In welk soort utopia leef jij? In de "Iedereen is lekker" en "Iedereen is intelligent"-wereldje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Die jongste Fischer, die heeft volgens mij nog nooit van klemtonen gehoord..
Zoiets maak je toch zelden mee, dat iemand zó vreemd benadrukt in zinnen..
Jah eingelijk!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig, Janine vertelt tenminstens meteen de waarheid.
Laat Buup dat maar niet zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig, Janine vertelt tenminstens meteen de waarheid.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge wat een enorme stinkaflevering zeg
quote:Nick en Dian
quote:Janine die bij Fos uithuilt
quote:
Dennis en z'n Dianfantasietje
quote:de plotselinge bekentenis van Nick
quote:Ludo in het algemeen![]()
![]()
quote:en dan ook nog Mieke ontslagen, terwijl ze zo leuk met die koffie deed...
Of was het weer de zoveelste droomquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef bar_rel het volgende:
Dennis van DIan droomt..
Charlie van NIck droomt..
Meende nick dat aan het eind?
Dan is het nog altijd 'het' wereldje hequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
In welk soort utopia leef jij? In de "Iedereen is lekker" en "Iedereen is intelligent"-wereldje?
die huppelkut, de middelste dus...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef --Globe-- het volgende:
Welke van de 3 is Fay van die kids? want die gaat naar een tennisinternaat ofzo.. Is er tenminste 1tje al weg.
ik ga nog 's een fanclub voor dat kind oprichtenquote:do. 17-11: Nina dringt bij Janine aan op een abortus
hij was eh... not amusedquote:Op woensdag 9 november 2005 15:44 schreef bl0emetjE het volgende:
ja, hoe reageerde Ludo er dan op, dat Janine zwanger is van Ray?
Oehhh spannend!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard: komt Helen Helmink nu wel of niet terug?
in de coverstory?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard: komt Helen Helmink nu wel of niet terug?
Idd, Jef heeft ooit nog met zijn ami onder de brug liggen zuipen, die gozer kan wel wat aanquote:Op woensdag 9 november 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Laura doet net of beer Jef niet tegen alcohol kan.
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
ik had die link tussen Dennis en Dian nog niet eens gelegd
* Babette vind Jack erg oké...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Babs inmiddels van Jack vindt?
een mannetje van Frits, neem ik aan... anders hadden ze 'm direct herkentquote:Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef JohnDDD het volgende:
was dat nou Frits, die tientjes-man? ik zag het even niet goed
Kicken!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:40 schreef JohnDDD het volgende:
reality program?
Waar gaat dat over eigenlijk?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Dat gevraag om hapjes in het cafe is erg ongeloofwaardig en nep.
Over de cliff van dit seizoen. Jef wordt kok in de Koning. Op een dag betrapt hij Dorothea met Harmsen in bed en maakt het uit. De sex is zo overweldigend, dat arme Govert het niet overleefd heeft. En zo gaat hij de serie uit in februari.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over de cliff van dit seizoen. Jef wordt kok in de Koning. Op een dag betrapt hij Dorothea met Harmsen in bed en maakt het uit. De sex is zo overweldigend, dat arme Govert het niet overleefd heeft. En zo gaat hij de serie uit in februari.
Jef wil Barbara terug, en is jaloers op Robert. Zijn liefde voor Barbara maakt hem echter blind voor andere zaken. Hij moet en zal haar krijgen. Dan nodigt hij Robert en Barbara uit voor een etentje. Jef maakt kogelvis voor Robert... op de onjuiste wijze natuurlijk, maar Robert heeft toch liever een portie bitterballen, en dan eet Barbara de kogelvis op... Jef kijkt angstig toe hoe ze de vis verorbert... en dan dood neervalt... einde van het seizoen
Ik hoop het welquote:Op woensdag 9 november 2005 21:57 schreef bar_rel het volgende:
Meent NIck het nou tegenover Charlie of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |