minder aanspreekbaar? Understatement of the year volgens mij. Als ik zo het aantal posts van je bekijk in BB5![]()
Ik vond het wel aandoenlijk, al koste het me 2 puntenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vond het wel belachelijk dat het niet meer mocht, maar ze stemt dus niet meer. Om 'kwade gezichten' te voorkomen hier.
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff stemmen
En ja, ik heb weer hiervoor een internetpc opgezocht
Volgens mij kloppen je stemmen niet hoor!!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
<knip>
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
zeg schat, dat je je stem wijzigt na een kleine foutmelding mijner zijds is prima hoor, maar Scanman heeft nog steeds twee punten te veelquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
Scanman: 41
Flugeltje: 35
Isabeau: 33
CartWOman: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
Lovebear: 31
teamlead: 33
Gert: 29
Jappie: 29
Sanne: 27
Thevulture: 27
Avonne: 25
PC eend: 25
Muizemeis: 25
Milagro: 27
trevanian: 23
Kleintje: 23
Coos: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
versabommie: 23
Peter6000: 21
Cuall: 17
sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Zoalshetis: 7
LekkerSimpel: 5
Exits:
Riri
Regenworm
Yantjes
Jalla
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu wel![]()
Grommompelgrrmmbmompel kinderachtig ventje grmmompelmompelBAHgrrrrr wat nou stemverstoring, wie verstoort er nouquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |