Ik geloof niet dat m'n collega's dezelfde prioriteiten hebben wat dat betreft.... Sterker nog, ik denk dat ik voor eeuwig te boek zal staan als de 'doos die tijdens een zakenreisje stemmen uit ging brengen op haar forumvriendjes"quote:
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het!quote:Op maandag 7 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, allebei dezelfde gedachte
ff APK stangen....
hahahahaquote:Op maandag 7 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, allebei dezelfde gedachte
ff APK stangen....
die van jou was eerder, dus jij krijgt de eerquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Hij is leuk
Welke blijft er nu open
ik zou zweren dat die van jou eerder was, ik heb geen andere gezienquote:Op maandag 7 november 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die van jou was eerder, dus jij krijgt de eer
jij bent best goed hequote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het! [afbeelding]
1-2-3-4-5-6-7-8-9...... [afbeelding]
Het zou je zomaar minpunten op kunnen leveren iddquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Ik kan het, ik weet het! [afbeelding]
1-2-3-4-5-6-7-8-9...... [afbeelding]
nee heb vannacht net na 12en gestemd, moet dus nog even wachtenquote:
Moe je ff APK vragenquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel handig om vanaf nu niemand meer als nieuwe user toe te laten want anders halen we het nooit op tijd denk ik...
*schreeuw-mode*quote:
quote:
als ik daar bij zit dan ben ik het er mee eens...quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het gewoon lekker laten lopen.
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we de weggestemde users ook niet in het ovezicht opnemen met de manier waarop ze aan hun einde zijn gekomen... is bij het Bewoners survival topic ook wel grappig gedaan?
Is een nog beter plan jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.![]()
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideenquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat Loedertje uit de lijst moet worden gehaald, die heeft heel duidelijk om een vrijwillige exit gevraagd en dat is nu wel 24 uur geleden, dus laat haar AUB naar huis gaan![]()
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideen![]()
![]()
Ik vind het prima hoor, maar de regels hierover waren mij niet duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderen
Misschien komt Loeder nog wel op verrassende wijze terug.
Ik slijm niet het is de waarheid, vind t echt een goed idee.quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderen
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreftquote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Regenworm nog een laatste wens?![]()
over een uur gaat sowieso de stekker eruit maar misschien is iemand me voor..![]()
ik weet wel iets maar ik mag nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreft![]()
ik ga zo maar eens stemmen. ik heb alvast 1 kandidaat die graag 2 puntjes omlaag wilquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Zeg Pinball, iedereen zit hier toch al te konkelen en slijmen, wordt het niet eens tijd voor wat ouderwetse driecijferige klassenjustitie de volgende keer?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
gert -- omdat 'ie het zo graag wil![]()
lovebear++ lekker actief, en ook wel lief
regenworm++![]()
Die heeft mij laatst ook genaaid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
En je staat zelf niet eens in het lijstje...![]()
i'm not worthyquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En je staat zelf niet eens in het lijstje...![]()
niet zeuren, je staat nog lang niet onderaanquote:Ik dacht ik doe het in alle openheid, maar dat wordt dus msn en mail de volgende keer.![]()
tssk, krijg je opbouwende kritiek en dat noem jij naaienquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft mij laatst ook genaaid.
Ach, nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, die zet ik straks wel even in de lijst.
Gaat heen -en vermenigvuldig u vooral niet- ex vriend van Jezus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef doka het volgende:
tssk, krijg je opbouwende kritiek en dat noem jij naaien![]()
Te laat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik ga stemmen!!!
je vergeet wat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
bla
* Zw0rld wacht alquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
Wacht nou effe!!!
OK.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:54 schreef Day het volgende:
@Zworld, mijn lijstje is uptodate, pas jij het even aan, nadat je gestemd hebt?
Zet je het dan ook weer even op puntenvolgorde?quote:
Donequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zet je het dan ook weer even op puntenvolgorde?
Nietus.quote:
Bitch i.o. he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:44 schreef luciano het volgende:
Dat zag ik SjankwalC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je geloof ik zelfs op dit topic gewezen , maar nu heb je me al 2 / 3 / 4 keer genaaid , en :
IK VOND HET NIET EENS LEKKER , dus wacht maar tot ik vanavond thuiskom om te gaan stemmen ............
AL MOET IK ONDERWEG EEN BENZINESTATION BEROVEN , EN DE COMPUTER DAAR GIJZELEN , zolang het maar voor 23.59 uur gebeurt .........
Kanonnen en tanks als smileys volgen nog voor je , ik moet zo gaan werken .
Be Prepared !
Ik vind die ranglijst makkelijker...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even zo brutaal geweest om de lijst op alfabetische volgorde te zetten. Dat is makkelijker zoeken naar de persoon die je moet hebben!!!
Er staat ook geen 'servival'quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef versabommie het volgende:
APK er staat geen BB bij de TT ....
zal ik doen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat ook geen 'servival'
Ga jij het melden in het feedback topic?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.![]()
.................
Ferdii: 15
Djoj: 15
Cuall: 19
Yantjes 13
Loedertje: 13
Jalla: 11
LekkerSimpel: 9
Zoalshetis: 9
Regenworm: 1
Jij verdiend 2 punten bij mijn volgende stemronde...... denk ik....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Gert ++ Er zit een stukje emotie en een stukje kwetsbaarheid bij Gert
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!quote:
Dat gaat onze Peet punten kosten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!
idd, sterker ik denk er zelf over om Peter -2 te geven, zo ga je gewoon niet met elkaar om op een beschaafd forum!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Supermom ++ Bedankt voor de streamverslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |