was de brand misschien op de verkeerde locatie?quote:
Lekker volledig ongefundeerd mij dingen in de schoenen schuiven... je zou zo bij het CDA kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je weet schijnbaar niet wat democratie is Shivo aan je laatste zin...
Dit zou de reactie van Verdonk op de uitlatingen in de spandoeken kunnen zijn, alleen moet je CDA dan weglaten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Shivo het volgende:
[..]
Lekker volledig ongefundeerd mij dingen in de schoenen schuiven... je zou zo bij het CDA kunnen![]()
Sterke retoriek voor een visserquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit zou de reactie van Verdonk op de uitlatingen in de spandoeken kunnen zijn, alleen moet je CDA dan weglaten...
Kom maar terug als je IQ boven de 100 is Shivo, anders verdoe ik mijn tijd..
ongefundeerd is u niet onbekend, anders had je niets over het CDA of Verdonk te zeggen. want als je daar over begint, vergeet dan niet de acht jaar paars te noemen die ervoor gezorgd hebben dat 1 minister nu alle shit mag opruimen, dat zij dat in feite beter doet dan die gasten de 8 jaar ervoor en meer asielzoekers spaart dan die gasten voor haar, daar hoor je jou dan even net niet over.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Shivo het volgende:
[..]
Lekker volledig ongefundeerd mij dingen in de schoenen schuiven... je zou zo bij het CDA kunnen![]()
Dat soort populistische opmerkingen zijn zo 2002... Mag ik je er even aan herinneren dat voor Paars we 300 jaar CDA hebben gehad en dat de gastarbeiders toch onder CDA/ARP/KVP hier naartoe zijn gehaald? Maar toen was jij ws nog niet geboren, dus logisch dat je dat ontgaat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef kawotski het volgende:
[..]
ongefundeerd is u niet onbekend, anders had je niets over het CDA of Verdonk te zeggen. want als je daar over begint, vergeet dan niet de acht jaar paars te noemen die ervoor gezorgd hebben dat 1 minister nu alle shit mag opruimen, dat zij dat in feite beter doet dan die gasten de 8 jaar ervoor en meer asielzoekers spaart dan die gasten voor haar, daar hoor je jou dan even net niet over.
Beetje incidentjes vergroten dat is wat je NA Pim Fortuyn ziet. Van een mug een Olifant maken, alles buiten proporties en beneden alle peil. Iemand die spreekt verheffen tot Populist. Als je het niet kunt winnen..........
zeg dan niets..
..of kom met wat beters...
300 jaar? We hebben pas sinds eind 19e eeuw poltiieke partijen? En een redelijke democratie bestaat pas sinds 1848.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat soort populistische opmerkingen zijn zo 2002... Mag ik je er even aan herinneren dat voor Paars we 300 jaar CDA hebben gehad en dat de gastarbeiders toch onder CDA/ARP/KVP hier naartoe zijn gehaald? Maar toen was jij ws nog niet geboren, dus logisch dat je dat ontgaat.
ja, zo ontgaat me nu ook ff welk punt je nu probeert te maken.. ??quote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat soort populistische opmerkingen zijn zo 2002... Mag ik je er even aan herinneren dat voor Paars we 300 jaar CDA hebben gehad en dat de gastarbeiders toch onder CDA/ARP/KVP hier naartoe zijn gehaald? Maar toen was jij ws nog niet geboren, dus logisch dat je dat ontgaat.
:\ :\ :\ !!!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
300 jaar? We hebben pas sinds eind 19e eeuw poltiieke partijen? En een redelijke democratie bestaat pas sinds 1848.
nee hoor, gewoon uitvoerring van de wet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb me vandaag weer doodgeschaamd voor dit 'mens'.
"We gaan nu overlevenden van de brand uitzetten omdat we ze niet meer nodig hebben voor het onderzoek"
Het woord onmenselijk is een understatement voor deze minister, hier passen alleen kwalificaties waarvoor je normalitair geband zou worden op Fok! Ongelooflijk dat dit mogelijk is in ons land.
Lol. Onder CDA/ARP/KVP? No way. CDA = ARP/KVP. Oftewel, dat is dezelfde partij. En die regeerden toen alleen maar om het enige linkse kabinet in Nederland ooit te steunen aangezien die geen meerderheid konden vormen. Het enige linkse kabinet heeft dus de trend gezet onder Van Uyl en PvdA. Ondanks dat jij misschien wel geboren was vertel je gewoon dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef Shivo het volgende:
[..]
Bron? Kan me hier weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef kawotski het volgende:
[..]
ze heeft meer asielzoekers de toegang tot het land gegeven dan ministers voor haar..
Jij wilt ze liever vasthouden? Opgesloten in een vreemd land? Weg van hun familie en vrienden. Die mensen hebben een trauma opgelopen, misschien wel claustrofobie en jij wil ze langer in een hokje vasthouden? Juist daar -in die omgeving- waar ze zijn getraumatiseerd? Laat die mensen toch lekker vrij in hun eigen land, in hun eigen vertrouwde omgeving en bij eigen familieleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb me vandaag weer doodgeschaamd voor dit 'mens'.
"We gaan nu overlevenden van de brand uitzetten omdat we ze niet meer nodig hebben voor het onderzoek"
Het woord onmenselijk is een understatement voor deze minister, hier passen alleen kwalificaties waarvoor je normalitair geband zou worden op Fok! Ongelooflijk dat dit mogelijk is in ons land.
Ik dacht dat je 'rechts' was, maar je bent gewoon een cynicus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij wilt ze liever vasthouden? Opgesloten in een vreemd land? Weg van hun familie en vrienden. Die mensen hebben een trauma opgelopen, misschien wel claustrofobie en jij wil ze langer in een hokje vasthouden? Juist daar -in die omgeving- waar ze zijn getraumatiseerd? Laat die mensen toch lekker vrij in hun eigen land, in hun eigen vertrouwde omgeving en bij eigen familieleden.
Is het zo'n gekke zienswijze dan? Interessant zou trouwens zijn om te weten hoe de personen in kwestie er zelf over denken. En dan bedoel ik de mening van de personen zelf, niet de mening die ze door de asieladvocaten ingefluisterd is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'rechts' was, maar je bent gewoon een cynicus.
Oh, het is menslievend bedoeld?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij wilt ze liever vasthouden? Opgesloten in een vreemd land? Weg van hun familie en vrienden. Die mensen hebben een trauma opgelopen, misschien wel claustrofobie en jij wil ze langer in een hokje vasthouden? Juist daar -in die omgeving- waar ze zijn getraumatiseerd? Laat die mensen toch lekker vrij in hun eigen land, in hun eigen vertrouwde omgeving en bij eigen familieleden.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:48 schreef Mannee het volgende:
Het is een harteloze bitch!
http://weblog.fok.nl/blog/9023
Bah, ik had het nog niet gelezen, maar dit is nou precies wat ik bedoel. Hoezo "ongelooflijk dat dit mogelijk is in dit land"?? Wat?!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb me vandaag weer doodgeschaamd voor dit 'mens'. "We gaan nu overlevenden van de brand uitzetten omdat we ze niet meer nodig hebben voor het onderzoek"
Het woord onmenselijk is een understatement voor deze minister, hier passen alleen kwalificaties waarvoor je normalitair geband zou worden op Fok! Ongelooflijk dat dit mogelijk is in ons land.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |