Heb vannacht al gestemd, maar wilde Day een extra punt gevenquote:Op maandag 7 november 2005 18:20 schreef lovebear het volgende:
Peter je mag op 3 mensen stemmen
En bedankt voor de fout te herstellen
Ferdii pas gelijk even de lijst aan wil je,quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef Ferdii het volgende:
-- gert: revange stemmen is goed![]()
![]()
-- peter6000: weg met tanja![]()
++ petitdali : top fake pics![]()
Vind t zo kut dat je er maar op 3 mag stemmenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Supermom, bedankt voor je stemmen....
Cuall, remember me tomorrow
En aan Snaptnix, Lovebear en Flugeltje, vergeet me ook niet he![]()
* TheVulture houdt van stemafspraken
Stemafsprakenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
nee beloofd is beloofd. Die stemmen gaan helemaal goed komenquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Heb een geheugen als een potquote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Doe anders vandaag 2x en donderdag 2 xquote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er morgen en overmorgen niet. Mag ik nu donderdag 3 keer stemmen?
Ja, voor Menno.quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er morgen en overmorgen niet. Mag ik nu donderdag 3 keer stemmen?
dan ga ik nu stemmen !quote:
Als je zondag niet heb gestemt mag je van mij vandaag 2x stemmenquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
En, begrijp ik goed, mag je wél stemmen voor gemiste dagen??
Ik begreep eerder van niet, maar dan mag ik dus dubbel stemmen want heb zondag ook niet gestemd... dan kan ik klappen uitdelen nu....
Muizemeis heeft echt mooie ogen !quote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
Ik begreep eerder van niet, maar dan mag ik dus dubbel stemmen want heb zondag ook niet gestemd... dan kan ik klappen uitdelen nu....
oke, dan ga ik eerst mn stemmen van zondag uitbrengenquote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je zondag niet heb gestemt mag je van mij vandaag 2x stemmen![]()
Dat is toch onbegonnen werkquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef muizemeis het volgende:
Mag ik nu stemmen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |