Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.quote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Nu zijn het auto's, morgen huizen. Als jouw huis in de fik wordt gestoken zeg je zeker ook "ach, het is maar een huis, ik heb niks."
Wat heeft Israel met Parijs te maken?quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.
Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.
helemaal waar maar dit is ze gelukt door de steun van de VN (daardoor hebben ze nu 1 van de sterkste legers terwereld..)quote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef klez het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.
maarruhm..quote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Met het verschil dat Palestijnen uit hun EIGEN land zijn gezet. Noord-Afrikanen hebben nog een eigen land waar ze naar terugkunnen als ze het zo slecht bevalt in Europa.
Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
maarruhm..
dat is voor de palestijnen toch geen reden om de joden aan te vallen???
de VN heeft de palestijenen daar weggehaald...
Leasebakken zijn over het algemeen duurder en je krijgt die hogere rekening hoe dan ook voor je kiezen, want je zult en moet hem in goede staat teruggeven of vergoeden. Met een eigen auto kun je in dat opzicht iets meer creatief oplossenquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Eigen bak`
Leasebak`: doe eens anderwe sleutels......![]()
ik kan het ook wel begrijpen waarom ze het doen hoor maar toch... \quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.
Dat zogenaamde conflict tussen Israeliërs (die daar al sinds mensenheugenis wonen, lang voor de Arabieren) en Palestijnen is een kunstmatig conflict. Er is al lang een levensvatbare Palestijnse staat namens Jordanië, waar een grote meerderheid van de bevolking Palestijns is. Maar dat mag niet zo heten. We moeten doen alsof er een Palestijnse staat op een paar postzegelgrote vlakken een absolute noodzaak is.quote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Met het verschil dat Palestijnen uit hun EIGEN land zijn gezet. Noord-Afrikanen hebben nog een eigen land waar ze naar terugkunnen als ze het zo slecht bevalt in Europa.
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat zogenaamde conflict tussen Israeliërs (die daar al sinds mensenheugenis wonen, lang voor de Arabieren) en Palestijnen is een kunstmatig conflict. Er is al lang een levensvatbare Palestijnse staat namens Jordanië, waar een grote meerderheid van de bevolking Palestijns is. Maar dat mag niet zo heten. We moeten doen alsof er een Palestijnse staat op een paar postzegelgrote vlakken een absolute noodzaak is.![]()
Tja, de waarheid mag tegenwoordig niet meer gezegd worden, vandalen bestempelen als tuig wordt ook al als stigmatiserend ervaren..quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef Meki het volgende:
"Als ze Sarkozy ontslaan, gaan we rechtstreeks naar het bureau om champagne te drinken met de agenten", zegt de 22-jarige Bidou. Sarkozy gooide volgens velen olie op het vuur door de jongeren 'tuig' te noemen.
Van mij krijgen de joden niet de schuld. Integendeel...quote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef logisnack het volgende:
haha. toch wel erg om te zien dat een discussie over
frankrijk zelfs omslaat naar de Israel discussie.. doe normaal zeg.
Of krijgen de Joden hier ook weer de schuld van?
Daar gaat de fout inquote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, waar ik werk nemen ze ook geen Marokkaanse jongens/mannen meer aan na een aantal slechte ervaringen. Marokkaanse meisjes (werkt er eentje die me laatst vertelde dat ze dat te horen kreeg bij haar sollicitatie) echter nog wel, aangezien die niet meer problemen geven dan de gemiddelde werknemer.
Hopelijk heeft de FATWA hun daden afgeleerdquote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef -Mk- het volgende:
Het is momenteel nog rustig in FrankrijkAlthans, als ik naar het aantal berichten gister keek rond deze tijd en het aantal berichten nu (over vanavond nog 0 berichten)
Schiet er 5 dood, en binnen 10 minuten zit de rest weer thuis..quote:Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef Re het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat als politie/leger met scherp gaat schieten dit probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |