abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32069407
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Waar ligt de grens dan? Nu zijn het auto's, morgen huizen. Als jouw huis in de fik wordt gestoken zeg je zeker ook "ach, het is maar een huis, ik heb niks."
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2005 21:29:01 ]
pi_32069535
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:

[..]

Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.
Wat heeft Israel met Parijs te maken?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_32069674
Joh, maken wij in Europa ook eens mee wat een intifada betekend.Ipv met stenen gooien gooien ze in Europa met brandbommen maar verderrest lijkt het een pure intifada.
  maandag 7 november 2005 @ 21:36:39 #214
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32069678
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32069715
Ja, we kunnen van Israel nog een hoop leren.
pi_32069726
pi_32069874
Met het verschil dat Palestijnen uit hun EIGEN land zijn gezet. Noord-Afrikanen hebben nog een eigen land waar ze naar terugkunnen als ze het zo slecht bevalt in Europa.
pi_32069878
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef klez het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.
helemaal waar maar dit is ze gelukt door de steun van de VN (daardoor hebben ze nu 1 van de sterkste legers terwereld..)
pi_32069917
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Met het verschil dat Palestijnen uit hun EIGEN land zijn gezet. Noord-Afrikanen hebben nog een eigen land waar ze naar terugkunnen als ze het zo slecht bevalt in Europa.
maarruhm..
dat is voor de palestijnen toch geen reden om de joden aan te vallen???
de VN heeft de palestijenen daar weggehaald...
pi_32069934
Frankrijk...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  maandag 7 november 2005 @ 21:44:58 #221
18079 neok
all the way
pi_32069959
More violence in France today

PARIS -- Rioters in the southern city of Toulouse set fire to an empty bus Monday evening, then pelted police with firebombs and rocks. A man died of wounds sustained in the spreading violence, the first fatality in 12 days of civil unrest that has shocked the country.

http://www.canada.com/nat(...)96-8367-0de61729a098
Buenos dias Tristeza
pi_32070016
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef mschol het volgende:

[..]

maarruhm..
dat is voor de palestijnen toch geen reden om de joden aan te vallen???
de VN heeft de palestijenen daar weggehaald...
Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.
  maandag 7 november 2005 @ 21:48:15 #223
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32070063
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Eigen bak `
Leasebak`: doe eens anderwe sleutels......
Leasebakken zijn over het algemeen duurder en je krijgt die hogere rekening hoe dan ook voor je kiezen, want je zult en moet hem in goede staat teruggeven of vergoeden. Met een eigen auto kun je in dat opzicht iets meer creatief oplossen
Vampire Romance O+
pi_32070200
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.
ik kan het ook wel begrijpen waarom ze het doen hoor maar toch... \

de wereld zit vreemd inelkaar

en ik las dat het bij Floripas weer rustig was???
pi_32070221
Je kan beter een aanslag in een metro hebben dan dit. Een aanslag zal twee dagen het nieuws beheersen en een week vertraging geven ivm opruimingswerkzaamheden, maar daarna gaat het leven weer verder. Door de slappe regering in Frankrijk zal dit huidige geweld maandenlang aanhouden.
pi_32070292
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat zogenaamde conflict tussen Israeliërs (die daar al sinds mensenheugenis wonen, lang voor de Arabieren) en Palestijnen is een kunstmatig conflict. Er is al lang een levensvatbare Palestijnse staat namens Jordanië, waar een grote meerderheid van de bevolking Palestijns is. Maar dat mag niet zo heten. We moeten doen alsof er een Palestijnse staat op een paar postzegelgrote vlakken een absolute noodzaak is.
pi_32070965
Is er nergens een live cam ?
  maandag 7 november 2005 @ 22:16:44 #228
70154 klez
pi_32070989
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat zogenaamde conflict tussen Israeliërs (die daar al sinds mensenheugenis wonen, lang voor de Arabieren) en Palestijnen is een kunstmatig conflict. Er is al lang een levensvatbare Palestijnse staat namens Jordanië, waar een grote meerderheid van de bevolking Palestijns is. Maar dat mag niet zo heten. We moeten doen alsof er een Palestijnse staat op een paar postzegelgrote vlakken een absolute noodzaak is.
Jij begrijpt het.
pi_32071029
is er nog details
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32071102
"Als ze Sarkozy ontslaan, gaan we rechtstreeks naar het bureau om champagne te drinken met de agenten", zegt de 22-jarige Bidou. Sarkozy gooide volgens velen olie op het vuur door de jongeren 'tuig' te noemen.
pi_32071139
haha. toch wel erg om te zien dat een discussie over
frankrijk zelfs omslaat naar de Israel discussie.. doe normaal zeg.
Of krijgen de Joden hier ook weer de schuld van?
  maandag 7 november 2005 @ 22:22:01 #232
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32071155
waar gaat t heen met deze wereld
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_32071285
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef Meki het volgende:
"Als ze Sarkozy ontslaan, gaan we rechtstreeks naar het bureau om champagne te drinken met de agenten", zegt de 22-jarige Bidou. Sarkozy gooide volgens velen olie op het vuur door de jongeren 'tuig' te noemen.
Tja, de waarheid mag tegenwoordig niet meer gezegd worden, vandalen bestempelen als tuig wordt ook al als stigmatiserend ervaren..
Yeah baby Yeah!
  maandag 7 november 2005 @ 22:26:52 #234
70154 klez
pi_32071351
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef logisnack het volgende:
haha. toch wel erg om te zien dat een discussie over
frankrijk zelfs omslaat naar de Israel discussie.. doe normaal zeg.
Of krijgen de Joden hier ook weer de schuld van?
Van mij krijgen de joden niet de schuld. Integendeel...
Maar ik kan er ook niets aan doen dat het een en ander toch wel met elkaar in verband staat, al is het slechts zijdelings. Maar laten we proberen het over Frankrijk (Europa?) te hebben.
pi_32071377
Het is momenteel nog rustig in Frankrijk Althans, als ik naar het aantal berichten gister keek rond deze tijd en het aantal berichten nu (over vanavond nog 0 berichten)
pi_32071402
simpel
imans zeggen, doe eens normaal ,dit is niet wat een goedd moslim doet
Wijkebewoners zeggenm ± wij zijn in de buurthuizen en de scholen om branden te voorkoemn
De regering zegt± we treden hard op, maar zien wel de problemen in de banlieus, we werken aan een oplossing.
pi_32071448
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Mja, waar ik werk nemen ze ook geen Marokkaanse jongens/mannen meer aan na een aantal slechte ervaringen. Marokkaanse meisjes (werkt er eentje die me laatst vertelde dat ze dat te horen kreeg bij haar sollicitatie) echter nog wel, aangezien die niet meer problemen geven dan de gemiddelde werknemer.
Daar gaat de fout in
en dan hebben ze geen werk ?
hoe betalen ze hun lasten dan ?
pi_32071464
Trouwens, moelijk typen met een duits toetsenbord.... tong en lanchje
pi_32071482
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef -Mk- het volgende:
Het is momenteel nog rustig in Frankrijk Althans, als ik naar het aantal berichten gister keek rond deze tijd en het aantal berichten nu (over vanavond nog 0 berichten)
Hopelijk heeft de FATWA hun daden afgeleerd
pi_32071483
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef Re het volgende:

[..]

en jij denkt echt dat als politie/leger met scherp gaat schieten dit probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt?
Schiet er 5 dood, en binnen 10 minuten zit de rest weer thuis..
Power perceived is power achieved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')