ik ga stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb t ook ni goed geschreven zie ik![]()
Supermom jij bent na Snaptnixquote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
Dan wacht ik even tot Versabommie klaar is (ja ik geloof dat ik het systeem nu snapzal er niet meer zo'n chaos van maken als gisteren
)
Gedaan alsjebliefdquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
Lovebear, wil je in de start-post even aangeven dat we met 17 punten starten ipv 15, dat had ik nl fout gedaan ik dacht nl dat we waren gestart met 17anders is het niet eerlijk als er nog mensen later mee gaan doen
ik heb geen zin om alles weer aan te passen
alvast bedankt![]()
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:
Stillemomquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
Ojee, SuperMOM is al weer enige tijd stil. Als dat maar goed gaat![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Thnxxxxxxxxxxx![]()
Snaptix ++ omdat we (denk ik) wel op dezelfde lijn zitten
Lovebear ++ gewoon lief
Scanman ++ voor zijn geweldige screamcaps elke keer!
Ik geloof dat ik het nu goed hebKijken jullie ook even mee?
goeie vraag jaquote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ey beertje, heb jij geen msn ?
Hier mijn nominaties voor zondag 6 novemberquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ey beertje, heb jij geen msn ?
je mag 2 users +2 geven maar je moet wel elke keer jezelf dan -2 gevenquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef PC eend het volgende:
Heej ik sta erin![]()
Dus nu kan ik meedoen
Kan iemand het nog 1 keer uitleggen, liefst in Jip en Janneke taal
typo... (bier..)quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef Day het volgende:
Riri en Pro-Menno?
Tnxquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef teamlead het volgende:
De laatste lijst gesorteerd op aantal punten
(voor de liefhebbers)
quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.
Eerlijk zeggen, ben je dronken?quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef teamlead het volgende:![]()
* poetst bril
Ik zie het nietIk heb gewoon jouw lijst genomen en die gesorteerd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef Pinball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel heel triest.. gaat me vast punten kosten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
zonde dat apk het weer eens verpestquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef style het volgende:
Nu ben ik toch zomaar uit de lijst verdwenen.![]()
thxquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.
![]()
Moet je wel snel zijn want ik moet zo weg.quote:Op zondag 6 november 2005 06:49 schreef luciano het volgende:
Waar staat dat ? zoja , dan zal ik mijn lijst aanpassen, en iemand anders stemmen . En moet JIJ het ook weer aanpassen natuurlijk .
Nou stem jij lekker op jezelf. Ik ga ze er wel weer bijzetten, knok je het maar met de anderen uit.quote:Op zondag 6 november 2005 07:01 schreef luciano het volgende:
ik zie het niet staan in de OFFICIELE regels![]()
- 15 voor jezelf mag dat wel dan Rica!quote:Op zondag 6 november 2005 06:41 schreef Rica het volgende:
Zoalshetis: -- Ken ik niet
Day: ++ vind ik leuk
PC eend: ++ voor de filmpjes
Rica - 15
Beïnvloeden van elkaars stemgedrag is ten strengste verboden.quote:Op zondag 6 november 2005 10:35 schreef luciano het volgende:
[quote][b]Op zondag 6 november 2005 10:20 schreef ChantalC het volgende:
Ik doe meeIk moet alleen nog ff nadenken over wie ik zal stemmen...
* wink * * wink *![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Jappie het volgende:
Ik stem niet meer....straks lekt het nog uit dat ik heb meegewerkt aan deze lijst en zoals ik het zie staan er hele foute mensen in de top 21![]()
* Loedertje wil een exit, NU !quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef luciano het volgende:
[quote]Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Sanne het volgende:
++ Cynix (jarenlange inzet voor BB)
@ Sanne ..... IK heb notabene Cynix toegevoegd , maar NIET om omhoog te laten gaan , maar DOWN die handel , dat zal hem leren mij te bannen , grrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 november 2005 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje] wil een exit, NU ![/me]
[me=Loedertje rent hysterisch naar de DBK en wil eruit
[afbeelding]
Net als met Cynix zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 13:16 schreef luciano het volgende:
<..> maar ik laat me niet kennen hoor , ik ga nu NIET OOK op haar stemmen .... wraak komt niet gauw voor in my vocabulaire . Ik ga het juist anders proberen , met een drankje aanbieden .....
<..>
Ik kan het filmpje niet zien Luciano....quote:Op zondag 6 november 2005 13:16 schreef luciano het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat het wat persoonlijks is met flügeltje , maar ik laat me niet kennen hoor , ik ga nu NIET OOK op haar stemmen .... wraak komt niet gauw voor in my vocabulaire . Ik ga het juist anders proberen , met een drankje aanbieden .....
flugeltje.avi
Vreemd , het is een gewoon avi bestandje , maar np ...enne ...... tis wel ok hoor dat katten , hoewel ik ECHT geen idee heb wat ik heb " misdaan " maar ja , tis en blijf FOK hier he , daar valt niet veel aan te begrijpen somsquote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien Luciano....![]()
Je weet toch waarom ik je punten geef.... Ben je toch niet vergeten? (ik kan het betreffende topic helaas niet terugvinden)
Enne, het is niet persoonlijk hoor... Ik heb aan niemand een echte hekel... Ik vind je soms wat lastig, that's all...![]()
Bovendien vind ik het leuk om met je te katten.![]()
Ik heb ooit eens in een topic gepost: "Luciano heeft nu voor eeuwig afgedaan voor mijquote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Vreemd , het is een gewoon avi bestandje , maar np ...enne ...... tis wel ok hoor dat katten , hoewel ik ECHT geen idee heb wat ik heb " misdaan " maar ja , tis en blijf FOK hier he , daar valt niet veel aan te begrijpen soms![]()
Momentje.quote:Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef Gert het volgende:
Wil iemand mij de volgende keer 2 stemmen geven, dat ik hem/haar er 2 teruggeef?
Zeg idd maar niets meer....quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef luciano het volgende:
Ik heb iemand een nogal onprettige dood toegewenst ja ............ NADAT ik ZELF van die persoon EERST mocht sterven .......... is niks mis mee hoor ..... noemen we in Rotterdam ZELFVERDEDIGING ..... wat dacht je dat ik doe als op mijn werk bij o.a. de Sociale Dienst een client dat tegen mij zegt ( en dat gebeurt wekelijks hoor ... ) dan ga ik echt niet de donald duck zitten lezen .....mijn werk als beveiligert levert dan leuke taferelen op in de centrale hal .... d.w.z. een stuiterende client ......meer zeg ik niet![]()
Laatste dan van mij ook ... ik heb OOK respect voor junks etc welke MIJ OOK met respect behandelen , maar met iemend laten stuiteren bedoelik wel dat ZIJ dan EERST een slaande beweging naar mij hebben gemaakt ... ik ben 1000% NIET een typetje Albert Heijn BBewakertquote:Op zondag 6 november 2005 14:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg idd maar niets meer....
Ik kom in mijn werk DAGELIJKS in aanraking met dat soort figuren. En ik blijf iedereen met respect behandelen. Niet omdat ik dat altijd zo wíl, maar zuiver omdat het hoort in bepaalde functies. Zelfs als beveiligingsman dien je iemand op een normale manier buiten te zetten. Zónder gestuiter wel teverstaan.
Wat mij betreft is het off-topic gedeelte nu voorbij. Laten we het erop houden dat we niet in dezelfde categorie mensen vallen. Mag ook natuurlijk, we hoeven niet allemaal bij elkaar in bed te duiken
Dan begreep ik je verkeerd Luciano... Buitensporig geweld is gewoon niet coolquote:
Privé en werk gescheiden houden beeb....quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef luciano het volgende:
Jij bent TE lief voor een B.i.o. .... zo haal je nooit je diploma
[afbeelding]
Ja morgen haal ik "zomaar" die 2 punten er weer af... Don't worry!quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef luciano het volgende:
Jij bent TE lief voor een B.i.o. .... zo haal je nooit je diploma
[afbeelding]
En ik maar denken dat je een Beveiliger in opleiding bedoelde.....quote:Op zondag 6 november 2005 14:32 schreef luciano het volgende:
Sorry , ik vergat te Quoten Flügeltje , de B.i.o was bedoeld voor ChantalC
Scherp opgemerkt . Had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 6 november 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een Beveiliger in opleiding bedoelde.....
Resultaat vanmorgen tot nu: 10 anderen, 1 Lieske.quote:Op zondag 6 november 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
Scanman -- Iets teveel Lieske scans op het forum
Als je er nou ff megaveel Dido scans tegen aan gooit, dan verdien je weer punten...quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Resultaat vanmorgen tot nu: 10 anderen, 1 Lieske.
Maar okee...
* (maakt notitie) *
Vanmorgen toch al 4 van de 11 ofzo.quote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je er nou ff megaveel Dido scans tegen aan gooit, dan verdien je weer punten...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:37 schreef luciano het volgende:
[quote]Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Jappie het volgende:
Luciano krijgt 2 punten in mindering omdat ie bij de sociale dienst werkt![]()
Ik wil nog ff wat tegen Jappie zeggen ..... lamaar .... edit
Je mag er maar 3 dat weet je hè?quote:
IK verdenk scanman ervan op zijn Tanjaas te handelen... Als je vergeet het dekseltje op de botervloot te doen, ga je 2 punten naar beneden...quote:
Nee, jij had een goede reden met je te veel Lieske capsquote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
IK verdenk scanman ervan op zijn Tanjaas te handelen... Als je vergeet het dekseltje op de botervloot te doen, ga je 2 punten naar beneden...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef sportvlek het volgende:
luciano ++ want omdat hij een beetje maf is betekent nog niet dat het een lul is
flugel twee er af want die doet heel aardig want ze wil mod worden
gert + twee want dat kijkfcijfertopic kijk ik altijd en hij houd dat altijd bij.
en ik heb mezelf er ook bijgezet maar ik krijg toch geen punten want ik post te weinig hahaha
stand
Nou Flugel je geeft goede redenatie waar je iemand punten geeft.quote:Op zondag 6 november 2005 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat mod-gedoe is pas sinds 2 dagen.... Heb er voorheen nog nooit over nagedacht. Heb overigens ook niet de illusie dat ik het wordt. Teamlead zou nml een hele goeie zijn....
Haha, ik lijk Menno wel.... Als ik aardig ben wordt me direct verweten dat het is omdat ik mod wil worden....![]()
Nee beeb, sportvlek haalt er bij mij 2 punten af....quote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Flugel je geeft goede redenatie waar je iemand punten geeft.
Dat het nu toevallig een mod is maakt niets uit hoor.![]()
Doe wat je wil doen![]()
dat bedoelde ik ook zn reden en daarom 2 pnt eraf.quote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee beeb, sportvlek haalt er bij mij 2 punten af....
Ik zou alleen maar sinds eind augustus al, heel aardig zijn omdat ik (2 dagen geleden) aangaf wel interesse te hebben in het modschap nu Sanne weggaat....
Nog heel ff en ik heb ook de RSI van Sanne veroorzaakt, zodat ik kans zou gaan maken![]()
*Menno-complex krijgt*
quote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
Scheelt het erg veel als ik je vanaf nu dagelijks 2 punten erbij geef Flügeltje_lief .... !!! ???
Heb ik dan wat meer credits in de toekomst als ik me WEER misdraag !! ??
![]()
Nou, fijn om te weten dat dat verzekeringsgeld wat we met zijn allen ophoesten goed besteed is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef luciano het volgende:
En gewoon uuuuuuuuuuuuren per dag door typen achter die kut_computer .........![]()
![]()
![]()
Jeetje wat een hele rits zeg.quote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef luciano het volgende:
Ik wist niet eens dat jij had geschreven hoor . Dat Sanne weg is weet ik wel ja , jammer .
Ik heb zelf ook al 2 jaar rsi_achtige klachten , maar ja , probeer maar eens van de computer af te blijven .... ik heb 2 x per week intensieve fysio nu / een neuroloog bezocht / een reumatoloog bezocht / ik ga een 2nd opinion doen binnenkort bij een andere neuroloog / ik heb een verwijskaart liggen voor ergotherapie / en ik wil terug naar mijn orthopeed na een schouderoperatie 4 jaar geleden , om te kijken of het DAAR iets mee te maken heeft ...........
En gewoon uuuuuuuuuuuuren per dag door typen achter die kut_computer .........![]()
![]()
![]()
O Luciano.... Wat heerlijk.... Een open doel..........................quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef luciano het volgende:
Alles wat ik beet pak voel ik ja .
Trapleuning / afstandbediening / computermuis / ... zelfs rukken voel ik , maar ja , als IK het niet doe , wie doet het dan voor mij .... !!! ???
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef luciano het volgende:
Alles wat ik beet pak voel ik ja .
Trapleuning / afstandbediening / computermuis / ... zelfs rukken voel ik , maar ja , als IK het niet doe , wie doet het dan voor mij .... !!! ???
![]()
![]()
![]()
01.03.quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen? Of moet het na 00.00 uur?Ben vergeten hoe laat ik gestemd heb gisteren
![]()
editquote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn punten voor de maandag
Riri -- het wordt tijd voor een exit![]()
Snaptnix ++ carnaval/polonaise was
Cuall ++ lekker gedanst samen
En ik wacht nog steeds op mijn eerste stemmen![]()
1. waar is de nieuwe lijst?quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
ik ben weer snel klaar ...ik wil het liefst overblijven met lovebear en snaptnix, omdat ze zo'n grote mond hebben die makkelijk te snoeren is.
Ook wil ik scanman 2 punten afnemen ...Ik had diep respect voor het feit dat hij niet inging op mijn provocaties maar dat heeft hij volledig teniet gedaan door zijn sympathie voor ammerdam niet onder stoelen of banken te steken...
als ik er nog 2 overheb dan wil ik er 2 geven aan isa vanwege haar beregeile avatar en onze gedeelde mening over roel !
dus:
isa +2, snaptnix +2 en lovebear +2
mocht ik er nog 2 af mogen nemen dan scan -2
Moe je wel heel de lijst plaatsen schatquote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
ik ben weer snel klaar ...ik wil het liefst overblijven met lovebear en snaptnix, omdat ze zo'n grote mond hebben die makkelijk te snoeren is.
Ook wil ik scanman 2 punten afnemen ...Ik had diep respect voor het feit dat hij niet inging op mijn provocaties maar dat heeft hij volledig teniet gedaan door zijn sympathie voor ammerdam niet onder stoelen of banken te steken...
als ik er nog 2 overheb dan wil ik er 2 geven aan isa vanwege haar beregeile avatar en onze gedeelde mening over roel !
dus:
isa +2, snaptnix +2 en lovebear +2
mocht ik er nog 2 af mogen nemen dan scan -2
Jij editte jouw lijst nadat ik mijn lijst al geplaatst hadquote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
edit: tis weer helemaal fout aan het lopen op deze manier
quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef style het volgende:
Supermom ++ niet alleen voor de gekregen punten maar ook ben ik blij met je streamverslagen
vandaag
quote:Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef style het volgende:
[..]
Jij editte jouw lijst nadat ik mijn lijst al geplaatst had![]()
En nadat ik jouw lijst zag wilde ik mijn lijst weer aanpassen en dan haal jij jouw lijst weer weg.quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ja jij had de lijst van bommie als uitgangspunt en ik ook. Liep niet helemaal lekker zo
pffffff gelukkig maarquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef style het volgende:
[..]
En nadat ik jouw lijst zag wilde ik mijn lijst weer aanpassen en dan haal jij jouw lijst weer weg.![]()
Maar het is goed gekomen gelukkig
quote:Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef lovebear het volgende:
Cuall++ Ook lief kan goed met haar lachen en goed geholpen gister nacht
Sorry schatquote:kon ik die kut lijst weer op volgorde zetten omdat iedereen voor mij te lui was om dat ff te doen
Opschieten, slome!quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Bor gaat posten
quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn punten voor de maandag
Cuall ++ lekker gedanst samen
Wat een ontzettende kutnominaties!quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
++ Peter6000 - diep in mijn hart heb ik altijd een zwak voor de zielige figuren en ik denk dat Petertje en opkikkertje nodig heeft![]()
-- Djoj en Jallaken ik helemaal niet dus verdienen het ook niet om in deze lijst te staan
Die lijst is trouwens veel te lang
dus er moeten snel wat mensen uitgedonderd worden
Vergeet je je toekomstige werkgever nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga nu stemmen
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Vergeet je je toekomstige werkgever niet![]()
![]()
Herstel dan gelijk ff je eigen punten uit de eerste 3 lijstjes van dit topic, dat is niet helemaal goed gegaan, je gaat van 25 naar 29 terwijl je alleen van versabommie punten hebt gekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef Snaptnix het volgende:
OK ik ga nu stemmen
Ok gedaan,quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herstel dan gelijk ff je eigen punten uit de eerste 3 lijstjes van dit topic, dat is niet helemaal goed gegaan, je gaat van 25 naar 29 terwijl je alleen van versabommie punten hebt gekregen.
![]()
Ben bezig er iets leuks van te maken..... Tenminste een poging te ondernemen daartoequote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef PH52 het volgende:
De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?
Ik ben benieuwd.![]()
Kijk! Een kenner!quote:
wat mij betreft welquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef teamlead het volgende:
exits zijn ok
Kunnen we Yantjes niet alsnog toevoegen?![]()
Mag om 12 uur pas stemmen anders had ik t gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef teamlead het volgende:
exits zijn ok
Kunnen we Yantjes niet alsnog toevoegen?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutnominaties!![]()
Dus je denk dat Petertje een opkikkertje nodig heeft? En je denkt ook dat hem een ´zielig figuur´ noemen gaat helpen?![]()
![]()
En dan 2 nominaties omdat je ze niet kent? Die 2 hebben samen 2300 posts gemaakt, maar ze krijgen nu minpunten omdat jij daar overheen hebt gelezen?
Ik zal dit onrecht vanavond zéker in mijn eigen punten verwerken.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Snaptnix het volgende:
Het einde van riri:
Nadat Rob donderdag geboeid en wel het BB huis moet verlaten, wordt hij door zijn familie voorgesteld aan zijn enige fan. Riri.
Na enige tijd over en weer Menno bashing, komt Rob tot de conclusie dat riri misschien wel een grotere en engere psychopaat is als hijzelf. Dat kan Rob met zijn winnaarsmentaliteit natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. Die moet opgeruimd worden.
Vele personen hier op Fok probeerden haar nog te waarschuwen voor haar enthousiasme en proberen duidelijk te maken dat ze gevaar loopt met die psycho in de buurt, maar helaas voor haar kan ze geen slecht ontdekken in Rob.
Laatste melding van haar op fok was dat ze met Rob op vakantie zou gaan en na een paar weken weer terug zou zijn. Echter riri kwam maar niet terug.
De plotselinge verdwijning tijdens de vakantie is met geheimzinnigheid omgeven. Getuigen zouden haar gezien hebben in een gevangenenkamp van de dictator Rob. Er is nooit meer iets van haar vernomen
Ja, ver-kermis-de-kikkertquote:
Daar hebben we Hummie toch voor?quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef cuall het volgende:
Ik wil een ballotage commissie voor nieuwe deelnemers![]()
Wie denk jequote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie is de Hummie ................ hier op Fok?![]()
Dat stond niet in de OPquote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef APK het volgende:
Ga es effe de score bijwerken, lui varken.![]()
Braaf.quote:Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat stond niet in de OP
Maar ik ga het ff doen!
Ga je gangquote:Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef demins het volgende:
Ik herhaal: dan ga ik nu stemmen
Wat lief van jequote:++ voor lovebear wegens voorbeeldige inzet bij het gebruiken van hoofdletters, komma's en punten!
-- voor Regenworm wegens ontbreken van hoofdletters, komma's en punten in haar Nijntje-posts!
++ voor Muizemeis Kom terug, Muizemeis! Waar ben je?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef cuall het volgende:
oh Pinball, ik ga echt iets voor je voelen
![]()
Heb vannacht al gestemd, maar wilde Day een extra punt gevenquote:Op maandag 7 november 2005 18:20 schreef lovebear het volgende:
Peter je mag op 3 mensen stemmen
En bedankt voor de fout te herstellen
Ferdii pas gelijk even de lijst aan wil je,quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef Ferdii het volgende:
-- gert: revange stemmen is goed![]()
![]()
-- peter6000: weg met tanja![]()
++ petitdali : top fake pics![]()
Vind t zo kut dat je er maar op 3 mag stemmenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Supermom, bedankt voor je stemmen....
Cuall, remember me tomorrow
En aan Snaptnix, Lovebear en Flugeltje, vergeet me ook niet he![]()
* TheVulture houdt van stemafspraken
Stemafsprakenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
nee beloofd is beloofd. Die stemmen gaan helemaal goed komenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Heb een geheugen als een potquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Doe anders vandaag 2x en donderdag 2 xquote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er morgen en overmorgen niet. Mag ik nu donderdag 3 keer stemmen?
Ja, voor Menno.quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er morgen en overmorgen niet. Mag ik nu donderdag 3 keer stemmen?
dan ga ik nu stemmen !quote:
Als je zondag niet heb gestemt mag je van mij vandaag 2x stemmenquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
En, begrijp ik goed, mag je wél stemmen voor gemiste dagen??
Ik begreep eerder van niet, maar dan mag ik dus dubbel stemmen want heb zondag ook niet gestemd... dan kan ik klappen uitdelen nu....
Muizemeis heeft echt mooie ogen !quote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
Ik begreep eerder van niet, maar dan mag ik dus dubbel stemmen want heb zondag ook niet gestemd... dan kan ik klappen uitdelen nu....
oke, dan ga ik eerst mn stemmen van zondag uitbrengenquote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je zondag niet heb gestemt mag je van mij vandaag 2x stemmen![]()
Dat is toch onbegonnen werkquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
Dat dacht ik ook net! Dan wil ik ook met terugwerkende kracht stemmen!!quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch onbegonnen werk
Als dat mag, mag iemand dan ook voor het eerst meedoen en stemmen geven voor alle dagen die hij niet meegedaan heeft
En moet dat niet eerst aan APK gevraagd worden?
het is immers 'zijn' spel
Slijmbalquote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Muizemeis heeft echt mooie ogen !
Cartwoman heeft ook toestemming gegeven Muizemies was er echt niet zondag.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch onbegonnen werk
Als dat mag, mag iemand dan ook voor het eerst meedoen en stemmen geven voor alle dagen die hij niet meegedaan heeft
Ik lijk als twee druppels water op ralph, eg waar!quote:
Zeg euh, Pipo.quote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je zondag niet heb gestemt mag je van mij vandaag 2x stemmen![]()
Ja dat mocht niet, dus ik snap het nu ook niet meer.quote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
Eenschquote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg euh, Pipo.
Sinds wanneer ben jij hier de baas
Ik vind het flauwekul, dat dubbelstemmen. Als je er niet bent gaat je beurt gewoon voorbij. Anders kun je makkelijk iemand wegstemmen.
Pipo het geld ook niet als je de hele week weg bent he en dan alles in 1 xquote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg euh, Pipo.
Ik vind het flauwekul, dat dubbelstemmen. Als je er niet bent gaat je beurt gewoon voorbij. Anders kun je makkelijk iemand wegstemmen.
Pipo...quote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg euh, Pipo.
quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef PC eend het volgende:
CartWOman heeft helemaal niks te vertellen in dit topic.quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pipo het geld ook niet als je de hele week weg bent he en dan alles in 1 x
Cartwoman heeft ook al ja gezegd je kan best 1 dag inhalen
Dan kun je eruit gestemd worden voor het niet toewensen van een fijne vakantiequote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
Vind het ook maar BS stemmen voor gemiste dagen.
Das leuk als iemand er een week niet is.
Kan makkelijk teruggedraaid worden.quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef lovebear het volgende:
Tis nu al te laat kan niet meer ongedaan maken sorry
Ik zat eraan te denken nadat ik dat schreef jaquote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Bovendien ga ik 11 december op vakantie, dat geeft mij dan 20 extra stemdagen.![]()
Hmmm, 40 minnetjes.
Ok sorry mijn fout dacht er ff ni bij naquote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Kan makkelijk teruggedraaid worden.![]()
Laat mensen idd maar gewoon moeite doen. Hup naar een Internetcafe.![]()
Mea Maxima Culpa.quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
CartWOman heeft helemaal niks te vertellen in dit topic.![]()
Maar dan wel onder het mom van 'belangrijke mail' hoor...quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Kan makkelijk teruggedraaid worden.![]()
Laat mensen idd maar gewoon moeite doen. Hup naar een Internetcafe.![]()
prioriteiten stellen schatquote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan wel onder het mom van 'belangrijke mail' hoor...
Ik hoor het mezelf al zeggen...
Collega: Zo jongens, was een heftige cursusdag vandaag, ff een pintje doen... Hé Flugel waar ga jij naartoe?
Flugel: Euh ja, ik moet heel even weg...
Collega: Wat is er nu belangrijker dan een pint aan het einde van de dag?
Flugel: Ja, ik moet ff m'n stemmen uitbrengen in de BB user competitie![]()
Daar deden we dus niet aan, dus gaarne even weer aanpassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |