Waarom hoor ik daar dan zo weinig over en wordt er voortdurend gesuggereerd dat het om mensen met een criminele inslag gaat?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Behalve dat dit een vreselijk verhaal is dat wmb uitgezocht dient te worden:
Wat is de relevantie van deze vraag? Het topic gaat over van alles toch?quote:wat heeft dat met de uitzetting van mensen uit andere blokken dan waar de brand was te maken?
Wat is er kinderlijk aan handtekeningen verzamelen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De aantal personen die tegen het beleid zijn vallen op door hun kinderlijke actie's, er zijn echter veel meer mensen voor. Maar die hoor je niet. Voor zijn = racist en onmenselijk in de ogen van SCH
![]()
Lees de elsevier van deze week maar eens..quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bron? Kan me hier weinig bij voorstellen.
Werkelijk? Waarom hebben die 40% alsnog een verblijfsvergunning gekregen?quote:Op maandag 7 november 2005 20:40 schreef Sidekick het volgende:
Herinner je je nog het voornemen om de groep van 26.000 asielzoekers uit te zetten? Na een extra beoordeling blijkt dat ruim 40% alsnog een verblijfsvergunning heeft gekregen.
Uitgeprocedeerde moeten worden uitgezet, ze zijn niet voor niets uitgeprocedeerd...quote:Op maandag 7 november 2005 20:43 schreef Labtech het volgende:
[..]
Worden ze alle 26000 wel uitgezet, dan is het een harteloze bitch.
Worden er 40% achteraf niet uitgezet, is ze weer niet standvastig.
Omdat Verdonk meer hart heeft dan Cohen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Werkelijk? Waarom hebben die 40% alsnog een verblijfsvergunning gekregen?
daarom steeg de vvd vanavond zo duidelijk in de peiling van nova.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Steeds meer Nederlanders schamen zich dood over wat hier gebeurt.
Dat viel mij ook al op, de kans is groot dat de huidige "hetze" tegen Verdonk word gesmoord in het feit dat de VVD straks op 35 zetels in de peilingen staat. Ik heb niets op met peilingen, en aan peilingen moet ook zeker niet te veel waarde gehecht worden, maar die trend gaat er wel voor zorgen dat die super-moralisten in het verdomhoekje worden gezet door hun eigen partijgenoten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:46 schreef evert het volgende:
[..]
daarom steeg de vvd vanavond zo duidelijk in de peiling van nova.
In het land der blinden is eenoog koning....quote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef addictivebeat het volgende:
Wie zegt dat er wat mis met haar is? Ze is veruit de meeste populaire minister uit het kabinet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:42 schreef SCH het volgende:
De 'kogelinslag' lijkt waarschijnlijk van een ekster te zijn
Maar nog vindt Balkenende dat hij niet voor zijn beurt heeft gesproken
Hoezo praat hij voor z'n beurt? Het is al bewezen dat het geen kogel was. Of er nu een ekster of een merel tegen dat raam is gevlogen boeit totaal niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:10 schreef natte-flamoes het volgende:en weer praat jij nu ook voor je beurt.
Het is nog helemaal niet bewezen dat het een kogel geweest is. Voor zover ik weet is het onderzoek nog niet afgesloten. Dus elke conclusie is op dit moment voorbarig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Hoezo praat hij voor z'n beurt? Het is al bewezen dat het geen kogel was. Of er nu een ekster of een merel tegen dat raam is gevlogen boeit totaal niet meer.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef Sputnik het volgende:
Niks mis mee om deel uit te maken van de Rita-Jugend![]()
Gewoon een glazenwasser die onvoorzichtig is geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bewezen dat het een kogel geweest is. Voor zover ik weet is het onderzoek nog niet afgesloten. Dus elke conclusie is op dit moment voorbarig.
Het tegendeel is wel bewezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is nog helemaal niet bewezen dat het een kogel geweest is.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:37 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Het tegendeel is wel bewezen.
Omdat ze ervoor in aanmerking kwamen op basis van de gestelde regels. Iets dat Verdonk dus vooraf volledig verkeerd ingeschat heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Werkelijk? Waarom hebben die 40% alsnog een verblijfsvergunning gekregen?
Is dat zo? Volgens mij heeft ze tot nu toe iets van de helft van de 26.000 zaken behandeld, waarvan de helft toch een verblijfsvergunning heeft gekregen. Een negatieve insteek zou zijn zoals jij aangeeft dat verdonk van te voren zaken 'volledig verkeerd ingeschat heeft', maar je zou met een positievere insteek kunnen zeggen dat ze in tegenstelling tot haar voorgangers de regels coulanter heeft toegepast, met dus als resultaat 25% van de 26000 die toch een verblijfsvergunning hebben gekregen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat ze ervoor in aanmerking kwamen op basis van de gestelde regels. Iets dat Verdonk dus vooraf volledig verkeerd ingeschat heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |